  • 11. Data: 2011-07-30 13:59:27
    Temat: Re: czy mozna do KRUS?
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Sat, 30 Jul 2011 08:56:20 +0200, MZ napisał(a):

    > Masz rodziców, dziadków na emeryturze? To jak już "spieprzysz z ZUSu" do
    > KRUS to nie zapomnij im o tym powiedzieć, niech wiedzą że od teraz kto
    > innym na ich emeryturę się zrzuca, bo mają potomka-cwaniaczka.

    Aś ty głuuuupi!
    A co do rodziców, to sam im dokładam do emerytur, przynajmniej te pieniądze
    nie przechodzą przez urzędasów biorących wszędzie swoją działę.

    AK

  • 12. Data: 2011-07-30 14:15:07
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    MZ" <"mcold0[wyt] wrote:
    > Masz rodziców, dziadków na emeryturze? To jak już "spieprzysz z ZUSu" do
    > KRUS to nie zapomnij im o tym powiedzieć, niech wiedzą że od teraz kto
    > innym na ich emeryturę się zrzuca, bo mają potomka-cwaniaczka.

    a wez ty sie rozpedz i zatrzymaj na scianie glowa

    rodzice i dziadkowie odprowadzali skladki, ktore jakos nie dotrwaly
    do momentu wyplaty, sugerujesz ze opuszczenie tej piramidy finansowej
    przed jej krachem to cwaniactwo?

    skoro ma taka mozliwosc to powinien z niej korzystac zamiast sponsorowac
    przelewajacych z pustego w prozne biurokratow w zus

  • 13. Data: 2011-07-30 19:33:06
    Od: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl>

    Użytkownik "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl> napisał w
    > wiadomości news:j0u47i$5b1$1@news.onet.pl...
    >

    > http://zus.wieszjak.pl/informacje-ogolne/207438,Kto-
    moze-ubezpieczyc-sie-w-KRUS.html

    > http://www.krus.gov.pl/zadania-krus/ubezpieczenie-sp
    oleczne/ubezpieczenie-spoleczne-dla-rolnikow-prowadz
    acych-dodatkowo-dzialalnosc-pozarolnicza/

    > http://www.bankier.pl/wiadomosc/Kto-moze-placic-skla
    dki-do-KRUS-1844563.html

    > http://www.krus.gov.pl/krus/struktura/centrala/centr
    ala-dane-adresowe/

    O dziekuje Veroniko- jedyny post na temat. Poczytam materialy ktore
    wskazalas.
    pozdrawiam
    Przemek

  • 14. Data: 2011-07-30 19:39:16
    Od: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl>

    Użytkownik "MZ" <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    > Masz rodziców, dziadków na emeryturze? To jak już "spieprzysz z ZUSu" do
    > KRUS to nie zapomnij im o tym powiedzieć, niech wiedzą że od teraz kto
    > innym na ich emeryturę się zrzuca, bo mają potomka-cwaniaczka. KRUS
    > powinien być już dawno zlikwidowany, albo państwo powinno kategorycznie
    > zakończyć dopłacanie do tej fikcji i zacząć stosować rynkowe zasady
    > składek i wypłat. Takie posty jak ten tylko jasno to potwierdzają.
    > Ciekawe jakby zrobić przegląd, ilu "właścicieli ogródka działkowego"
    > korzysta z KRUSu klepiąc ciężką kasę jako biznesmeni.
> [...]

    Teraz nie zdzierzylem- wez sie ode mnie odchrzan!!!! To zasrane panstwo
    rabie wlasnie moja matke na emeryturze co miesiac na 300-400 PLN bo
    zniszczylo dokumenty z jej skladkami ktore jak sie okazalo byly za lata
    kiedy matka zarabiala najwiecej. Pisze panstwo choc dokumenty oczywiscie
    zutyllizowala firma ktora byla panstwowa. Nie widze powodu zeby placic
    wiecej na ten burdel.
    Przemek

    ps jak ja lubie takich cwokow- co zamiast odpowiadac na pytanie zaczynaja
    mi moralitety wypisywac :(

  • 15. Data: 2011-07-31 12:00:01
    Od: "sundayman" <s...@p...onet.pl>

    > Masz rodziców, dziadków na emeryturze? To jak już "spieprzysz z ZUSu" do

    Błogosławieni ci, którzy nie mając nic do powiedzenia, nie oblekają tego w
    słowa.

