  • 1. Data: 2009-02-17 12:27:00
    Temat: czy odpowiada sie za czyny w innym kraju takze w Pl
    Od: h...@g...com

    kolega wdal sie w bojke w panstwie x dostal grzywne, i przesiedzial
    troche w areszcie czy w Polsce tez odpowie za to ?
    znajomego zlapali na uprawie narkotykow - w panstwie Nederland, dostal
    duza grzywne do zaplaty, czy jak kto woli kare, do wiezienia nie
    poszedl bo za to tam nie ma, tylko trzeba placic, w Polsce wiadomo za
    to jest wiezienie, i pytanie czy polska policja sie dowie o tym, i czy
    moze w polsce pojsc za to do wiezienia, tam nie poszedl, zaplacil kare
    i wszystko okey

  • 2. Data: 2009-02-17 12:37:53
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik h...@g...com napisał:
> [...]
    > to jest wiezienie, i pytanie czy polska policja sie dowie o tym, i czy
    > moze w polsce pojsc za to do wiezienia, tam nie poszedl, zaplacil kare

    Nie można być ukaranym dwa razy za ten sam czyn.
    Przynajmniej oficjalnie ;)

    pozdrawiam
    Arek

  • 3. Data: 2009-02-17 13:05:02
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > czy
    > moze w polsce pojsc za to do wiezienia, tam nie poszedl, zaplacil kare
    > i wszystko okey

    Nie. Obowiazuje go prawo kraju gdzie popelnil wykroczenie/przestepstwo.

    *

  • 4. Data: 2009-02-17 13:32:37
    Od: Maverick <m...@p...fm>

    *piotr'ek* wrote:

    > Nie. Obowiazuje go prawo kraju gdzie popelnil wykroczenie/przestepstwo.

    Co najwyzej jakby tak dostal kare wiezienia to moglby ja odsiedziec w PL
    - ale skazany drugi raz byc nie moze. A tak podczepiajac sie - czy
    polski prezydent moze ulaskawic osobe skazana za granica (a np
    odsiadujaca kare w PL - wydaje mi sie ze nie moze) oraz kto rozpatruje
    wczesniejsze zwolnienie za dobre sprawowanie (tutaj nie mam pojecia)?

    --
    Regards,
    Maverick

  • 5. Data: 2009-02-17 14:34:10
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Maverick wrote:

> [...]
    > odsiadujaca kare w PL - wydaje mi sie ze nie moze) oraz kto rozpatruje
    > wczesniejsze zwolnienie za dobre sprawowanie (tutaj nie mam pojecia)?

    Może.