  • 1. Data: 2005-10-02 08:28:37
    Temat: czy prokuratura postawi Jedrzeczak zarzuty?
    Od: "milek" <m...@p...onet.pl>

    czy prokuratura postawi Jedrzeczak zarzuty z art. 155 KK w zw. z art177 $2 KK?
    czy moze znow sie okaze, ze panstwo prawa to fikcja, a w Polsce sa rowni i
    rowniejsi, a prokuratura po raz wtory okaze swe dyspozycyjne oblicze?

  • 2. Data: 2005-10-02 08:55:33
    Temat: Re: czy prokuratura postawi Jedrzeczak zarzuty?
    Od: "Inezja" <i...@g...pl>

    milek <m...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > czy moze znow sie okaze, ze panstwo prawa to fikcja, a w Polsce sa rowni i
    > rowniejsi, a prokuratura po raz wtory okaze swe dyspozycyjne oblicze?

    No oczywiscie ze bedzie miala postawione zarzuty, mozesz powiedziec co jest
    w tym artykule bo nie jestem prawniczka
    A ja mam pytanie czy odpowie tez za nie umyslne zabojstwo brata ????

  • 3. Data: 2005-10-02 09:04:30
    Od: m...@p...onet.pl

    > No oczywiscie ze bedzie miala postawione zarzuty,

    SKAD TA PEWNOSC? CZYZBY KOLEZANKA NIE ZNALA MECHANIZMOW POZAKULISOWYCH
    DECYZJI W PROKURATURZE?

    ART. 155- NIEUMYSLNE SPOWODOWANIE SMEIRCI
    ART 177$2 WYPADEK KOMUNIKACYJNY ZE SKUTKIEM SMIERTLENYM

  • 4. Data: 2005-10-02 09:10:14
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "milek" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > czy prokuratura postawi Jedrzeczak zarzuty z art. 155 KK w zw. z
    art177 $2 KK?
    > czy może znów się okaże, ze państwo prawa to fikcja, a w Polsce są
    równi i
    > równiejsi, a prokuratura po raz wtóry okaże swe dyspozycyjne
    oblicze?

    By odpowiedzieć na Twoje pytanie, to trzeba by było znać szczegóły
    zdarzenia. A tych nie znamy. Z faktu, że z informacji prasowych
    wynikało, że była pilnowana przez Policje w szpitalu wnoszę, że
    istniał taki zamiar. Świadków się w szpitalu nie pilnuje.

  • 5. Data: 2005-10-02 10:07:47
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    milek napisał(a):
    > czy prokuratura postawi Jedrzeczak zarzuty z art. 155 KK w zw. z art177 $2 KK?

    jeśli już, to tylko 177§2

    KG

  • 6. Data: 2005-10-02 10:08:18
    Od: m...@p...onet.pl

    KK?

    > jeśli już, to tylko 177§2

    PRZECIEZ JEST 177 PAR. 2. CZEPIASZ SIE ZNACZKA PARAGRAFU? POWODZENIA...

  • 7. Data: 2005-10-02 10:18:19
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    m...@p...onet.pl napisał(a):
    > PRZECIEZ JEST 177 PAR. 2. CZEPIASZ SIE ZNACZKA PARAGRAFU? POWODZENIA...

    nie czepiam się znaczka, chodzi mi o to, że w zarzucie na pewno nie
    będzie art.155 kk

    KG

  • 8. Data: 2005-10-02 10:42:36
    Od: "milek" <m...@p...onet.pl>

    > nie czepiam się znaczka, chodzi mi o to, że w zarzucie na pewno nie
    > będzie art.155 kk

    RACJA, OMYKLOWO POTRAKTOWALEM TO JAK ZBIEG REALNY.
    DZIEKI

  • 9. Data: 2005-10-02 13:44:09
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    m...@p...onet.pl napisał(a):

    > SKAD TA PEWNOSC?

    Nie drzyj się! *

    * wyłącz caps lock

    Justyna
    "I Polska też jest państwem prawa. Jakieś prawo tutaj obowiązuje."
    Johnson

  • 10. Data: 2005-10-02 17:00:18
    Od: "Yawn" <y...@g...pl>

    > RACJA, OMYKLOWO POTRAKTOWALEM TO JAK ZBIEG REALNY.
    > DZIEKI
    Naucz sie uzywac klawiatury. A potem zabieraj sie do dyskusji i szukaj
    spiskowych teorii zapominajac o istocie zdarzenia.