  • 11. Data: 2005-12-12 22:51:06
    Temat: Re: czy ma prawo mnie wyzucic z mieszkania bez wypowiedzenia??
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 12.12.2005 kam <#k...@w...pl#> napisał/a:
> [...]
    Cię
    > Po czym przegrał sprawę o naruszenie posiadania.

    A nie powinno być jeszcze dodatkowo jakiejś sprawy karnej i
    dyscyplinarnej?

    --
    Marcin

  • 12. Data: 2005-12-12 23:35:44
    Od: "waros" <w...@w...pl>

    > Nie, nie może.
    > Nie może Ci nawet wypowiedzieć wcześniej umowy, z powodu zaległości
    > płatniczych, jeżeli nie zalegasz za 3 pełne okresy rozliczeniowe, a
    > jedynie za 1. Zapis w umowie sprzeczny z ustawą o ochronie praw
    > lokatorów jest nieważny.
    >
    > --
    hmm
    nic dziwnego że właściciele mieszkań
    robią wszystko aby nie podpisać jakiejkolwiek umowy najmu
    wszystko na czarno i bez podatku.
    też bym wolał wziąć np 2/3 czy nawet 1/2 czynszu bez kwitu niż później
    ewentualnie
    użerać się z lokatorami rodem filmów Barei.
    mając takie prawo tracą wszyscy
    właściciel bo nie wie co go czeka z takim lokatorem
    najemca bo z punktu jest traktowany jako potencjalny oszust
    państwo bo nic nie ma z nieoficjalnych najmów a nikt rozsądny
    pod czymś takim nie podpisze.
    jedynie jak zwykle eldorado dla oszustów
    znaleźć jelenia wynająć lokal raz nawet zapłacić a później się pałuj durny
    właścicielu
    i co mi zrobisz?
    ręce nogi opadają.
    Varos

  • 13. Data: 2005-12-13 02:08:55
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    właściciel wrote:
> [...]
    Cię
    > w try miga. Tacy niepłacący wynajmujący to najgorsza zmora właścicieli mieszkań.

    Ale brednie.
    Ciesz się, że ta osoba nie miała dobrego adwokata. Dopiero byś narzekał.

  • 14. Data: 2005-12-13 02:13:36
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Marcin Debowski wrote:

    Cię

    > A nie powinno być jeszcze dodatkowo jakiejś sprawy karnej i
    > dyscyplinarnej?

    Po pierwsze to powinien beknąć za brak meldunku. Wystarczy aby osoba
    wynajmująca mieszkanie szepnęła, że powiedział jej, że jej nie
    zamelduje. Zalezy jeszcze kiedy to było.
    Po drugie sprawa o naruszenie miru domowego. Policjanci zresztą powinni
    za to beknąć jeszcze szybciej.
    Po trzecie zwrot kosztów wynajęcia innego mieszkania.
    To tak na szybko.
    Ja bym jeszcze do tego ze swej strony dorzucił najście i grożby karalne.

    A tak podsumowując to jakiś frustrat po prostu napisał sobie jakąś bajkę
    wyssaną z palca.

  • 15. Data: 2005-12-13 08:26:40
    Od: "castrol" <j...@w...blumen.pl>

    Użytkownik "właściciel" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > pieniędzmi i
    > zwodziła ponad dwa miesiące. Przyszedłem z policją i agencją ochrony i w

    nie pisz wiecej glupot

    Jacek

  • 16. Data: 2005-12-13 08:28:41
    Od: "castrol" <j...@w...blumen.pl>

    Użytkownik "waros" <w...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > ewentualnie
    > użerać się z lokatorami rodem filmów Barei.

    he he, nie podpisujac umowy ryzykuje sie duzo wiecej :D

> [...]
    > najemca bo z punktu jest traktowany jako potencjalny oszust
    > państwo bo nic nie ma z nieoficjalnych najmów a nikt rozsądny

    zgadza sie, ale to naszemu kochanemu Panstwu nalezy podziekowac za takie
    przepisy

    Jacek

  • 17. Data: 2005-12-13 08:49:32
    Od: "ania" <a...@v...pl>

> [...]
    > płatniczych, jeżeli nie zalegasz za 3 pełne okresy rozliczeniowe, a
    > jedynie za 1. Zapis w umowie sprzeczny z ustawą o ochronie praw

    bardzo dziekuje za te informacje, wiem ze ma sie pewne prawa ale niestety dla
    niektorych takie rzeczy jak prawo nie istnieja,
    ja zalegam za jeden czynsz i dzien w dzien slysze ze przyjdzie mi wymienic zamki
    i jeszcze jedno, w mojej umowie jest zapis za moze wypowiedziec mi umowe jak
    zalegam za jeden miesiac, czy to jest zgodne z ustawa?? nie znam sie na prawie
    dlatego pytam i w mojej umowie nie ma nic o terminie wypowiedzenia, jakich moge
    uzyc argumentow dot. ewentualnego wypowiedzenia w cywilizowany sposob ??

    pozdr
    ania

  • 18. Data: 2005-12-13 09:00:08
    Od: "castrol" <j...@w...blumen.pl>

    Użytkownik "ania" <a...@v...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > moge
    > uzyc argumentow dot. ewentualnego wypowiedzenia w cywilizowany sposob ??

    Poczytaj sobie ustawe o ochronie praw lokatorów - znajdziesz tam wiele
    wyjasnien na swoje pytania

    Jacek

  • 19. Data: 2005-12-13 10:09:15
    Od: "slonzok62" <s...@a...de>

    witanko

    a moglbys dac link do tej ustawy
    z gory dzieki

    alojzy

  • 20. Data: 2005-12-13 10:25:11
    Od: "waros" <w...@w...pl>

    > he he, nie podpisujac umowy ryzykuje sie duzo wiecej :D

    podpisując ryzykuję mieszkaniem /100 000 i w górę/
    a nie podpisując to czym ryzykuję?
    Varos