  • 31. Data: 2004-12-03 10:59:34
    Temat: Re: czy jest tu prawnik znający się na prawie cywilnym?
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    Użytkownik "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:opsifgpts3mg13b0@kura4m98.it-net.pl...

    > [ciach] Dobra, niech będzie. A zażalenie na rozstrzygnięcie w przedmiocie
    > kosztów złożyła?

    Nie, poniewaz adwokat jej odradzil, a ja nie mialem nic do gadania, bo to
    nie moja sprawa. Musialem pogodzic sie z wydatkiem i kropka.

    > Tłumaczenie na poziomie przedszkolaka. Ja kiedyś tłumaczyłem pani, że
    > czerwone rzodkiewki pisze się przez "rz" a białe przez "ż"

    A pan na jakim poziomie tu pisze?
    A inni?
    Bez przerwy obrazliwe epitety.

    > A ma pan karabin maszynowy?

    Kupie na bazarze :). Albo pan dostarczy w celu przeprowadzenia dowodzenia
    mojej tezy, z która pan sie nie zgadza.
    Kiedy bylem w wojsku mozna bylo kupic za 200 caly komplet kalsznikow,
    magazynki z paczkami amunicji, bo likwidowali ruskie jednostki i ruscy
    sprzedawali na lewo i prawo komu sie dalo i co sie dalo.

    > A umiejętnośc logicznego myślenia? Potrafi pan wyjasnić jaki wpływ bedzie
    > miało przestzelenie zamka w drzwiach na położenie rygli? Wiem, że w grach
    > komputerowych można odstrzelic klódkę, niestety w prawdziwym życiu można
    > co najwyżej dostać rykoszetem.

    Ja sie glupio strzela to mozna dostac.

    Z odpowiedzia na pana pytanie to samo co z odpowiedziami na moje o
    sprawiedliwosc w tym kraju.

    Grzegorz Kruk, Ph.D.

  • 32. Data: 2004-12-03 10:59:59
    Od: Nikodem Nijaki <n...@g...com>

    Grzegorz Kruk, Ph.D. napisał(a):

    > A co to kogo obchodzi? To jest trollowanie nie na temat.

    A można trollować na temat?

    > Kto pana upoważnił
    > do cytowania moich danych z mojego CV na forum publicznym? Nie zna pan
    > ustawy o ochronie danych osobowych? Ja sobe nie życzę.

    http://portal.wsiz.rzeszow.pl/default.asp?lisc=1431&
    osoba=1

    to nie ja upubliczniam, ja tylko cytuję to co jest publiczne :)))
    reklamacje kierować do Rzeszowa.
    nn

  • 33. Data: 2004-12-03 11:00:47
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Fri, 03 Dec 2004 11:39:18 +0100, Nikodem Nijaki
    <n...@g...com> napisał:

    > IMHO - wszystko zależy od kalibru ;)

    12,7 może dałoby radę, jak siła uderzenia wyrwie zamek z drzwi, z kłodką
    podobnie. Jak pocisk ją roztrzaska na kawałki to się otworzy :-)

    --
    Falkenstein
    skazania.

  • 34. Data: 2004-12-03 11:01:35
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Fri, 03 Dec 2004 11:37:19 +0100, Nikodem Nijaki
    <n...@g...com> napisał:

    > to wstęp do habilitacji?

    raczej elemet rehabilitacji, żeby nie powiedzieć terapii...

    --
    Falkenstein
    skazania.

  • 35. Data: 2004-12-03 11:01:44
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    Użytkownik "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:opsifg1s1ymg13b0@kura4m98.it-net.pl...
    > ooo, a ja uwarzam, że powinno się skończyć z rurznicowaniem pisowni głosek
    > brzmiących tak samo rzeby nie utrudniać rzycia tym co durzo piszą i nie
    > zaśmiecać głowy dzieciom jakąś tam ortografią. Przecierz karzdy rozumie o
    > co hodzi.

    Pewnie rze zrozómialem o co panó chodzi. I w czym problem? Tym bardziej, rze
    to grupa dyskusyjna - taka do luz dyskusji, jak karzda inna

    Grzegorz Kruk, Ph.D.

  • 36. Data: 2004-12-03 11:04:14
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    Użytkownik "Nikodem Nijaki" <n...@g...com> napisał w wiadomości
    Grzegorz Kruk, Ph.D. napisał(a):
    > to tak jak z tym słowem co jedni piszą ch.., a drudzy h..
    > vox populi w ortografii? (a ja tu wyraźnie słyszę "j", więc "ortografji)

    A no wlasnie. Zupelnie trudno zrozumiec, ze niektórzy obrazaja sie o skrót
    od Hugo Wraca Do Polsatu, podczas gdy po staropolsku podobno Mickiewicz
    pisał przez 'ch'.

    Kwestia jak widac interpretacji w glowie interpretujacego, za co nie mozna
    winic innych.

    Grzegorz Kruk, Ph.D.

  • 37. Data: 2004-12-03 11:06:30
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    > Pysiu! Chyba przeginasz ;)

    "misiu, pysiu" z kim ty rozmawiasz mlody czlowieku wlasciwie i skoro nie
    jestes pan gejem to skad takie okreslenia mojej osoby?
    Wychowanie, srodowisko, czy jak to wytlumaczyc?

    Dr. Grzegorz Kruk, Ph.D.

  • 38. Data: 2004-12-03 11:07:13
    Od: Nikodem Nijaki <n...@g...com>

    > raczej elemet rehabilitacji, żeby nie powiedzieć terapii...

    podobno terapia eloktrowstrząsami jest wyjątkowo skuteczna ;)
    nn

  • 39. Data: 2004-12-03 11:08:03
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Fri, 3 Dec 2004 11:53:51 +0100, Grzegorz Kruk, Ph.D. <g...@t...pl>
    napisał:

    > U?ytkownik "Nikodem Nijaki" <n...@g...com> napisa? w
    > wiadomo?ci

    > A co to kogo obchodzi? To jest trollowanie nie na temat. Kto pana
    > upowa?ni?
    > do cytowania moich danych z mojego CV na forum publicznym? Nie zna pan
    > ustawy o ochronie danych osobowych? Ja sobe nie ?ycz?.

    Ja znam ową ustawę. Może pan podać który artykuł tejże ustawy został
    naruszony zacytowaniem w tym miejscu informacji umieszczonych na ogólnie
    dostepnej oficjalnej stronie Wyzszej Szkoły Informatyki i Zarządzania w
    Rzeszowie?

  • 40. Data: 2004-12-03 11:08:37
    Od: Nikodem Nijaki <n...@g...com>

    Rodrig Falkenstein napisał(a):

    > 12,7 może dałoby radę, jak siła uderzenia wyrwie zamek z drzwi, z
    > kłodką podobnie. Jak pocisk ją roztrzaska na kawałki to się otworzy :-)

    osobiście miałem do czynienia tylko z haubicą 122 mm ;)
    nn