  • 21. Data: 2006-03-10 21:29:31
    Temat: Re: czy czlowiek ma prawo pobic policjanta...
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Michał "Kaczor" Niemczak [###k...@N...atn.pl.###] napisał:

    > Ciekaw jestem, czy takie zachowania policji jak wyżej
    > opisane są na szkoleniach adeptów na funkcjonariuszy :P. Można też
    > domniemywać, że to jakieś żółtodzioby, które uważają, że "na blachę"
    > mogą wszystko.

    Po pierwsze wysłuchaliśmy tylko jednej strony. Nie wiadomo jak to
    wyglądało z drugiej. Po drugie. Po drugie sądząc po opisie, to nie mam
    pewności, czy tam faktycznie byli policjanci.

  • 22. Data: 2006-03-10 21:44:25
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Critu [###k...@w...pl.###] napisał:

    > Ja na przykład nie znam, ale sądzisz, że:
    > 1. Nasza policja, bądź prokuratura dysponuje czymś takim, skoro
    > policjanci muszą z własnej kieszeni dopłacać za przepały w
    radiowozach i
    > z własnych pieniążków kupować papier do drukarki o tuszu nie
    wspominając.
    > Komenda Policji Bydgoszcz Śródmieście jakby ktoś chciał sprawdzić

    I jeszcze kilka innych w kraju. :-)

    > 2. Nawet jeśli dysponowali by takim urządzeniem to uważasz że ktoś
    > poddałby badaniu trzy osoby w tym przypadku, skoro jest dwóch
    pobitych
    > policjantów <->jeden człowieczek? A kto by za badanie zapłacił?

    Przede wszystkim jaki by to miało mieć sens. Z tego co pisze sam
    zainteresowany, to ja widzę kilka możliwości:

    1) Doszło do nieporozumienia: pytający wziął policjantów za
    napastników. Celowo ich nie pobił, więc nawet jak kłamie, to i tak
    przestępstwa moim zdaniem nie popełnił. O wiele łatwiej by było w to
    uwierzyć, gdyby po ucieczce natychmiast powiadomił policję.

    2) To nie byli policjanci: wówczas w ogóle nie ma sensu badać
    kogokolwiek na wariografie.

    Przy pomocy wariografu, to ewentualnie można by było ustalić, czy
    policjanci faktycznie odmówili mu okazania legitymacji służbowej. Ale
    to wykroczenie dyscyplinarne i moim zdaniem użycie do tego wariografu
    jest bez sensu. O wiele łatwiej - gdyby sam zainteresowany zadzwonił
    natychmiast po zdarzeniu na Policję - po zakończeniu służby obydwu
    policjantów wziąć do dwóch pokoi i ze szczegółami rozpytać o przebieg
    zdarzenia. Szczegółów się uzgodnić nie da, więc jeśli opowiedzą
    dokładnie to samo, to mówią prawdę. Teraz to już nie ma sensu, bo po
    pierwsze rzeczą naturalną jest, że po kilku dniach się nie pamięta
    szczegółów, a poza tym naturalną tendencją jest zastępowanie takich
    luk wyobraźnią. Zwłaszcza, że policjanci mają wiele podobnych
    interwencji i czasem można sobie pomylić jeden kawałek z drugim.

  • 23. Data: 2006-03-11 01:20:45
    Od: "Michał \"Kaczor\" Niemczak" <k...@N...atn.pl>

    On 3/10/2006 10:29 PM, Robert Tomasik wrote:

    > Po pierwsze wysłuchaliśmy tylko jednej strony. Nie wiadomo jak to
    > wyglądało z drugiej.

    Ależ oczywiście. Dlatego napisałem co sądzę z tego punktu widzenia, jaki
    został przedstawiony.

    > Po drugie sądząc po opisie, to nie mam
    > pewności, czy tam faktycznie byli policjanci.

    Dlatego też doradziłem jak doradziłem. Jeśli to byli policjanci -
    "laptop" sam się wystawi i narazi na konfrontację. Jeśli to byli
    fałszywi stróże - co to da i kto ich znajdzie?

    Kaczor
    kaczor@NO_SPAM-plug.atn.pl
    http://przemysl.net.pl/kaczor

  • 24. Data: 2006-03-11 02:01:04
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Michał "Kaczor" Niemczak [###k...@N...atn.pl.###] napisał:

    > Jeśli to byli fałszywi stróże - co to da i kto ich znajdzie?

    Myślisz, że tylko ten jeden raz próbują taki numer odstawić? Jeśli to
    fałszywi policjanci, to tylko poinformowanie o tym fakcie Policji może
    doprowadzić do ich ujęcia.

  • 25. Data: 2006-03-11 08:09:10
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Critu napisał(a):

> [...]
    > z własnych pieniążków kupować papier do drukarki o tuszu nie wspominając.
    > Komenda Policji Bydgoszcz Śródmieście jakby ktoś chciał sprawdzić

    napisalem przeciez ze nie mowie takich jakie w polsce istnieja bo to
    zenada.

