  • 41. Data: 2004-12-03 11:11:23
    Temat: Re: czy jest tu prawnik znający się na prawie cywilnym?
    Od: Nikodem Nijaki <n...@g...com>

    Grzegorz Kruk, Ph.D. napisał(a):
    > Użytkownik "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl> napisał w
    > wiadomości news:opsifg1s1ymg13b0@kura4m98.it-net.pl...

    > Pewnie rze zrozómialem o co panó chodzi. I w czym problem? Tym bardziej, rze
    > to grupa dyskusyjna - taka do luz dyskusji, jak karzda inna

    to jak się w końcu pisze: cwel, czy cfel?
    nn

  • 42. Data: 2004-12-03 11:19:46
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Fri, 3 Dec 2004 11:59:34 +0100, Grzegorz Kruk, Ph.D. <g...@t...pl>
    napisał:

    > U?ytkownik "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>
    > napisa? w
    > wiadomo?ci news:opsifgpts3mg13b0@kura4m98.it-net.pl...

    > Nie, poniewaz adwokat jej odradzil, a ja nie mialem nic do gadania, bo to
    > nie moja sprawa. Musialem pogodzic sie z wydatkiem i kropka.

    Znaczy sama sobie jest winna. Sady czasami się myla (tak jak zapewne
    tutaj) i dlatego każdy wyrok podlega *na żądanie* kontroli instancyjnej.
    Trzeba było wziąść sobie lepszego adwokata.

    > A pan na jakim poziomie tu pisze?
    > A inni? Bez przerwy obrazliwe epitety.

    A coś na temat?

    > Kupie na bazarze :). Albo pan dostarczy w celu przeprowadzenia dowodzenia
    > mojej tezy, z która pan sie nie zgadza.
    > Kiedy bylem w wojsku mozna bylo kupic za 200 caly komplet kalsznikow,
    > magazynki z paczkami amunicji, bo likwidowali ruskie jednostki i ruscy
    > sprzedawali na lewo i prawo komu sie dalo i co sie dalo.

    Z całym szacunkiem, ale kałasznikow to karabinek, a nie karabin maszynowy.

    > Ja sie glupio strzela to mozna dostac.
    >
    > Z odpowiedzia na pana pytanie to samo co z odpowiedziami na moje o
    > sprawiedliwosc w tym kraju.

    Odpowiedzi udzieliłem. Sprawiedliwość to pusty termin oznaczający
    rozstrzygnięcie zgodne z oczekiwaniami lub interesami pewnej osoby lub
    grupy.

    --
    Falkenstein
    skazania.

  • 43. Data: 2004-12-03 11:28:58
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    Użytkownik "Nikodem Nijaki" <n...@g...com> napisał w wiadomości
    > podobno terapia eloktrowstrząsami jest wyjątkowo skuteczna ;)

    przydalaby sie panu.

    Grzegorz Kruk, Ph.D.

  • 44. Data: 2004-12-03 11:31:43
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    Grzegorz Kruk, Ph.D. napisał(a):

    > http://portal.wsiz.rzeszow.pl/default.asp?lisc=1431&
    osoba=1

    > to nie ja upubliczniam, ja tylko cytuję to co jest publiczne :)))
    > reklamacje kierować do Rzeszowa.

    Co nie zmienia faktu, iż są to dane osobowe.
    O ile wyraziłem zgodę w Rzeszowie na umieszczenie tego na serwerze, nie
    udzieliłem panu zgody, ani ja ani uczelnia na publikowanie tych danych w
    innych miejscach.

    Czy to jest dla niby-prawnika jasne i oczywiste?

    Grzegorz Kruk, Ph.D.

  • 45. Data: 2004-12-03 11:48:15
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Fri, 3 Dec 2004 12:31:43 +0100, Grzegorz Kruk, Ph.D. <g...@t...pl>
    napisał:

    > U?ytkownik "Nikodem Nijaki" <n...@g...com> napisa? w
    > wiadomo?ci
    > Grzegorz Kruk, Ph.D. napisa?(a):

    osoba=1

    > Co nie zmienia faktu, i? s? to dane osobowe.

    Informacje o hobby?

