  • 51. Data: 2009-06-17 17:10:47
    Temat: Re: czy matka musi wiedziec gdzie jest jej dziecko
    Od: "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la>

    Órzytkownik "Baloo" napisał:
    > Nie udało Ci się na pl.praca, to przyszedłeś tutaj wypisywać idiotyzmy?

    spadaj Trolu jak nie masz nic do powiedzenia!:O)

  • 52. Data: 2009-06-17 17:28:22
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    kapewu napisal:
    > 600 zl (rotfl)

    Dlaczego 'ROTFL'? 1200 zl na dziecko to calkiem spora kwota.
    Bo przeciez na tobie tez ciazy obowiazek utrzymania dziecka.
    Taki sam, jak na ojcu.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 53. Data: 2009-06-17 17:33:28
    Od: "kapewu" <p...@p...a>

    > strzał w 10!:O)
    > jak nie wiadomo o co chodzi to chodzi o pieniądze, a z tym dobrem dziecka
    > to zwykły pic na wodę, bo gdyby matce przynajmniej drobinę na dobru
    > dziecka zależało to miało by normalną rodzinę z ojcem i matką:O)

    Moze byc, ale nie sadze - wiem gdzie pracuje i ile zarabia, komornik mu
    siedzi na pensji dluzszy czas juz. Chce zmniejszyc alimenty, ktore wynosza
    600 zl (rotfl) bo jest biedny i dopiero co wrocil z Anglii po 5 latach,
    kupil sobie samochod i wyremontowal mieszkanie, wiec skad ma brac na
    dziecko, nieprawdaz? Mam kilka jego pism tego typu - boki zrywac.
    Na szczescie moj syn nie pamieta czasow biologicznego ojca, traktuje go jako
    atrakcje wakacyjno weekendowa. Mam nowego meza od 4 lat, ktorego dzieciak
    traktuje jak ojca wiedzac ze to tata przyszywany. Kocha go i czesto sama
    zazdroszcze ze maja ze soba lepszy kontakt niz ja. Syn ma 2 tatusiow i jest
    z tego dumny, nas nazywa rodzicami a jego tata Bogdanem. Nie nasz to wymysl,
    ale sugestia psycholog do ktorej chodzilam z malym gdy biologiczny ojciec
    zaczynal prac mu mozg w wieku 3 lat. Ani ja ani maz nie negujemy ze tamten
    jest jego ojcem, jego po prostu szlag trafia z zazdrosci. Nie mowimy tez o
    nim przy dziecku zlego slowa o nim - on wrecz przeciwnie, niestety. Moze to
    minie z wiekiem, przeciez biologiczny tatus ma ledwie 40 lat...

  • 54. Data: 2009-06-17 18:00:14
    Od: Arek <a...@e...net>

    kapewu pisze:
    [..]
    > Nie mowimy tez o nim przy dziecku zlego slowa o nim - on
    > wrecz przeciwnie, niestety. [..]

    Taa... Tylko na publicznej grupie sobie pofolgowałam.
    I teraz wszystko jasne. Pan pojechał za chlebem, a Pani znalazła sobie w
    tym czasie nowego Pana. Dziecko jak wróżyłem jest z Tobą, a Ciebie szlag
    trafia, że chce z nim spędzić 2 tygodnie.
    Klasyka.

    Arek

    --
    http://www.arnoldbuzdygan.com

  • 55. Data: 2009-06-17 18:10:37
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Arek wrote:
> [...]
    > tym czasie nowego Pana. Dziecko jak wróżyłem jest z Tobą, a Ciebie szlag
    > trafia, że chce z nim spędzić 2 tygodnie.

    Ty chyba rzeczywiscie w domu nie miales normalnie, ze ci odchyły na
    stare lata pozostały.

  • 56. Data: 2009-06-17 18:17:59
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "kapewu" <p...@p...a> napisał w wiadomości
> [...]
    > uzasadnieniu sadowym ograniczajacymi jego prawa (nieprawomocnym). Nawet
    > gdyby wakacje nie byłyby istotną sprawą dla dziecka jako matka powinnam
    > decydować czy syn może spędzać wakacje np nad jeziorem i czy jego stan
    > zdrowia na to pozwoli, gdyż ma na coś uczulenie itd itp.
    > Nie mam zamiaru zabraniać mu spędzania z nim wakacji absolutnie, chcę
    > tylko wiedzieć gdzie dziecko w tym czasie będzie. Rok temu zostawiał
    > dziecko znajomym, bo tatuś pracował, okazało się że dziecko wówczas
    > było przez znajomych bite i było niedokarmione. O to mi chodzi.

