  • 21. Data: 2007-05-25 08:55:56
    Temat: Re: czy ma takie prawo? dość pilne pytanie.
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Witam

    redgrist napisał(a) :
    > więc dziś specjalnie pojadę na
    > spotkanie z SG.

    Nigdzie nie jedź! Nie masz wezwania.
    W obecnej sytuacji nie rób im żadnych uprzejmości. Jak coś chcą
    od Ciebie, to niech wyślą pismo. Jeśli dzwonili do Ciebie, to
    mógł odebrać młodszy brat czy kolega i sobie robili jaja.

    Zbyszek
    PGP key: 0xA10BD502

  • 22. Data: 2007-05-25 09:07:42
    Od: redgrist <s...@n...pl>

    Zbynek Ltd. napisał(a):
> [...]
    > Ciebie, to niech wyślą pismo. Jeśli dzwonili do Ciebie, to mógł odebrać
    > młodszy brat czy kolega i sobie robili jaja.

    Witam.
    To wyglądało tak że Mama była w ogrodzie a SG chcieli dokonać inspekcji.
    Powiedziała że jest sama, i nie wpuści nikogo mają sie pojawić jak chcą
    dnia następnego.
    Czyli dziś o 12:00.

    Chce krótko z nimi pojechać w celu zakończenia tematu i żeby wiedzieli
    że strachu nie sieją.

    redgrist

  • 23. Data: 2007-05-26 08:05:38
    Od: MAc <m...@t...poczta.onet.pl>

> [...]
    > dnia następnego.
    > Czyli dziś o 12:00.
    >
    > Chce krótko z nimi pojechać w celu zakończenia tematu i żeby wiedzieli

    1. Zabroń wejścia na teren posesji
    2. Nagrywaj
    3. Wezwij policję

  • 24. Data: 2007-05-26 11:09:47
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Witam

    MAc napisał(a) :

    > 1. Zabroń wejścia na teren posesji
    > 2. Nagrywaj
    > 3. Wezwij policję

    Myślisz, że redgrist dysponuje machiną czasu?

    Zbyszek
    PGP key: 0xA10BD502

  • 25. Data: 2007-05-26 11:33:23
    Od: MAc <m...@t...poczta.onet.pl>

    Zbynek Ltd. napisał(a):

    > Myślisz, że redgrist dysponuje machiną czasu?

    Nie ma? W dzisiejszych czasach? Mea culpa.
    Jestem ciekaw jak się skończyło. Mam nadzieję, że sobie poszli ze
    smutnymi minami...

    MAc

  • 26. Data: 2007-05-26 14:17:03
    Od: redgrist <s...@n...pl>

    MAc napisał(a):
    [pyk]
    > Jestem ciekaw jak się skończyło. Mam nadzieję, że sobie poszli ze
    > smutnymi minami...
    >
    > MAc

    Witajcie.
    Po raz kolejny podziękuje Wszystkim za czas poświęcony na podpowiedzi.
    Pojawiłem się u rodziców z bojowym nastawieniem przeciw SG.
    Ale... nie pojawili się moi wrogowie.

    Prawdopodobnie będą nadal starali się utrudniać życie, sprawa jednak nie
    zostanie pozostawiona bez odzewu z naszej strony i będziemy wszelkimi
    sposobami starali się ukrucić prywatne eldorado SG.

    Poza tym na pewno nie wejdą na posesje.

    Redgrist.