  • 1. Data: 2008-06-02 12:57:39
    Temat: cyfra + żąda pieniędzy za niezwrócenie sprzętu którego nie brałem
    Od: Sebastian Grabara <s...@w...to.ajd.czest.pl>

    Witam grupe

    Z przyczyn finansowych zerwałem przed terminem umowę z cyfrą +, 28.04.2008
    dostałem wyrok z sądu że mam zapłacić za 4 abonamenty + kara za zerwanie
    umowy + kara za nieoddanie sprzętu. Na 2 pierwsze warunki sie zgodziłem ale
    z jakiej racji mam płacić za sprzęt którego nie brałem (miałem stary
    dekoder więc wziąłem tylko karte). Napisałem sprzeciw do sądu że nie
    zgadzam się z tym. Dzisiaj dostałem powiadomienie o odrzuceniu sprzeciwu
    ponieważ mialem na to dwa tygodnie które mineły 12.05.2008 a mój sprzeciw
    został wysłany 13.05.2008. Teraz mam tydzień na odwołanie się od tego. I
    tutaj pojawia się pytanie: Czy te dwa tygodnie na sprzeciw to nie powinny
    być liczone dni robocze? Bo w tym okresie wypadł długi weekend itd. I
    drugie pytanie, czy po odrzuceniu sprzeciwu nie jest teraz tak że cyfra +
    próbuje wyłudzić ode mnie pieniądze? Przecież nie należy im się kara za
    sprzęt którego nie mam i nie miałem od nich.

  • 2. Data: 2008-06-02 13:02:07
    Od: "rezist.com" <r...@s...us>

    > próbuje wyłudzić ode mnie pieniądze? Przecież nie należy im się kara za
    > sprzęt którego nie mam i nie miałem od nich.

    Masz protokol przyjecia karty? Wydaja w punktach serwisowych
    lub obslugi klienta. Z pieczatka i data.

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com & http://anvilstrike.com

  • 3. Data: 2008-06-02 13:06:38
    Od: Sebastian Grabara <s...@w...to.ajd.czest.pl>

    Dnia Mon, 02 Jun 2008 15:02:07 +0200, rezist.com napisał(a):

    > Masz protokol przyjecia karty? Wydaja w punktach serwisowych
    > lub obslugi klienta. Z pieczatka i data.

    na umowie mam zaznaczone tylko wydanie karty, dekodera nie.

  • 4. Data: 2008-06-02 13:09:44
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Mon, 02 Jun 2008 15:06:38 +0200, Sebastian Grabara napisał(a):

    > na umowie mam zaznaczone tylko wydanie karty, dekodera nie.

    No to trzeba było o tym *w terminie* poinformować sąd.
    Wymyśl jakąś dobrą przyczynę, dla której pismo poszło 13 maja, ale nie
    pisz o tym długim weekendzie.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    czytej Lege Artis ==> http://olgierd.bblog.pl/ <==

  • 5. Data: 2008-06-02 13:32:48
    Od: "Waldek" <b...@w...pl>

    > na umowie mam zaznaczone tylko wydanie karty, dekodera nie.
    To poczytaj umowę i doczytasz że karta jest właśnością C+, jak zapłacisz to
    możesz ją zaczymać - przynajmniej ja tak mam
    Waldek

  • 6. Data: 2008-06-02 14:21:45
    Od: "rezist.com" <r...@s...us>

    > na umowie mam zaznaczone tylko wydanie karty, dekodera nie.

    uhm, i karte nalezy oddac. pisalem o zwracaniu sprzetu.

  • 7. Data: 2008-06-02 14:30:58
    Od: Sebastian Grabara <s...@w...to.ajd.czest.pl>

    Dnia Mon, 2 Jun 2008 15:32:48 +0200, Waldek napisał(a):

    > To poczytaj umowę i doczytasz że karta jest właśnością C+, jak zapłacisz to
    > możesz ją zaczymać - przynajmniej ja tak mam

    Wiem o tym, problemem jest tutaj to ze chca ode mnie pieniadze rowniez za
    sprzet ktorego nie bralem (dekoder)

  • 8. Data: 2008-06-02 14:40:29
    Od: Paweł Marcisz <p...@g...com>

    On Jun 2, 3:09 pm, Olgierd <n...@r...org> wrote:

    > No to trzeba było o tym *w terminie* poinformować sąd.
    > Wymyśl jakąś dobrą przyczynę, dla której pismo poszło 13 maja, ale nie
    > pisz o tym długim weekendzie.

    Art. 169 KPC - miał na to tydzień po ustaniu przyczyny.

  • 9. Data: 2008-06-02 14:44:02
    Od: Sebastian Grabara <s...@w...to.ajd.czest.pl>

    Dnia Mon, 2 Jun 2008 07:40:29 -0700 (PDT), Paweł Marcisz napisał(a):

    > Art. 169 KPC - miał na to tydzień po ustaniu przyczyny.

    Pismo o odrzuceniu sprzeciwu dostalem dzisiaj i od niego moge sie odwolac w
    ciagu 7 dni (i znowu pytanie: 7 dni roboczych czy do niedzieli?)

  • 10. Data: 2008-06-02 15:40:21
    Od: Kamil 'czemu' Bista <t...@c...org>

    Sebastian Grabara pisze:

    > Wiem o tym, problemem jest tutaj to ze chca ode mnie pieniadze rowniez za
    > sprzet ktorego nie bralem (dekoder)

    Ale sprzęt to także karta, niekoniecznie dekoder! Oddałeś kartę?

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil 'czemu' Bista