  • 11. Data: 2004-12-03 09:40:38
    Temat: Re: czy jest tu prawnik znający się na prawie cywilnym?
    Od: "Hajenus " <h...@W...gazeta.pl>

    Grzegorz Kruk, Ph.D. <g...@t...pl> napisał(a):

    > Użytkownik "Hajenus " <h...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > A pan zespolem policjanta Piotrowskiego gorszym od zespolu Dauna?
    > http://www.popieluszko.net.pl/xJerzy/meczenstwo.htm

    Panie Ph.D, a moze MHD /takie super markety PRLu/,
    prosze mnie oświecic co to jest za _zespolu Dauna_???

    H.

  • 12. Data: 2004-12-03 09:43:29
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    > Grzegorz Kruk, Ph.D. <g...@t...pl> napisał(a):
    > Panie Ph.D, a moze MHD /takie super markety PRLu/,
    > prosze mnie oświecic co to jest za _zespolu Dauna_???

    To jest to na co pan cierpi.
    Prosze poczytac o innych daunach z policji to pan zrozumie na czym polega
    ten panski syndrom:
    http://www.popieluszko.net.pl/xJerzy/meczenstwo.htm

  • 13. Data: 2004-12-03 09:44:29
    Od: Nikodem Nijaki <n...@g...com>

    Grzegorz Kruk, Ph.D. napisał(a):
    > Użytkownik "Nikodem Nijaki" <n...@g...com> napisał w wiadomości

    > To co tu sie odbywa, to ciagle ublizanie i kierowanie epitetów pod moim
    > adresem,

    Misiu! Masz chyba objawy paranoicznej megalomanii ;) ja traktuję Cię
    wyłącznie jako pewną ciekawostkę, rzekłbym - kuriozum :)

    > jest proba persfazji leninowskich mas w liczbie kilku fanatykow
    > starych komunistycznych regul prawa polskiego i zwolennikow policyjnej
    > przemocy wobec niewinnych Polaków.

    a co to takiego ta "persfazja"?
    nn

  • 14. Data: 2004-12-03 09:46:39
    Od: Nikodem Nijaki <n...@g...com>

    Grzegorz Kruk, Ph.D. napisał(a):
    > Użytkownik "Hajenus " <h...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > A pan zespolem policjanta Piotrowskiego gorszym od zespolu Dauna?

    Dauna?
    nn

  • 15. Data: 2004-12-03 09:51:41
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    > Misiu! Masz chyba objawy paranoicznej megalomanii ;) ja traktuję Cię
    > wyłącznie jako pewną ciekawostkę, rzekłbym - kuriozum :)

    Szanowny panie geju nie jestem dla pana misiem.

    nieuk czy co?
    http://sciaga.nauka.pl/index.php/id=index/dept=54/ca
    th=221/sc_kat=1125/sc_id=3631

    Grzegorz Kruk, Ph.D.

  • 16. Data: 2004-12-03 09:53:34
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Fri, 3 Dec 2004 09:40:38 +0000 (UTC), Hajenus
    <h...@W...gazeta.pl> napisał:

    > Panie Ph.D, a moze MHD /takie super markety PRLu/,
    > prosze mnie oświecic co to jest za _zespolu Dauna_???

    pan doktor jest fizykiem i publikował tylko za granicą, a jak wrócił to
    postkomuna pozbawiła go perspektyw, a w dodatku jego żona przegrała proces
    sadowy, więc wolno mu wylewac na wszystkich swoją frustrację więc wolno
    mu pewnych rzeczy nie wiedzieć... np tego, że to się pisze zespół Downa,
    że strzałem z karabinu maszynowego nie da się otworzyć drzwi oraz że
    ostrozna jazda nie dale 100% gwarancji uniknięcia wypadku. Poza tym jest
    zupełnie zdrowy (tak w każdym razie twierdzi).

    --
    Falkenstein
    skazania.

