  • 1. Data: 2003-07-07 11:14:19
    Temat: czy mozna sprawdzic czy ktos wyslal mi cos poczta???
    Od: "Solos" <solos[nie lubie spamu]@pro.wp.pl>

    mam taki problem. kupilem aparat cyfrowy za posrednictwem internetu. po
    dotarciu przesylki okazalo sie ze brakuje instrukcji obslugi do aparatu.
    skontaktowalem sie w tej sprawie ze sprzedawca ktory obiecal wyslac
    brakujaca instrukcje. od momentu jak ja wyslal (tak twierdzi) minal ponad
    tydzien, wiec instrukcja powinna byc juz u mnie. a jej nie ma. czy mozna
    jakos sprawdzic na poczcie czy ta osoba naprawde nadala do mnie list
    (paczke)??? bo nie wiem czy to poczta zgubila przesylke czy sprzedawca mnie
    oklamuje i nie wyslal tak naprawde instrukcji. pomozcie prosze.

    --- Michał "Solos" Raczko ---
    --- GG 3115539 ---

    http://www.komrel.net - Twoj Serwer Sukcesu!

  • 2. Data: 2003-07-07 11:22:54
    Od: "Jurek Bartuszek" <k...@k...net.nospam>

> [...]
    mnie
    > oklamuje i nie wyslal tak naprawde instrukcji. pomozcie prosze.

    Jeżeli nie dotarła do ciebie przesyłka, to jedyną osobą, która może to
    sprawdzić, jest nadawca tej przesyłki. Może on iść na pocztę i wszcząć
    postępowanie reklamacyjne. Niestety, trwa to - w przypadku przesyłki
    lokalnej - około miesiąca. Wiem, bo dwa razy składałem taki wniosek i w obu
    przypadkach trwało to mniej więcej tak długo.

    Pozdrawiam,

    Jurek

  • 3. Data: 2003-07-07 12:53:40
    Od: "dziwak" <d...@Z...pl>

    > od momentu jak ja wyslal (tak twierdzi) minal ponad
    > tydzien, wiec instrukcja powinna byc juz u mnie.

    jesli wyslal listem zwyklym to nic nie zrobisz - nie ma dowodu nadania wiec
    nawet jesli zaginie to i tak nikt za to nie odpowiada.
    jesli wyslal listem poleconym lub paczka to mozesz sprawdzic na swojej
    poczcie czy taka przesylka byla (mozliwe, ze nie dostales awizo).
    natomiast reklamacje, o ktorej pisze Jurek B. nadawca przesylki moze zlozyc
    po 14 dniach roboczych od nadania przesylki (list polecony lub paczka).

    pzdr
    janusz

  • 4. Data: 2003-07-07 19:45:57
    Od: "Jarosław Łysio" <j...@N...gazeta.pl>

    dziwak <d...@Z...pl> napisał(a):

    > natomiast reklamacje, o ktorej pisze Jurek B. nadawca przesylki moze zlozyc
    > po 14 dniach roboczych od nadania przesylki (list polecony lub paczka).

    Reklamację przesyłki poleconej lub paczki pocztowej można złożyć pisemnie
    lub ustnie w każdej jednostce organizacyjnej Poczty Polskiej już następnego
    dnia po dniu nadania.