  • 11. Data: 2006-08-03 05:32:38
    Temat: Re: czy TPSA ma obowiązek ud zielić mi takiej informacji:
    Od: w...@p...onet.pl

    > Niestety, ale tak. Tak mamy skonstruowane Prawo telekomunikacyjne, że za
    > wyjątkiem paru usług, których jakość jest unormowana przez zalecenia
    > międzynarodowe, wszystko pozostałe jest uznaniowe. Określenie "transfer
    > do 512" oznacza dokładnie to, co oznacza. Możesz ewentualnie złożyć
    > reklamację, jeżeli jest szybciej :-P

    niestety ale jednak nie. to nie ma znaczenia, ze np. nie ma jasno okreslonych
    wskaznikow jakosci swiadczenia nerwozdrady. Kontrole - UKE jak najbardziej ma
    prawo, a moze powinienem napisac - ma obowiazek - wykonac.

    ale dalej to juz nie ta ustawa i nie ten Prezes - naruszenie zbiorowego interesu
    konsumentow, bo na nasze szczescie stosuje sie nie tylko literalna wykladnie
    przepisow prawa ;)

    btw. rzeczywiscie w PT mogloby sie znalezc "wiecej" wskaznikow ;)