  • 17. Data: 2004-12-03 09:55:37
    Od: Nikodem Nijaki <n...@g...com>

    Grzegorz Kruk, Ph.D. napisał(a):
    > Użytkownik "Hajenus " <h...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > To jest to na co pan cierpi.
    > Prosze poczytac o innych daunach z policji to pan zrozumie na czym polega
    > ten panski syndrom:

    Panie Hajenus - i wszystko jasne ;)
    nn

  • 18. Data: 2004-12-03 09:58:03
    Od: seb <s...@k...to.wie.com>

    On 2004-12-03 10:51, Grzegorz Kruk, Ph.D. wrote::

    > a co to takiego ta "persfazja"?
    > nn
    >
    > nieuk czy co?
    > http://sciaga.nauka.pl/index.php/id=index/dept=54/ca
    th=221/sc_kat=1125/sc_id=3631

    ROTFL
    To mnie wywaliło z podłogi w kosmos....
    Panie doktor, nie powołuj Pan żródeł pisanych przez idiotów, którzy nie
    potrafią napisać słowa PERSWAZJA...

    --
    seb (frovna <ROT13> ic . cy)
    -I zdanżam wszędzie na czas!

  • 19. Data: 2004-12-03 10:07:30
    Od: Nikodem Nijaki <n...@g...com>

    Rodrig Falkenstein napisał(a):

> [...]
    > drzwi oraz że ostrozna jazda nie dale 100% gwarancji uniknięcia
    > wypadku. Poza tym jest zupełnie zdrowy (tak w każdym razie twierdzi).

    Jego główne zainteresowania to fizyka, Internet, programowanie,
    robotyka, symulacje komputerowe i ostatnio również sztuczna inteligencja.

    Prywatnie interesuje się żeglarstwem, jest sternikiem jachtowym, jeździ
    na nartach, lubi wycieczki samochodowe, muzykę młodzieżową z lat od 1970
    do teraz, dobre filmy i grę w szachy.
    :)
    nn

  • 20. Data: 2004-12-03 10:13:31
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    Użytkownik "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:opsife3kbqmg13b0@kura4m98.it-net.pl...
    > Dnia Fri, 3 Dec 2004 09:40:38 +0000 (UTC), Hajenus
    > a w dodatku jego żona przegrała proces
    > sadowy,

    A skad te informacje? Wlasnie na odwrót, wygrala poniewaz nie moglo byc
    inaczej. Firma w przeddzien rozprawy napisala do sadu list z prosba o
    oddalenie powodztwa, poniewaz przywrocono ja do pracy i równiez na rozprawie
    decyzją sedziny zostala przywrocona do pracy do konca okresu leczenia
    powypadkowego, ale sad pracy nie zasadzil firmie kosztow jakie poniosla zona
    z powodu koniecznosci wynajecia adwokata, mimo tego, ze bezprawnie zwolniono
    ja w okresie zwolnienia L4. Bezczelna szefowa firmy ponownie przyslala jej
    wypowiedzenie mimo wyroku sadu i mimo tego, ze przywrocono ja do pracy.
    Poniewaz wypowiedzenie bylo bezprawne nie ma obowiazku chyba odwolywania sie
    od tego drugiego wypowiedzenia, no chyba ze postanowienia sadu dla tej firmy
    znacza tyle co komisja sledcza dla osob zamieszanych w afere Orlenu.

    > więc wolno mu wylewac na wszystkich swoją frustrację więc wolno
    > mu pewnych rzeczy nie wiedzieć...

    Jasne

    > np tego, że to się pisze zespół Downa,

    a ja nie pisałem o zespole Downa, tylko dauna na który cierpiał np.
    policjant Piotrowski - główny morderca księdza Jerzego Popiełuszki.

    > że strzałem z karabinu maszynowego nie da się otworzyć drzwi

    Pan mi poda adres ja spróbuje panskie otworzyc zgoda? Przekonamy sie, czy
    nie mozna.

    Grzegorz Kruk, Ph.D.