  • 1. Data: 2004-10-25 17:58:37
    Temat: czy można kopnąć w d..... TPSA ???
    Od: "K." <b...@o...pl>

    Witam,
    mam pytanko,
    otóż po skończeniu się umowy z Towarzystwem Powszechnego Ssania Abonentów :)
    na świadczenie usługi Neostrada+ (umowa na czas określony 1 rok) mimo
    wcześniejszych moich monitów i telefonów raczyli mi przysłać fakture za cały
    rok i za modem !! Jak jest w takich sprawach ?? czy moga żądać kasy za coś co
    sprzedali mi rok temu (chodzi o modem) i jak sie sprawa przedstawia z opłatami
    abonamentowymi ?? Było nie było rachunek też dostałem po skończeniu sie
    umowy :))
    Pytanko: czy wobec powyższego mogę próbować
    naszego kochanego monopoliste wysłać do wszystkich diabłów ??
    jako, że skończyła sie umowa pomiędzy nami ?? :))
    pzdr.
    Krzysztof

  • 2. Data: 2004-10-25 18:14:40
    Temat: Re: czy można kopnąć w d..... TPSA ???
    Od: "Nikodem Nijaki" <n...@g...pl>

    Użytkownik "K." <b...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > naszego kochanego monopoliste wysłać do wszystkich diabłów ??
    > jako, że skończyła sie umowa pomiędzy nami ?? :))

    nie :(
    nn

    ---

  • 3. Data: 2004-10-25 18:24:50
    Temat: Re: czy mo=BFna kopn=B1=E6 w d..... TPSA ???
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > Pytanko: czy wobec powyższego mogę próbować
    > naszego kochanego monopoliste wysłać do wszystkich diabłów ??
    > jako, że skończyła sie umowa pomiędzy nami ?? :))

    Nie ... trzeba zaplacic.

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 4. Data: 2004-10-25 18:36:06
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    K. wrote:

> [...]
    > abonamentowymi ?? Było nie było rachunek też dostałem po skończeniu sie

    Niestety mogą... Jedyne, co możesz, to np. poprosić o rozłożenie na raty.

    Jeśli olejesz - zawsze jest ryzyko wizyty komornika.

    Natomiast gdyby sprzedali dług firmie windykacyjnej, a Ty jesteś osobą
    prywatną, to popełniliby przestępstwo (ochrona danych osobowych).

  • 5. Data: 2004-10-25 18:48:19
    Od: b...@o...pl

    > Natomiast gdyby sprzedali dług firmie windykacyjnej, a Ty jesteś osobą
    > prywatną, to popełniliby przestępstwo (ochrona danych osobowych).

    przecież to jest nagminne sprzedawanie długów
    miałem podobne pierepałki z rachunkami tel. też za okres roku
    i rozbiłem sobie sam na raty tak jak dostałem info
    z błękitnej linii i mimo wszystko dostałem pismo wzywające do zapłaty z jakiejś
    innej firmy ???????? czy to znaczy że tepsa popełniła przestępstwo ????
    pzdr.
    Krzysztof

  • 6. Data: 2004-10-25 19:11:08
    Od: "Hajenus " <h...@g...pl>

    b...@o...pl napisał(a):

> [...]
    jakiejś

    > innej firmy ???????? czy to znaczy że tepsa popełniła przestępstwo ????

    To moze nie byc koniec Twoich kłopotów,
    otóz moja umowa rowniez po roku wygasła, nie przedłużyłem na czas okreslony,
    czyli na kolejny rok i otrzymałem fakture z podwyższonym abonamentem na Neo+
    Uwaga!!! za miesiac ,w ktorym czesciowo jeszcze trwała "stara" umowa...
    W Niebieskiej linii pani powiedziała,ze jak podpisze aneks do "starej" umowy
    to nastepny rachunek bedzie juz w promocji, tak jak to było...
    Niestety, nastepny rachunek równiez przyszedł "podwyższony". Teraz czekam na
    odpowiedź, reklamacja została przyjeta.

    Pozdrawiam
    Hajenus

  • 7. Data: 2004-10-25 19:12:52
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    b...@o...pl wrote:

    > z błękitnej linii i mimo wszystko dostałem pismo wzywające do zapłaty z jakiejś
    > innej firmy ???????? czy to znaczy że tepsa popełniła przestępstwo ????

    Sytuacja się lekko zmieniła po niedawnym wyroku SN.

  • 8. Data: 2004-10-25 19:30:39
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    kam wrote:

    > NSA

    A, fakt... Sorki, to z przepracowania :)

  • 9. Data: 2004-10-25 19:30:55
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Andrzej Lawa wrote:
    > Sytuacja się lekko zmieniła po niedawnym wyroku SN.

    NSA

    KG

  • 10. Data: 2004-10-25 19:44:49
    Od: "K." <b...@o...pl>

    czy mógłbyś mi lekko naswietlić sprawe ?? tak jak krowie na miedzy :))
    w końcu przekroczyli prawo czy nie ?? bo było nie było spławiłem panów
    z firmy windykacyjnej stwierdzając że z tepsą ustaliłem inaczej spłate
    należności rozbijając na raty i niech spadają :)).
    To w końcy tepsa dała ciała czy nie ???
    pzdr.
    Krzysztof