  • 31. Data: 2007-01-06 22:05:08
    Temat: Re: czy propagowanie pedofili ? jest karalne
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > ROTFL

    > Nie, nie mam. Ty masz - skoro cytujesz przepisy dotyczące karania za
    > seksu (i okolice) z osobami przez 15.

    tak mistrzu tyle ze seks z dziecmi whcodzi do zbioru (0,15) pytal o
    podstawe prawna zostala podana, a to czy w jej zakres wchodza czynnosci
    wykonane nie na dzieciach o to nie pytal i tego ani Jacek K. nie
    wykluczyl ani ja.
    Dodaj do tego podzeganie, publiczne pochwalanie i autor watku ma
    odpowiedz. A definicje pornografi takze znajdziesz w podrecznikach do
    prawa karnego.

    P.

  • 32. Data: 2007-01-06 22:06:19
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > Choroba karana jak każde inne przestępstwo? Fascynujące... Opowiedz
    > jeszcze jakiś inny dowcip.

    ps bylo do mojego posta o zachowaniach pedofilskich a nie pedofilli jako
    chorobie

  • 33. Data: 2007-01-06 22:08:48
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Jacek Krzyzanowski napisał(a):

    > Teraz jest trendy duzo ciekawych rzeczy. Pedalskie organizacje pchaja sie do
    > szkol, czytaja dzieciakom gejowskie pornonowele, wmawiaja, ze nie moga byc
    > pewne swojej orientacji itp. Po nich podnosza glowy boyloversi i domagaja
    > sie obnizenia granicy wieku dla kontaktow seksualnych. I to tez w koncu
    > przejdzie.
    > Bedziemu miec szczesliwe postepowe rodziny - tato Heniek, mama Zenek, stryjo
    > Burek i ich osmioletni kochanek.

    a to akurat gowno prawda, jezdono po szkolach by obalac stereotypy
    (kobieta do garow), a ze to Giertych przesdtawil to tej od strony co Ty
    to juz Wasz problem.

  • 34. Data: 2007-01-06 22:13:31
    Od: " jb" <j...@W...gazeta.pl>

    > W KK nie ma slowa "gwalt". Tez nie wiesz co to oznacza?

    Przepraszam, z jakiś ty kodeksów korzystasz?
    W obecnie obowiązującym kk pojęcie gwałtu jest w uzyte w art. 166 kk.
    Natomiast za mylenie gwałtu ze zgwałceniem taki prof. Filar na egzaminie
    wywalał z hukiem za drzwi...

  • 35. Data: 2007-01-06 22:27:56
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Sowiecki Agent napisal(a):

    > a to akurat gowno prawda, jezdono po szkolach by obalac stereotypy

    Niestety jestes kiepsko poinformowany. To co opisalem, to tylko ulamek
    skandalicznych przypadkow, ktore mialy miejsce na swiecie.
    Gejowskie organizacje korzystaja pelnymi garsciami z komunistycznych wzorow
    prania mozgu.
    Natomiast w Polsce Lambda wslawila sie ulotka, w ktorej instruuje
    gimnazjalistow jak "bezpiecznie" wepchnac reke w tylek kolegi, pobawic sie
    kupa, albo spuscic lanie. Nie wiem co to ma wspolnego z garami...

  • 36. Data: 2007-01-06 22:52:30
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Dr.Devil" <d...@c...org> napisał w wiadomości

    > jemu chodziło zapewne o rozpowszechnianie treści pornograficznych o
    > charakterze pedofilskim

    Jeśli mu o to chodziło, to zdecydowanie jest to karalne. Przy czym nie tylko
    treści ściśle pedofilskie, ale również materiały z osobami w wieku poniżej 15
    lat.

  • 37. Data: 2007-01-06 22:55:20
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "akala" <a...@a...com> napisał w wiadomości

    > to dość ryzykowna teza ,choć można faktycznie zaryzykować stwierdzenie, że
    > każde zboczenie seksualne w sumie jest chorobą . Jeżeli uznamy ,że
    > pedofilia jest chorobą ,a objawem tej choroby są właśnie zachowanie
    > pedofilskie to jak można karać za objawy chorobowe?

    Nie wszyscy rozpowszechniający zdjęcia dzieci są pedofilami. Pewna część osób
    czyni to po prostu z chęci zysku i tyle. Pedofilia polega na zainteresowaniu się
    nieletnimi, nie zaś na rozpowszechnianiu ich zdjęć czy filmów z ich udziałem.
    Karane jest rozpowszechnianie, nie zaś zainteresowanie się nieletnimi. To sąd wa
    cokolwiek rozbieżne obszary, choć czesto ze sobą nierozerwalnie związane.

  • 38. Data: 2007-01-06 23:11:10
    Od: akala <a...@a...com>

    Dnia Sat, 06 Jan 2007 23:27:56 +0100, Jacek Krzyzanowski napisał(a):

    > Natomiast w Polsce Lambda wslawila sie ulotka, w ktorej instruuje
    > gimnazjalistow jak "bezpiecznie" wepchnac reke w tylek kolegi, pobawic sie
    > kupa, albo spuscic lanie. Nie wiem co to ma wspolnego z garami...

    no to nie wszystko ,było jeszcze jak lizać odbyt ,co do zabaw to pouczano
    jeszcze jak można pobawić się moczem no i jeszcze innych parę porad można
    było się porzygać po przeczytaniu tej lektury. Te ulotki rozdawano w
    szkołach w czasie prób przeprowadzania lekcji na temat "wzajemnej
    tolerancji i bezpiecznego seksu"- na pewno nie miały nic wspólnego z "
    garami" - jak pisze "sowiecki agent"
    akala

  • 39. Data: 2007-01-06 23:29:46
    Od: akala <a...@a...com>

    Dnia Sat, 6 Jan 2007 23:55:20 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

> [...]
    > cokolwiek rozbieżne obszary, choć czesto ze sobą nierozerwalnie związane.

    Ja wypowiedziałem się odnośnie pedofilów i doskonale wiem ,że nie każdy kto
    rozpowszechnia "pornografię dziecięcą" jest pedofilem ,jak również nie
    każdy pedofil rozpowszechniania zdjęcia - bo na przykład nie ma takiej
    technicznej możliwości - tego nie musisz mnie uczyć.
    natomiast nie bardzo wiem co masz na myśli pisząc "zainteresowanie się
    nieletnimi" ,bo jeżeli w celu dawania cukierków to nigdy nie było karalne
    ,ale w celu - użyję takie określenia :" zaspokojenia popędu seksualnego" to
    na pewno tak.

    akala

  • 40. Data: 2007-01-07 00:26:12
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Andrzej Lawa napisal(a):

    > Dziecko... Ty nie jesteś dorosłą osobą i na tobie świat się nie kończy.

    Ja nie pisalem o mojej doroslosci glupolu, tylko o twojej. I to ty nie wiesz
    co to pornol. Biedactwo.

    > Uderzenia? Mocnego? A może w mentorski ton? ;->

    Nie. Prawna definicje "uderzenia"

    > I w związku z czym?

    Nie domyslasz sie z czym? Trudno.