    Dostrzegam tu pewne niekonsekwencje w twoich wypowiedziach. Jeśli
    zakładasz, ze mąż może celowo ukrywać to dziecko przed tobą i przedłużyć
    widzenie, to jaki sens ma pytanie go, gdzie będzie dziecko. No przecież
    średnio inteligentna osoba spokojnie wpadnie na to, by Ci cokolwiek
    skłamać.

    Niepokoisz się, ze może dziecko zostawić i znajomych, gdzie będzie źle
    traktowane. Jak masz zamiar to weryfikować? czy aby nie poprzez nagłe
    wizyty? Może to ich się ojciec obawia? Co do uczuleń syna - jeśli je ma -
    to chyba najprościej o nich ojca powiadomić. Ojciec też jest pełnoletni i
    chyba może decydować o tym, czy jezioro dziecku zaszkodzi. Chyba, ze nie
    informujesz go o istotnych sprawach, ale to już raczej Twoja, niż jego wina
    będzie, jeśli coś się wydarzy.

    Poza tym Twoje obawy o złe traktowanie dziecka pachną mi na odległość
    zamiarem inwigilacji. może to właśnie jej się ojciec obawia.

    Reasumując, to ze ojciec Ci wprost powiedział, że Ci nie powie w moich
    oczach stawia go w korzystnym świetle. Ktoś inny by Ci powiedział
    cokolwiek, podał dowolny adres i szukaj sobie, jeśli chcesz. Przecież
    zawsze później może powiedzieć, ze zmienił plany i nie miał obowiązku Cię
    informować.

  • 57. Data: 2009-06-17 18:18:04
    Od: "kapewu" <p...@p...a>

    > Dlaczego 'ROTFL'? 1200 zl na dziecko to calkiem spora kwota.
    > Bo przeciez na tobie tez ciazy obowiazek utrzymania dziecka.
    > Taki sam, jak na ojcu.
    > --

    Jest w necie taki fajny arkusz ktory liczy alimenty i bez jakiegokolwiek
    naciagania mieszkajac w wawie wiesz ile mi wyszla miesieczna suma? 2300 zl,
    czyli po 1150 na rodzica. Nie liczylam mediow typu prad, gaz itd, zanizylam
    koszty jak tylko sie dalo.
    Ograniczylam z nim kontakt do zera, nie ma nawet mojego nr tel, bo nekal
    mnie smsami itd, dlatego nie chce wiecej od niego wiecej pieniedzy.

    Odpowiadajac wyjatkowo Trollowi na zarzut wyjazdu za granice - wyjechalismy
    tam razem z noworodkiem kiedy juz bylo miedzy nami zle, Anglia zweryfikowala
    wszystkie za i przeciw. Nie wykopalam go nawet z domu - wzielam swoje rzeczy
    i sie wyprowadzilam wraz dzieckiem. Tamtejszy sad ustalil widzenia z
    dzieckiem, alimenty itd. Ojciec i tak do niczego sie nie stosowal, dopiero
    po rozwodzie w PL jak mialam polski wyrok komornik zaczal byc skuteczny. Ty
    naprawde dostales solidnie po dupie od zycia, czlowieku... Wspolczuje. Moze
    znajdz sobie jakas kobiete..?

  • 58. Data: 2009-06-17 18:21:39
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    kapewu wrote:

    > Wspolczuje. Moze znajdz sobie jakas kobiete..?

    Życzysz komuś tak źle? ;-)
    Justyna

  • 59. Data: 2009-06-17 18:22:08
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > I może być też odwrotnie.

    Moze. Podałęm jedynie przykłady.

    > To zależy jakie wybryki wyczyniał ojciec wcześniej.
    > Ja bym zgłosił uprowadzenie dziecka. Miało być tam, a nie ma.

    Zgłosić, to można cokolwiek. Tylko co dalej?

  • 60. Data: 2009-06-17 18:32:35
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > ja to leciało?
    > Ten nalot matki z przyległościami to wywróżyłeś z fusów czy plastykowej
    > kuli?

    Choć zwykle mamy z Arkiem odmienne poglądy, to jakoś ttym razem mam podobne
    przeczucia. Taż normalne, ze jakby ojciech chciał to dziecko porwać, to by
    jej podał dla świętego spokoju jakikolwiek adres. Choćby pensjonat z
    internetu. Niech jedzie i sparwdza. To, ze jej otwarcie powiedział, ze nie
    powie - w moich oczach - jest dowodem uczciwości i tyle.