  • 11. Data: 2004-05-18 21:10:53
    Temat: Re: czy musze placic za ochrone na osiedlu
    Od: "marcin" <m...@N...swt-controls.com>

    Renata Gołębiowska wrote:
    > To czemu nie postulujesz zmiany ochrony zamiast jej likwidacji?
    Nie postuluje zmiany, dlatego ze nie jestem zainteresowany ochrona i nie
    chce za nia placic.
    Ubezpieczylem to co mam i licze sie z ryzykiem kradziezy.

    Nie chce po prostu isc za decyzja wiekszosci.
    > A tu masz wszystko na temat podejmowania decyzji we wspólnocie (m.in.
    > jak zaskarżyć decyzję wspólnoty):
    > http://www.hetman.com.pl/wiedza/dok22.htm
    Dzieki. Postaram sie wglebic w temat.

    Pozdrawiam
    marcin

  • 12. Data: 2004-05-18 21:13:39
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    m...@N...swt-controls.com news:c8dtm3$39r$1@atlantis.news.tpi.pl

    > Wlasnie dlatego sie pytam.

    Pewnie ta "firma" to szwagier prezesa z bratem.

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"

  • 13. Data: 2004-05-19 05:02:10
    Od: "Lesio5" <l...@w...pI>

    Użytkownik "marcin" <m...@N...swt-controls.com> napisał w wiadomości
    > Nie postuluje zmiany, dlatego ze nie jestem zainteresowany ochrona i nie
    > chce za nia placic.

    Nie masz takiej mozliwosci. Jestes czlonkiem wspólnoty z mocy prawa
    obligatoryjnie i:
    - mozesz uczestniczyc w podejmowaniu jej uchwal
    - jestes zobowiazany stosowac sie do podjetych uchwal.

    Jesli ci sie postepowanie wspólnoty nie podoba mozesz:
    - wypowadzic sie do wlasnego domu, bo tam rzadzisz sam
    - wziac aktywny udzial w dzialaniach wspólnoty w celu wywalczenia rozwiazan
    korzystnych dla ciebie

    --
    Leszek Grelak - Lesio5
    Ať si bylo, jak si bylo, přece jaksi bylo, ještě nikdy nebylo, aby jaksi

  • 14. Data: 2004-05-19 05:03:09
    Od: "Lesio5" <l...@w...pI>

    Użytkownik "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com> napisał w wiadomości
    > m...@N...swt-controls.com news:c8dtm3$39r$1@atlantis.news.tpi.pl

    > Pewnie ta "firma" to szwagier prezesa z bratem.

    We wspólnocie nie ma prezesa. Jest zarzadca.

  • 15. Data: 2004-05-19 05:20:59
    Od: Marcin Debowski <a...@I...notrix.net>

    In article <c8eptt$40p$1@news.onet.pl>, Lesio5 wrote:
> [...]
    > - wypowadzic sie do wlasnego domu, bo tam rzadzisz sam
    > - wziac aktywny udzial w dzialaniach wspólnoty w celu wywalczenia rozwiazan

    - Zaskarżyć uchwałę do sądu.

    --
    Marcin

  • 16. Data: 2004-05-19 06:23:11
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

> [...]
    > - wypowadzic sie do wlasnego domu, bo tam rzadzisz sam
    > - wziac aktywny udzial w dzialaniach wspólnoty w celu wywalczenia rozwiazan

    I to rozwiązanie Ci polecam (bo jeśli uchwała została podjęta jak
    należy, zgodnie z przepisami, to widzę tu nikłe szanse na pozytywny
    wyrok sądu; zresztą do wyroku i tak uchwała podlega wykonaniu). Tylko
    pamiętaj, że będzie to wymagało od Ciebie zaangażowania. Jak w mojej
    wspólnocie przedłożono projekt uchwały, kt. mi się nie podobała,
    odwiedziłam kilku sąsiadów, zawiązaliśmy koalicję przeciw,
    wydrukowaliśmy dla każdego mieszkania po ulotce informującej nad czym
    tak naprawdę będziemy głosować i z czym się to wiąże, obeszliśmy
    wszystkie mieszkania osobiście informując o naszym stanowisku i
    przedstawiając argumenty przeciw uchwale, narobiliśmy szumu u zarządcy
    i uchwała została odrzucona miażdżącą większością głosów:)
    Obawiam się, że innej drogi raczej nie masz.

    Renata

    i 20 długości geograficznej wschodniej
    wylosowałem Polskę

  • 17. Data: 2004-05-19 07:59:11
    Od: "Robcio" <r...@i...pl>

    u mnie jest okolo 100 mieszkan w 3 budynkach oraz okolo 20 domow szeregowych
    wszystko na terenie ogrodzonym z zielenia itp.. Ochrona obejmuje caly teren,
    utrzymanie kamer itp, straznicy maja swoja budnke przy wjezdzie, zajmuja sie
    informowaniem mieszkancow o tym i owym, odbieraniem za nich przesylek
    pocztowych itp (na zyczenie).. Ochorna parkingow i garazy. Place około 30zl
    miesiecznie i jestem bardzo zadowolony.