  • 11. Data: 2013-11-08 14:30:32
    Temat: Re: czy da się odzyskać kasę? zakup kartą na aliexpress
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2013-11-08 12:29, zlotowinfo wrote:
    > nastepnego dnia po rozwiązaniu sprawy przez kupującego
    >
    > alior z radością wysłał sms że to on rozpatrzył reklamację pozytywnie
    >
    > żałosny bank ;p

    A co w tym żałosnego?

    Mieli na rozpatrzenie reklamacji 30 dni, rozpatrzyli w tydzień. Znaczy
    się mistrzostwo świata ...

    BTW przygotuj się na to, że teraz może zacząć się ciekawy case.

    Prawdopodobnie na kartę dostaniesz zarówno chargeback z banku jak i
    zwrot z Aliexpress. I wtedy to Ty będziesz udowadniał, że nie jesteś
    wielbłądem ;-)

    Piotrek

  • 12. Data: 2013-11-08 23:07:30
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    to mnie zbiłeś z tropu teraz

    sam już nie wiem ktore w koncu faktycznie zadziałało
    ali czy bank

    tak czy siak bank twierdzi: ZRS uznanie reklamacji 19619CIF.....