  • 1. Data: 2007-02-26 21:21:27
    Temat: czy mogę oddać do sklepu?
    Od: "Kalinka" <k...@p...onet.pl>

    Witajcie,
    Kupiłam dziś coś w Saturnie, nie odpakowałam, ma nawet jeszcze te ich
    wstążki plastikowe. Poszukałam teraz w necie i znalazłam w innym sklepie o
    100 zł taniej. Czy mogę po prostu isć jutro i oddać to do Saturna? Mam
    oczywiście wszystkie paragony.
    Proszę o informacje
    K.

  • 2. Data: 2007-02-26 21:26:27
    Temat: Re: czy mogę oddać do sklepu?
    Od: "barts" <b...@g...com>

    On 26 Lut, 22:21, "Kalinka" <k...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > wstążki plastikowe. Poszukałam teraz w necie i znalazłam w innym sklepie o
    > 100 zł taniej. Czy mogę po prostu isć jutro i oddać to do Saturna? Mam

    w takich sklepach jak saturn mozna zwrocic towar do 7 dni bez
    podawania przyczyny
    pzdr

  • 3. Data: 2007-02-26 21:28:53
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Mon, 26 Feb 2007 22:21:27 +0100, Kalinka napisał(a):

> [...]
    > wstążki plastikowe. Poszukałam teraz w necie i znalazłam w innym sklepie o
    > 100 zł taniej. Czy mogę po prostu isć jutro i oddać to do Saturna? Mam

    To nie jest problem prawny. Jeśli w Saturnie się na to zgodzą, to możesz.
    Zresztą generalnie zawsze możesz oddać, ale sprzedawca nie musi się na to
    godzić i zwracać Ci pieniędzy. Nie ma takich przepisów. Jeśli się zgodzą,
    to fajnie.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 4. Data: 2007-02-26 21:30:07
    Od: "Angie" <j...@o...eu>

    Użytkownik "Kalinka" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    >Czy mogę po prostu isć jutro i oddać to do Saturna?

    Jesli Saturn sie zgodzi. prawdopodobnie nie.

    Angie

  • 5. Data: 2007-02-26 21:59:42
    Od: "Ela" <e...@p...onet.pl>

    > Jesli Saturn sie zgodzi. prawdopodobnie nie.

    Jeżeli sensownie uzasadni nie powinno byc problemu,
    tylko nie zacznij rzucać tekstami typu mam takie prawo
    i moge zwrócić towar :D
    R.

  • 6. Data: 2007-02-27 10:36:06
    Od: "japo" <s...@j...pl>

    Nie mają obowiązku, ale na 99% przyjmą, jeśli masz paragon a towar jest
    nietknięty.
    Uzasadnić możesz dowolnie -np. że się rozmyśliłaś i już nie chcesz ;p

  • 7. Data: 2007-02-27 12:18:47
    Od: "Karmazyn" <r...@w...pl>

    Zawsze pisząc posty na grupę dyskusyjną mam nadzieję, że znajdzie się ktoś,
    kto będzie mógł mi pomóc. Ta grupa ma to siebie, że jest bardzo
    specjalistyczna i odpowiedzi niekompetentne mogą bardzo dużo namieszać w
    czyimś życiu. Proszę wszystkich czytających o wstrzymywanie swoich
    "twórczych" wypowiedzi, jeśli nie są one podparte wiedzą. Piszę to w
    odpowiedzi na przykład postu, który jest bzdurą.

    Pozdrawiam
    Karmazyn

  • 8. Data: 2007-02-27 12:31:38
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Tue, 27 Feb 2007 13:18:47 +0100, Karmazyn napisał(a):

> [...]
    > "twórczych" wypowiedzi, jeśli nie są one podparte wiedzą. Piszę to w
    > odpowiedzi na przykład postu, który jest bzdurą.

    Ufam więc, że posiadasz większą wiedzę niż ja i skorygujesz moją bzdurę -
    napisz proszę jakie prawo zezwala konsumentowi na zwrot towaru do sklepu po
    zakupie a sprzedawcę obliguje do zwrotu pieniędzy.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 9. Data: 2007-02-27 16:17:52
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Karmazyn wrote:
> [...]
    > "twórczych" wypowiedzi, jeśli nie są one podparte wiedzą. Piszę to w
    > odpowiedzi na przykład postu, który jest bzdurą.

    ...napisał głupi lamer, który nawet cytować poprawnie nie potrafi...

    Żaden "normalny" sklep nie ma obowiązku przyjmowania zwrotów. Możliwość
    odstąpienia od umowy istnieje wyłącznie w przypadku zawarcia umowy poza
    lokalem firmy.

  • 10. Data: 2007-02-27 18:22:59
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z wtorek, 27 lutego 2007 13:31
    (autor scream
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <onilr6xa6hgb$.dv07t3f3iuxn$.dlg@40tude.net>):

    > napisz proszę jakie prawo zezwala konsumentowi na zwrot towaru do sklepu
    > po zakupie a sprzedawcę obliguje do zwrotu pieniędzy.

    No są takie prawa :D Aczkolwiek jeśli towar jest sprawny to mniej ich jest
    jakby :D

    --
    Jego Ponurość Tristan