    > O ile wyrazi?em zgod? w Rzeszowie na umieszczenie tego na serwerze, nie
    > udzieli?em panu zgody, ani ja ani uczelnia na publikowanie tych danych w
    > innych miejscach.
    >
    > Czy to jest dla niby-prawnika jasne i oczywiste?

    CZy pan sobie kpi, panie doktorze? Czy zna pan wogóle ustawę o ochronie
    danych osobowych?

    --
    Falkenstein
    skazania.

  • 46. Data: 2004-12-03 11:54:45
    Od: seb <s...@k...to.wie.com>

    On 2004-12-03 12:08, Rodrig Falkenstein wrote::

    > http://portal.wsiz.rzeszow.pl/default.asp?lisc=1431&
    osoba=1

    No naprawdę... Jestem zszokowany :)
    Chylę czoła...
    A ja myślałem, że mamy do czynienia z pospolitym trollem. A to nie jest
    pospolity troll. To jest troll z doktoratem :)
    Brawo.
    A, i żeby uprzedzić Pana Doktora:
    Tak Tak Tak, po trzykroć tak - jestem faszystą, żydem, komunistą,
    masonem, cyklistą, zomowcem, gestapowcem, ubekiem.
    Aha, zapomniałem - Piotrusiem Panem też.
    Pa...
    --
    seb (frovna <ROT13> ic . cy)
    -I zdanżam wszędzie na czas!

  • 47. Data: 2004-12-03 12:04:35
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Fri, 03 Dec 2004 11:14:38 +0100, Nikodem Nijaki naskrobał(a):

    > Jak ktoś korzysta ze ściągi, to takie są skutki ;) wnoszę, że chodziło o
    > "perswazję" ?
    > http://encyklopedia.pwn.pl/60250_1.html

    Nasz doktorek mysiu-pysiu wraz z jego źródłami wiedzy nadaje sie raczej do
    reklamy kubusia względnie wykładów o 'sztuczej' inteligencji w Rzeszowie a
    nawet w Zamościu.

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 48. Data: 2004-12-03 12:07:18
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Grzegorz Kruk, Ph.D. wrote:

    > Trafil pan do wlasciwej grupy ;-). Jeden prawnik lepszy od drugiego.
    > Cwaniak na cwaniaku, cham na chamie, bandyta na bandycie.

    Co Ty jeszcze robisz w TAKIM środowisku?
    Żałosny jesteś...
    --
    pozdrawiam
    Justyna

  • 49. Data: 2004-12-03 12:08:45
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Fri, 3 Dec 2004 13:04:35 +0100, Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>
    napisał:

> [...]
    > do
    > reklamy kubusia względnie wykładów o 'sztuczej' inteligencji w Rzeszowie

    ciii, podając bez jego zgody informację że wykłada w Rzeszowie naruszasz
    ustawę o ochronie danych osobowych... Odnoszę wrazenie, że to już kiedyś
    przerabialiśmy...

    --
    Falkenstein
    skazania.

  • 50. Data: 2004-12-03 12:16:03
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Fri, 03 Dec 2004 12:54:45 +0100, seb <s...@k...to.wie.com> napisał:

> [...]
    > A ja myślałem, że mamy do czynienia z pospolitym trollem. A to nie jest
    > pospolity troll. To jest troll z doktoratem :)

    I to zagranicznym :-)

    > Brawo.
    > A, i żeby uprzedzić Pana Doktora:
    > Tak Tak Tak, po trzykroć tak - jestem faszystą, żydem, komunistą,
    > masonem, cyklistą, zomowcem, gestapowcem, ubekiem.

    To i ja się dołączę.
    Po przeanalizowaniu geneaologii mojej rodziny i dokonaniu obliczeń
    statysstycznych upraszam szanownego pana doktora, żeby przestał uznawać
    mnie za Polaka i oczekiwac ode mnie poglądów i zachowań własciwych
    Prawdziwym Polakom. Po dokonaniu odpowiednich obliczeń procent krwi
    polskiej w moich żyłach wynosi poniżej 50% co klasyfikuje mnie jako mniej
    niz półpolaka.
    Zeby uprzedzić pytanie, krew żydowską też mam. a pradziadek był w KPP
    --
    Falkenstein
    skazania.