    > 2. Nawet jeśli dysponowali by takim urządzeniem to uważasz że ktoś
    > poddałby badaniu trzy osoby w tym przypadku, skoro jest dwóch pobitych
    > policjantów <->jeden człowieczek? A kto by za badanie zapłacił?

    ten kto klamal

  • 26. Data: 2006-03-11 08:22:18
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Zależy. Jeśli masz na myśli lekką hipnozę, to takie coś w ogóle jest
    > nielegalne. Podobnie jak podawanie pentotalu sodowego.

    nie hipnoza, po prostu nie czujesz zadnych emocji. Co w duzym stopniu
    ograniczy nieswiadome manipuowanie urzeadzeniem. Jest to stan ktory
    odczuwasz zaraz po przebudzeniu. Masz czysty umysl o niczym nie myslisz,
    niczym sie nie przejmujesz. Mialem okazje przetestowac to urzadzenie w
    okresie kiedy odczuwalem zdrade a jezeli znasz to uczucie to wiesz
    doskonale ze to uczucie duzo gorsze niz te ktore towarzyszy przy smierci
    bliskiej osoby, w momencie gdy zdjalem okluray i sluchawki ... zero
    emocji przez pewien czas. Calkowity relaks.

    > No to co?
    >
    > Będziesz miał 'dowód' wiarygodny dla np. 90% populacji (liczba z sufitu)
    > - ale jak swierdzisz, że przesłuchiwany świadek akurat należy do tej
    > części, która potrafi sobie skutecznie wmówić kłamstwo na czas badania?

    dlatego nie ograniczam sie do jednego swiadka a do wsyzstkich
    przebadanych. Wystepuje 2 swiadkow, oskarzony, baadamy 2 swiadkow
    pozniej oskarzonego i jezeli wynik nie jest sprzeczny, wykazuje (przy
    dwukrotnym badaniu) u 2 swiadkow klamstwo i oksrazonego prawde to
    prawdopdobienstwo ze we wszystkich przypadkach az tak sie pomylil jest
    raczej znikome. Jest to dal mnie na pewno bardziej wiarygodne niz
    opieranie zenzna na "instytucji" oceny wiarygodnosci zenzan swiadka,
    Waserman publicznie zeszmacil te instytucje przy ocenie Jaruckiej.

    (oczywiscie wariografy ktorymi becnie dysponuja neiktorzy polscy
    'biegli' nie wchodza w gre)

    > Równie dobrze można by w przypadku bójki z udziałem emeryta i 20-latka
    > automatycznie wskazywać młodszego jako tego, który zaczął, "bo mało
    > prawdopodobne jest to, że to emeryt zaczął".

    takie stwierdzenie mozna obalic pokazujac niedawne wiadomosci ze stanow
    i babcie 70 letnia napadajaca na bank :-)

    P.

  • 27. Data: 2006-03-11 17:53:45
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail'a k...@w...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

> [...]
    > z własnych pieniążków kupować papier do drukarki o tuszu nie wspominając.
    > Komenda Policji Bydgoszcz Śródmieście jakby ktoś chciał sprawdzić

    przepały czyli spalanie powyzej normy???
    a jakie sa normy zuzycia na 100km?

    Dlaczego chłopaki z Warszawy wolš dziewczyny z Poznania niż ze stolicy?
    Bo z jednej strony Wola i Ochota a z drugiej Brudno i Włochy.

  • 28. Data: 2006-03-11 22:24:27
    Od: Critu <k...@w...pl>

    Budzik napisał(a):
    > Osobnik posiadający mail'a k...@w...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > przepały czyli spalanie powyzej normy???
    > a jakie sa normy zuzycia na 100km?

    Normy wynikają z obliczeń średniego zużycia paliwa na 100km. To wydaje
    się normalne, w transporcie ciężarowym czy jakim innym takie normy się
    oblicza. Bo skąd wiadomo np, że autokar spala na 100 km 26 litrów ropy a
    nie 35 z czego 9 kierowca zatrudniony nie sprzedaje na lewo?

    I kto powiedział, że chodzi o normy spalania na 100km?

    Np. Powiatowa Komenda Policji w Sępólnie Kraj. jako limity ma 30 km.
    dziennie na radiowóz.

    I uwierz mi te informacje nie są wyciągnięte z rękawa. :)

  • 29. Data: 2006-03-11 22:27:47
    Od: Critu <k...@w...pl>

    Przemek R. napisał(a):

    > napisalem przeciez ze nie mowie takich jakie w polsce istnieja bo to
    > zenada.
    Ale rozmawiamy o sytuacji w Polsce. Tym bardziej za granicę nikt ich nie
    zawiezie oraz nikt nie sprowadzi sprzętu od FBI

  • 30. Data: 2006-03-11 22:54:28
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    Użytkownik "Critu" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

    [...] Facet, czy Ty jesteś nienormalny?
    Co to za html na niusach??? W Powiatowej Komendzie Policji
    w Sępólnie Kraj. pracuje jakiś idiota???

    --
    NIE pozdrawiam

    Piotr