  • 1. Data: 2008-08-27 02:57:03
    Temat: czy istnieje notariusz z kwalifikowanym podpisem elektonicznym
    Od: "XYZ" <x...@p...pl>

    Hej

    Czy udało się komuś spotkać i "wykorzystać" notariusza do złożenia
    elektronicznego podpisu potwierdzającego wzór podpisu osoby fizycznej?
    Szukam takiego notariusza na Pomorzu i na Warmii... Bezskutecznie... Może
    ktoś zechce pomóc? Niektórzy z pytanych notariuszu mówią, że to niemożliwe,
    bo Ustawa o notariacie to uniemożliwia.
    Ale chyba są ludzie, którzy składli dokumenty rejestrowe podpisując je
    własnym podpisem kwalifikowanym i przy tej okazji korzystali z notariusza z
    podpisem kwalifikowanym?...

    Ja tymczasem potrzebuję notarialne potwierdzenie (podpis kwalifikowany)
    wzorów podpisów wspólników spólki jawnej do dokumentacji elektronicznie
    składanej do KRS...

    Pozdrawiam
    SIM

  • 2. Data: 2008-08-27 08:27:59
    Od: Roman Rumpel <r...@g...pl>

    XYZ pisze:

    > Ja tymczasem potrzebuję notarialne potwierdzenie (podpis kwalifikowany)
    > wzorów podpisów wspólników spólki jawnej do dokumentacji elektronicznie
> [...]

    Ja nie znalazłem (jeszcze?) i uważam, ze jak na razie ten moduł składani
    dokumentów rejestrowych jest fikcją. Napisz jak Tobie sie uda

  • 3. Data: 2008-08-27 20:05:41
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    Dnia Wed, 27 Aug 2008 04:57:03 +0200, XYZ napisał(a):

    > Ja tymczasem potrzebuję notarialne potwierdzenie (podpis kwalifikowany)
    > wzorów podpisów wspólników spólki jawnej do dokumentacji elektronicznie
    > składanej do KRS...

    czy wogóle podpis elektroniczny może być notarialnie potwierdzony ?
    Notariusz wtedy co potwierdza ? że przy komputerze siedziała osoba o
    imieniu i nazwisku legitymująca się dowodem osobistym sieria numer i osoba
    ta wpisała z klawiatury prawidłowy kod ?

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    Koleje Mazowieckie galeria http://foto.3mam.net