  • 11. Data: 2009-07-21 13:36:15
    Temat: Re: czas urzędu na odpowiedz
    Od: "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la>

    Órzytkownik "Jotte" napisał:
    > Filozofią? Doradziłem co należało i w odpowiedniej kolejności.
    > Młoty piszą wg. zamiast wg, gankster(sic!) zamiast gangster, pęk zamiast
    > pękł, cherezje(sic!) zamiast herezje itp. itd.
    > Nie stosują podstawowych zasad ortograficznych, gramatycznych,
    > interpunkcyjnych ojczystego języka.
    > I ty mi coś tu będzie pieprzył?

    zasad ortografii, jakich zasad, ruskich, szwabskich czy austryajhckich?
    nie będzie żaden żyd polaka języka uczył, a jak ma takie zapędy to niech
    spier**** do izraela araby na bambusy ganiać!!!

  • 12. Data: 2009-07-21 16:04:31
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:h44li3$8iv$4@nemesis.news.neostrada.pl Papa Smerf
    <P...@z...zalasami.trala.la> pisze:

    > zasad ortografii, jakich zasad, ruskich, szwabskich czy austryajhckich?
    > nie będzie żaden żyd polaka języka uczył, a jak ma takie zapędy to niech
    > spier**** do izraela araby na bambusy ganiać!!!

    Robią teraz hotspoty przy śmietnikach???

    --
    Jotte

  • 13. Data: 2009-07-22 20:00:12
    Od: "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la>

    Órzytkownik "JanS" napisał:
    >Podają :) Takie właśnie są "terminy" zgodnie z obowiązującym prawem.
    >Ogólnie mówiąc, każdy urząd powinien załatwiać sprawy (w tym

    nie, w tej ustawie co podałęś żadnych terminów nie podają, jedyne co tam
    robią to definiują słowo "termin", więc nadal nie wiem skąd te terminy:O(