  • 1. Data: 2003-04-06 12:09:10
    Temat: czy mozna zaskarzyc tpsa....
    Od: "jedrus4" <j...@w...pl>

    witam. mam nastepujace pytanie: czy mozna zaskarzyc tpsa o to, iz nie mam
    mozliwosci w miejscu gdzie mieszkam z podciagnieta linia telefoniczna
    zalozenia SDI ani nawet neostrady? czy nie podleci to pod zaden paragraf o
    dyskryminacji klientow czy czegos w tym stylu? nie znam sie na tym, ale
    denerwuje mnie podejscie tpsa do sprawy. kolega ktory mieszka na zupelnym
    zadupiu a w zwiazku z tym tylko 3 osoby maja tam komputery ma sdi. u mnie
    gdzie chetnych jest okolo 100 osob nie ma takiej mozliwosci mimo iz linia
    jest do tego przystosowana. tpsa zmusza tym samym do wykupywania pakietow
    (no bo lepiej bulic za pakiet i pozniej za polaczenia bo bardziej im sie to
    oplaca niz nielimitowane korzystanie przez nas z netu za zryczaltowana
    oplata. pomozcie prosze :)) lub poradzcie co zrobic...
    jedrus4
    pozdrawia :)

  • 2. Data: 2003-04-06 17:09:45
    Temat: Re: czy mozna zaskarzyc tpsa....
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    To może konkurencja? Nie ma jakiegoś konkurencyjnego operatora oferującego
    dostęp do sieci? Drogą radiową na przykład?

  • 3. Data: 2003-04-06 21:03:25
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...iq.pl>

    jedrus4 wrote:

    > witam. mam nastepujace pytanie: czy mozna zaskarzyc tpsa o to, iz nie mam
    > mozliwosci w miejscu gdzie mieszkam z podciagnieta linia telefoniczna
    > zalozenia SDI ani nawet neostrady?

    Zaskarzyc mozna, szanse powodzenia jednak nikle.

> [...]
    > gdzie chetnych jest okolo 100 osob nie ma takiej mozliwosci mimo iz linia

    Skad wiesz ze jest przystosowana? Zreszta nie tylko linia tu gra role.
    Potrzebny jest jeszcze wezel w centrali, sprzet jest potrzebny z ktory (w
    przypadku Neo+) ostatnio maja sporo problemow.
    Nie slyszalem zeby tpsa robila komus problemy o ktorych piszesz, a "brak
    mozliwosci technicznych" wynika z rachunku ktory sobie przeprowadzili ze
    nie oplaca im sie budowac infrastruktury tam gdzie mieszkasz.
    Narazie widac maja tanszych do podlaczenia klientow (z tego co wiem z
    podlaczaniem Neo+ i DSL-i to sie nie wyrabiaja tylu jest chetnych).

    > tpsa zmusza tym samym do wykupywania pakietow

    Zmuszac to nie zmusza ;)

    > (no bo lepiej bulic za pakiet i pozniej za polaczenia bo bardziej im sie
    > to oplaca niz nielimitowane korzystanie przez nas z netu za zryczaltowana
    > oplata. pomozcie prosze :)) lub poradzcie co zrobic...

    Zmien operatora...
    Czy innych operatorow tez chcesz pozwac za to ze nie podlaczaja lacz tam
    gdzie mieszkasz?

  • 4. Data: 2003-04-06 21:58:03
    Od: "jedrus4" <j...@w...pl>

    > To może konkurencja? Nie ma jakiegoś konkurencyjnego operatora oferującego
    > dostęp do sieci? Drogą radiową na przykład?

    wlasnie chodzi o to ze nie... gdyby byl nie zastanawialbym sie ani minuty...

  • 5. Data: 2003-04-06 22:12:36
    Od: "jedrus4" <j...@w...pl>

    > Zaskarzyc mozna, szanse powodzenia jednak nikle.
    to wiem... nie mam zamiaru nikogo skarzyc ale chcialem sie po prostu
    dowiedziec czy istnieje taka mozliwosc

    > Nie slyszalem zeby tpsa robila komus problemy o ktorych piszesz, a "brak
    > mozliwosci technicznych" wynika z rachunku ktory sobie przeprowadzili ze
    > nie oplaca im sie budowac infrastruktury tam gdzie mieszkasz.
    wlasnie dokladnie o to mi chodzi - nie kieruja sie dobrem klienta tylko
    kalkulacja...

    > Narazie widac maja tanszych do podlaczenia klientow (z tego co wiem z
    > podlaczaniem Neo+ i DSL-i to sie nie wyrabiaja tylu jest chetnych).
    i znowu... czy nie powinienem miec takich mozliwosci skorzystania z ich
    uslug jak kazdy inny klient? a jescze chamsko mnie zbywaja "prosze nam nie
    zawracac glowy - nie ma i nie mamy zamiaru zakladac SDI w miejscowosci X"

    > Zmuszac to nie zmusza ;)
    nie daja mozliwosci wyboru - zmuszaja - tak to rozumiem :P

    > Zmien operatora...
    > Czy innych operatorow tez chcesz pozwac za to ze nie podlaczaja lacz tam
    > gdzie mieszkasz?

    gdyby to bylo takie proste :P zmienic nie mam na kogo bo nikt nie oferuje
    tutaj dotepu... a u mnie w ogrodku leza kable tpsa, mam z nimi umowe,
    chcialbym w pelni skorztsac z jej oferty... ciekawilo mnie tylko to czy
    istnieje taka mozliwosc... wiem ze szanse na wygranie czegos takiego sa
    nikle, w przyblizeniu rowne zeru :) ale ta ciekawosc ;PP moze zle ujalem -
    nie zaskarzyc ale zglosci unizona prosbe ;PP tak - to mi pasuje do tpsa...
    no, ale pamietajmy :" z nami pokochasz internet" :))))
    pozdry
    jedrus4

  • 6. Data: 2003-04-07 03:36:16
    Od: Marcin Debowski <a...@n...net>

    In article <b6q92m$i49$2@nemesis.news.tpi.pl>, jedrus4 wrote:
    > wlasnie dokladnie o to mi chodzi - nie kieruja sie dobrem klienta tylko
    > kalkulacja...

    A to TPSA jest organizacją charytatywną? :)

    --
    Marcin