  • 16. Data: 2011-07-31 16:08:31
    Od: "stabillo" <c...@o...eu>

    Użytkownik "jerzy.n" <d...@o...eu> napisał w wiadomości

    > Fajnie teraz sie płaci kilka złotych do KRUSU,bedzie płacz gdy oblicza
    > emeryturkę góra 500zł

    a sadzisz ze to co placisz na ZUS idzie na Twoja emeryture???? :) Potrafisz
    liczyc, licz na siebie!

  • 17. Data: 2011-07-31 16:31:33
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-07-31 18:08, stabillo pisze:
    > Użytkownik "jerzy.n" <d...@o...eu> napisał w wiadomości

    > a sadzisz ze to co placisz na ZUS idzie na Twoja emeryture???? :) Potrafisz
    > liczyc, licz na siebie!

    Trafnie zauważyłeś że to co się teraz płaci idzie na bieżące wypłaty
    emerytur. Bardzo możliwe, że do czasu gdy obecni płatnicy osiągną wiek
    emerytalny, uwzględniając coraz większe starzenie się społeczeństwa,
    będzie problem z wypłatami. Niemniej jeśli już teraz cwaniaczki pokroju
    pytającego zaczną uciekać do KRUSu (czyli de facto zamieniać jedną
    patologię na drugą, już w tej chwili bardziej deficytową) to przy
    większej skali zjawiska może się okazać, że pieniędzy na wypłaty dla
    obecnych emerytów ZUSowskich zabraknie znacznie, znacznie wcześniej.
    Wtedy kochane państwo zacznie dokładać do ZUS z tzw. państwowych
    pieniędzy. I zgadnij, kto koniec końców te pieniądze wyciągnie z
    kieszeni(a raczej z czyjej kieszeni zostaną wyciągnięte)? Chciał nie
    chciał i tak zapłacisz, tyle że więcej.

    --
    MZ

  • 18. Data: 2011-07-31 16:57:15
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > pieniędzy. I zgadnij, kto koniec końców te pieniądze wyciągnie z
    > kieszeni(a raczej z czyjej kieszeni zostaną wyciągnięte)? Chciał nie
    > chciał i tak zapłacisz, tyle że więcej.

    Upadek ZUS-u i brak pieniedzy na wyplate emerytur jest nieunikniony.
    Juz teraz pieniadze sa wyciagane z naszych kieszeni na wszystkie mozliwe
    sposoby - podwyzki VAT-u, akcyzy, coraz mniej pieniedzy na sluzbe zdrowia.

    Jest to kwestia kilku lat. Ludzi pokroju pytajacego powinno byc wiecej,
    przez co agonia systemu przyspieszy sie nieco.

    To panstwo musi zbankrutowac - w tym jedyna nasza szansa. Im szybciej, tym
    lepiej.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 19. Data: 2011-07-31 16:59:51
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

> [...]

    > zakończyć dopłacanie do tej fikcji i zacząć stosować rynkowe zasady
    > składek i wypłat. Takie posty jak ten tylko jasno to potwierdzają.

    Panstwo tego nie zrobi, rolnicy to liczna grupa wyborcow.
    Jesli tego nie rozumiesz, to chyba jestes bardzo naiwny i sadzisz, ze
    rzadzacym i potencjalnym rzadzacym zalezy choc troche na czymkolwiek innym,
    niz na stalym dostepie do koryta.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 20. Data: 2011-07-31 18:33:45
    Od: Maruda <m...@n...com>

    W dniu 2011-07-31 18:59, SDD pisze:

> [...]
    > rzadzacym i potencjalnym rzadzacym zalezy choc troche na czymkolwiek
    > innym, niz na stalym dostepie do koryta.

    Gdy czytam takich jak Ty, to budzi się pewna nadzieja. Ale co z tego? I
    tak wygrywa PO/PiS/SLD/PSL
    Trzeba zacząć tę bandę wieszać na latarniach.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.