  • 21. Data: 2010-03-28 09:09:13
    Temat: Re: czy allegro to monopolista?
    Od: "Nostradamus" <l...@o...pl>

    Użytkownik "macso" <m...@p...oniet.pl> napisał w wiadomości
    news:hol8an$9p6$2@inews.gazeta.pl...
    \

    > możesz
    > KF wiecznie żywy

    Zmuszasz wszystkich do wrzucenia cię tam? Jesteś monopolistą wsród głupoli
    ;)

  • 22. Data: 2010-03-28 09:50:02
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    macso wrote:
    > Użytkownik "spp"

    > korzystasz z allegro ?
    > mogę ci podesłać setki maili któe z nimi wymieniłem
    > w kwestiach regulamiu itd
    > zawiesili ci aukcję ?
    > skasowali prowizję za niewykonaną usługę?
    > więc się nie nadymaj bo ciżyłka pęknie

    to zmień platformę i już...

    nikt cie nie zmusza do handlowania na allegro. A problemy z Allegro to mają
    zwykle kombinatorzy.

  • 23. Data: 2010-03-28 12:02:42
    Od: "Minotaur" <b...@s...pl>

    A problemy z Allegro to mają
    > zwykle kombinatorzy.

    a kazdy pijak to zlodziej ...

  • 24. Data: 2010-03-28 12:36:05
    Od: "macso" <m...@p...oniet.pl>

    Użytkownik "Marek Dyjor" <

    > to zmień platformę i już...
    >
    > nikt cie nie zmusza do handlowania na allegro. A problemy z Allegro to
    > mają zwykle kombinatorzy.

    następny teoretyk

    macso

  • 25. Data: 2010-03-28 13:28:54
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    macso wrote:
    > Użytkownik "Marek Dyjor" <

    > następny teoretyk

    tja teoretyk od 2000 roku :) 230 komentarzy i żadnych problemów z
    allegro.

  • 26. Data: 2010-03-28 13:58:36
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Marek Dyjor m...@p...onet.pl ...

    > tja teoretyk od 2000 roku :) 230 komentarzy i żadnych problemów z
    > allegro.

    bo nie miałes przyjemnoscli pisac do zadnej konsultantki/konsultanta...

  • 27. Data: 2010-03-28 14:17:34
    Od: "macso" <m...@p...oniet.pl>

    Użytkownik "Marek Dyjor"

    > tja teoretyk od 2000 roku :) 230 komentarzy i żadnych problemów z
    > allegro.

    no to teoretyk, średnio 2 transakcje na miesiąc to nawet chałupnictwo nie
    jest.
    ja mam 950 od 2001 z tego 99 % w ciągu ostatnich 2 lat i nawet jednego
    neutrala.
    z kontrahentamiw obie strony zero problemu, ale za to z allegro mnóstwo, a
    kasę biorą za szystko.
    teraz jeszcze zmuszają do korzystania z systemu płacę z allegro co w
    przypadku prowadzenia DG
    jest totalnym nieporozumieniem. i wybrać sobie nie można, MUSISZ wybrać ten
    system.
    i niech mi ktoś powie że to nie jest monopol

    macso

  • 28. Data: 2010-03-28 14:18:23
    Od: "macso" <m...@p...oniet.pl>

    Użytkownik "Budzik"

    > bo nie miałes przyjemnoscli pisac do zadnej konsultantki/konsultanta...

    nie życz mu tego, szkoda chłopaka

    macso

  • 29. Data: 2010-03-28 14:39:57
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik macso m...@p...oniet.pl ...

    > jest totalnym nieporozumieniem. i wybrać sobie nie można, MUSISZ
    > wybrać ten system.

    o co chodzi?
    Na drupie allegro wyjasniano, ze mozna sobie wybrac, a juz którys raz widze
    info, ze jest to obowiązkowe.
    To w koncu mozna czy nie?

  • 30. Data: 2010-03-28 14:40:00
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik macso m...@p...oniet.pl ...

    > nie życz mu tego, szkoda chłopaka

    Imo to zalezy od poczucia humoru.
    Wielbiciele Monty Pythona beda zadowoleni...