  • 21. Data: 2004-12-03 10:14:38
    Temat: Re: czy jest tu prawnik znający się na prawie cywilnym?
    Od: Nikodem Nijaki <n...@g...com>

    Grzegorz Kruk, Ph.D. napisał(a):
    > Użytkownik "Nikodem Nijaki" <n...@g...com> napisał w wiadomości

    > Szanowny panie geju nie jestem dla pana misiem.

    Pysiu! Chyba przeginasz ;)

    > a co to takiego ta "persfazja"?
    > nn
    >
    > nieuk czy co?
    > http://sciaga.nauka.pl/index.php/id=index/dept=54/ca
    th=221/sc_kat=1125/sc_id=3631

    Jak ktoś korzysta ze ściągi, to takie są skutki ;) wnoszę, że chodziło o
    "perswazję" ?
    http://encyklopedia.pwn.pl/60250_1.html

    nn

  • 22. Data: 2004-12-03 10:28:15
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    Użytkownik "seb" <s...@k...to.wie.com> napisał w wiadomości
    > On 2004-12-03 10:51, Grzegorz Kruk, Ph.D. wrote::
    > ROTFL
    > To mnie wywaliło z podłogi w kosmos....
    > Panie doktor, nie powołuj Pan żródeł pisanych przez idiotów, którzy nie
    > potrafią napisać słowa PERSWAZJA...

    Czy aby panu się z inwazją nie pomyliło? Wyraźnie słychać f wymawiając ten
    wyraz i powinien on dawno temu zostać spolszczony do "persfazja" a nie
    "pers-wazja". Zresztą nie o literkę tu chodzi w tym wątku. Jeżeli jedna
    literka jest najważniejsza dla pana w tym temacie no to

    Grzegorz Kruk, Ph.D.

  • 23. Data: 2004-12-03 10:28:31
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Fri, 3 Dec 2004 11:13:31 +0100, Grzegorz Kruk, Ph.D. <g...@t...pl>
    napisał:

    > U?ytkownik "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>
    > napisa? w
    > wiadomo?ci news:opsife3kbqmg13b0@kura4m98.it-net.pl...
    >
    > A skad te informacje? Wlasnie na odwrót, wygrala

    [ciach] Dobra, niech będzie. A zażalenie na rozstrzygnięcie w przedmiocie
    kosztów złożyła?

    > a ja nie pisa?em o zespole Downa, tylko dauna na który cierpia? np.
    > policjant Piotrowski - g?ówny morderca ksi?dza Jerzego Popie?uszki.

    Tłumaczenie na poziomie przedszkolaka. Ja kiedyś tłumaczyłem pani, że
    czerwone rzodkiewki pisze się przez "rz" a białe przez "ż"

    > Pan mi poda adres ja spróbuje panskie otworzyc zgoda? Przekonamy sie, czy
    > nie mozna.

    A ma pan karabin maszynowy?
    A umiejętnośc logicznego myślenia? Potrafi pan wyjasnić jaki wpływ bedzie
    miało przestzelenie zamka w drzwiach na położenie rygli? Wiem, że w grach
    komputerowych można odstrzelic klódkę, niestety w prawdziwym życiu można
    co najwyżej dostać rykoszetem.

    I co z odpowiedzią na moje pytanie?

    --
    Falkenstein
    skazania.

  • 24. Data: 2004-12-03 10:31:11
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Fri, 03 Dec 2004 11:07:30 +0100, Nikodem Nijaki
    <n...@g...com> napisał:

    > Jego główne zainteresowania to fizyka, Internet, programowanie,
    > robotyka, symulacje komputerowe i ostatnio również sztuczna inteligencja.
    >
    > Prywatnie interesuje się żeglarstwem, jest sternikiem jachtowym, jeździ
    > na nartach, lubi wycieczki samochodowe, muzykę młodzieżową z lat od 1970
    > do teraz, dobre filmy i grę w szachy.
    > :)

    A także wymyśla nowe jednostki chorobowe. Ostatnio na przykład wymyslił
    zespół Dauna - schorzenie na które cierpiał główny morderca ks.
    Popiełuszki.

    --
    Falkenstein
    skazania.

  • 25. Data: 2004-12-03 10:35:42
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Fri, 3 Dec 2004 11:28:15 +0100, Grzegorz Kruk, Ph.D. <g...@t...pl>
    napisał:

    > U?ytkownik "seb" <s...@k...to.wie.com> napisa? w wiadomo?ci
    >
    > Czy aby panu si? z inwazj? nie pomyli?o? Wyra?nie s?ycha? f wymawiaj?c
    > ten
    > wyraz i powinien on dawno temu zosta? spolszczony do "persfazja" a nie
    > "pers-wazja". Zreszt? nie o literk? tu chodzi w tym w?tku. Je?eli jedna
    > literka jest najwa?niejsza dla pana w tym temacie no to

    ooo, a ja uwarzam, że powinno się skończyć z rurznicowaniem pisowni głosek
    brzmiących tak samo rzeby nie utrudniać rzycia tym co durzo piszą i nie
    zaśmiecać głowy dzieciom jakąś tam ortografią. Przecierz karzdy rozumie o
    co hodzi.

    --
    Falkenstein
    skazania.

  • 26. Data: 2004-12-03 10:37:19
    Od: Nikodem Nijaki <n...@g...com>

    Rodrig Falkenstein napisał(a):

    > A także wymyśla nowe jednostki chorobowe. Ostatnio na przykład wymyslił
    > zespół Dauna - schorzenie na które cierpiał główny morderca ks.
    > Popiełuszki.

    to wstęp do habilitacji?
    nn

  • 27. Data: 2004-12-03 10:39:18
    Od: Nikodem Nijaki <n...@g...com>

> [...]

    > że w grach komputerowych można odstrzelic klódkę, niestety w prawdziwym
    > życiu można co najwyżej dostać rykoszetem.

    IMHO - wszystko zależy od kalibru ;)
    nn

  • 28. Data: 2004-12-03 10:42:29
    Od: Nikodem Nijaki <n...@g...com>

    Grzegorz Kruk, Ph.D. napisał(a):

> [...]
    > "pers-wazja". Zresztą nie o literkę tu chodzi w tym wątku. Jeżeli jedna
    > literka jest najważniejsza dla pana w tym temacie no to

    to tak jak z tym słowem co jedni piszą ch.., a drudzy h..
    vox populi w ortografii? (a ja tu wyraźnie słyszę "j", więc "ortografji)
    nn

  • 29. Data: 2004-12-03 10:48:41
    Od: Nikodem Nijaki <n...@g...com>

> [...]

    > głosek brzmiących tak samo rzeby nie utrudniać rzycia tym co durzo
    > piszą i nie zaśmiecać głowy dzieciom jakąś tam ortografią. Przecierz

    i na pohybel znakom diakrytycznym, bo tylko problem z tymi
    przeglądarkami i czytnikami ;)
    nn
    ps
    no właśnie, google daje:
    pohybel 10.600 wystąpień
    pochybel 4.080 wystąpień
    co będzie, jak się wyrówna?

  • 30. Data: 2004-12-03 10:53:51
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

> [...]

    > Prywatnie interesuje się żeglarstwem, jest sternikiem jachtowym, jeździ
    > na nartach, lubi wycieczki samochodowe, muzykę młodzieżową z lat od 1970

    A co to kogo obchodzi? To jest trollowanie nie na temat. Kto pana upoważnił
    do cytowania moich danych z mojego CV na forum publicznym? Nie zna pan
    ustawy o ochronie danych osobowych? Ja sobe nie życzę.

    Grzegorz Kruk, Ph.D.