  • 1. Data: 2006-07-31 09:39:33
    Temat: czy TPSA ma obowiązek udzielić mi takiej informacji:
    Od: "BH" <b...@g...pl>

    Czy jest jakis sposób na wydobycie od TPSA informacji o ilości osób
    podłączonych do jednego urządzenia dostępowego neostrady (tzw "szafy")?
    Mam bardzo niską prędkość transferu i podejrzewam, że kłopoty biorą się z
    nietrzymania przez TPSA reżimu technologicznego - podłączali każdego kto
    chciał więc teraz część podłączonych ma 20-30% obiecanych (choc niestety nie
    gwarantowanych) prędkości.
    Na infolinii twierdzą, że nie mają obowiązku udzielać takich informacji.
    Czy to prawda i czy można ich jednak jakoś przycisnąć?

  • 2. Data: 2006-07-31 11:16:28
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "BH" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Na infolinii twierdzą, że nie mają obowiązku udzielać takich informacji.
    > Czy to prawda i czy można ich jednak jakoś przycisnąć?

    A testowałeś przepustowość np. www.dsl.cz ?
    Może po prostu serwer, z którego pobierasz (ew DNS) jest zwalony

  • 3. Data: 2006-07-31 16:47:03
    Od: "BH" <b...@g...SKASUJ-TO.pl>

    qwerty <q...@p...fm> napisał(a):

    > A testowałeś przepustowość np. www.dsl.cz ?
    > Może po prostu serwer, z którego pobierasz (ew DNS) jest zwalony

    Testowałam, na tej stronie i na innych a przede wszystkim sprawdzałam
    prędkość transferu w różnych godzinach i różnych dniach, z różnych serwerów.
    Transfer jest beznadziejny a wina na pewno jest po stronie TPSA (bo
    oczywiście sprawdzałam tez wszystko co się da na moim komputerze, zrobiłam
    reinstalkę windows itd)

  • 4. Data: 2006-07-31 19:12:50
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "BH" <b...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał

    > Transfer jest beznadziejny a wina na pewno jest po stronie TPSA

    To nie zadawaj im dziwnych pytań tylko reklamuj jakość usługi.

  • 5. Data: 2006-08-01 08:02:38
    Od: "BH" <b...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Alek <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> napisał(a):

    > Użytkownik "BH" <b...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał

    > To nie zadawaj im dziwnych pytań tylko reklamuj jakość usługi.

    A ty myślisz, że co ja robię od paru miesięcy???
    Chyba nigdy niczego w tepsie nie załatwiałeś skoro wydaje ci się, że zwykłą
    reklamacja cokolwiek można w tej instytucji zdziałać. Jedyny sposób na
    lepszy transfer to w moim przypadku zmuszenie ich do przełączenia mnie do
    innej, nieprzeciążonej szafy a jeśli takowej nie ma w mojej okolicy to
    uruchomienie nowej. Masz jakiś pomysł jak to zrobić bez udowodnienia im, że
    podłączyli zbyt wielu abonentów i dlatego ich usługa jest nic nie warta?

  • 6. Data: 2006-08-01 08:14:02
    Od: w...@p...onet.pl

    > Masz jakiś pomysł jak to zrobić bez udowodnienia im, że
    > podłączyli zbyt wielu abonentów i dlatego ich usługa jest nic nie warta?

    zglos sprawe do UKE z prosba o wszczecie kontroli jakosci swiadczenia uslug
    telekomunikacyjnych.

    pozdrawiam
    d.

  • 7. Data: 2006-08-02 08:33:55
    Od: "Baczek" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > zglos sprawe do UKE z prosba o wszczecie kontroli jakosci swiadczenia
    > uslug
    > telekomunikacyjnych.

    Tyle ze w umowie NEO jest, ze szybkosc np scigania (download) wynosi DO
    512kb/s
    i oni nie gwarantuja stalej szybkosci .
    Wiec czego sie teraz czepiac? Jest Do ilestam kb/s ?

    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2006-08-02 08:45:43
    Od: w...@p...onet.pl

    > Tyle ze w umowie NEO jest, ze szybkosc np scigania (download) wynosi DO
    > 512kb/s

    i co z tego? Abonent za posrednictwem skladania kolejnych reklamacji nie dowie
    sie, dlaczego ma taki chu..cienki transfer. wlasnie dlatego tym bardziej uke
    powinno zrobic kontrole jakosci swiadczenia tego koszmarka. Abonent dostanie
    odpowiedz, jesli nie od tepsy, to od uke.

    > i oni nie gwarantuja stalej szybkosci .
    > Wiec czego sie teraz czepiac? Jest Do ilestam kb/s ?

    Chcesz powiedziec, ze jesli cos nazwe "512" to wystarczy raz na rok skoczyc z
    transferem do 512, a w pozostalym okresie moge swiadczyc np. 128? ;)
    nie rozsmieszaj mnie.

    pozdrawiam
    d.

  • 9. Data: 2006-08-02 17:23:13
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    w...@p...onet.pl napisał(a):

    > Chcesz powiedziec, ze jesli cos nazwe "512" to wystarczy raz na rok skoczyc z
    > transferem do 512, a w pozostalym okresie moge swiadczyc np. 128? ;)
    > nie rozsmieszaj mnie.

    Niestety, ale tak. Tak mamy skonstruowane Prawo telekomunikacyjne, że za
    wyjątkiem paru usług, których jakość jest unormowana przez zalecenia
    międzynarodowe, wszystko pozostałe jest uznaniowe. Określenie "transfer
    do 512" oznacza dokładnie to, co oznacza. Możesz ewentualnie złożyć
    reklamację, jeżeli jest szybciej :-P

    M.

  • 10. Data: 2006-08-02 17:29:45
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Maciej Bebenek napisał(a):

> [...]
    > międzynarodowe, wszystko pozostałe jest uznaniowe. Określenie "transfer
    > do 512" oznacza dokładnie to, co oznacza. Możesz ewentualnie złożyć

    Lub jeżeli nie ma wogóle, ale to tak troche na upartego :)

    p. m.