  • 1. Data: 2003-11-12 13:06:21
    Temat: czy mozna sie odlaczyc od cieplowni spoldzielni?
    Od: "asia" <j...@g...pl>

    Witam

    znajomy, (mieszkania spoldzielcze wlasnosciowe) wyliczyl, ze kiedy zacznie
    ogrzewac swoje mieszkanie
    odlaczajac sie od wezla cieplowniczego spoldzielni, to ogrzewanie bedzie go
    kosztowalo
    duzo taniej. Mam w zwiazku z tym pytania:
    1. Czy mozna to zrobic bez zgody spoldzielni?
    2. Jakie konsekwencje poniesie, gdy odlaczy sie bez zgody spoldzielni?
    3. Gdzie ewentualnie szukac pomocy w tej sprawie?

    pozdrawiam
    Joanna

  • 2. Data: 2003-11-12 13:30:15
    Od: "xmarcel" <x...@g...ble.ble.pl>

> [...]
    > kosztowalo
    > duzo taniej.
    > 3. Gdzie ewentualnie szukac pomocy w tej sprawie?

    niech poszuka podobnych sobie cwaniakow, ktorym sie wydaje, ze w bloku jest
    tylko ich mieszkanie,
    nieprzyjmuja tez do wiadomosci, ze mieszkania sasiadow ich
    izoluja(termicznie) od otoczenia.

  • 3. Data: 2003-11-12 14:34:01
    Od: "NoMAD" <l...@o...pl>

    Użytkownik "asia" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > 2. Jakie konsekwencje poniesie, gdy odlaczy sie bez zgody spoldzielni?
    > 3. Gdzie ewentualnie szukac pomocy w tej sprawie?

    Nie moze tego zrobic. Tzn kaloryfer zakrecic moze ale i tak bedzie placil.
    Czlonkowie spoldzielni sa obowiazania uczestniczyc w kosztach eksploatacji i
    utrzymania nieruchomosci przez wnoszenie oplat zgodnie ze statutem
    spoldzielni. (Chyba ze statut przewiduje tak mozliwosc "odlaczenia" w co
    osobiscie watpie)