  • 1. Data: 2009-03-31 21:57:23
    Temat: [ntg] crm wroclaw - kto zrobi?
    Od: Lukasz <l...@s...bojczuk.net.pl>

    Wiem ze to ntg ale wydaje mi sie ze wlasnie na tej grupie ktos mi kiedys
    proponowal zrobienie takiego programu za kilkaset zlotych.
    Mam w umysle program ktory zrobilby wszystko to co potrzebuje robic na
    potrzeby firmy (baza klientow, faktury, oferty, zalaczniki do faktur
    itp.) i potrzebuje kogos kto przelalby to na jezyk programowania ;)
    Jesli ktos sie zajmuje takim czyms lub zna grupe dyskusyjna na ktorej
    moglbym o to zapytac to prosze o kontakt, tych co urazilem smieciem na
    grupie od razu przepraszam :)
    --
    Pozdrawiam!
    Łukasz

  • 2. Data: 2009-03-31 22:40:21
    Temat: Re: [ntg] crm wroclaw - kto zrobi?
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Lukasz wrote:
> [...]
    > Jesli ktos sie zajmuje takim czyms lub zna grupe dyskusyjna na ktorej
    > moglbym o to zapytac to prosze o kontakt, tych co urazilem smieciem na

    A ile licencji potrzebujesz zakupić? 100? 200?

  • 3. Data: 2009-04-01 03:38:58
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Lukasz napisał(a):

    > Wiem ze to ntg ale wydaje mi sie ze wlasnie na tej grupie ktos mi kiedys
    > proponowal zrobienie takiego programu za kilkaset zlotych.

    Na tej grupie? To może chciał Ci Licencję zinterpretować? ;P

    j.

    --
    "Można wysnuć wniosek, że przyszłością gier są małe opalizujące krążki -
    płyty kompaktowe. Głównym tego powodem jest nieopłacalność skopiowania

  • 4. Data: 2009-04-01 07:11:23
    Od: Lukasz <l...@s...bojczuk.net.pl>

    witek pisze:
    > A ile licencji potrzebujesz zakupić? 100? 200?

    1 szt ;p
    Kiedys chyba pytalem o program (mialem troche inne zalozenia) i ktos mi
    proponowal zrobienie za mniej niz 1kpln
    tak naprawde to chce zastapic arkusze excel'a (w jednych robie oferty, w
    innych wystawiam faktury z zalacznikami, pozniej jeszcze musze
    eksportowac to do pdf'a zeby komus przeslac przez co zbiera sie duzo
    plikow w ktorych pewnie kiedys ciezko bedzie cos odnalezc). Nie mam
    chyba mocno wygorowanych wymagan, nie chce jakiegos super
    skomplikowanego programu, a jak nic nie znajde to dalej bede robil to
    wszystko tak jak robie.

    --
    Pozdrawiam!
    Łukasz

  • 5. Data: 2009-04-01 08:19:39
    Temat: Re: crm wroclaw - kto zrobi?
    Od: przypadek <p...@g...pl>

    On 1 Kwi, 09:11, Lukasz <l...@s...bojczuk.net.pl> wrote:

> [...]
    > chyba mocno wygorowanych wymagan, nie chce jakiegos super
    > skomplikowanego programu, a jak nic nie znajde to dalej bede robil to

    E, jakiś drogi ten oferent. Ja to zrobię za 10 zł + VAT + dojazd
    pociągiem osobowym 2 kl.

  • 6. Data: 2009-04-01 20:57:43
    Od: Lukasz <l...@s...bojczuk.net.pl>

    przypadek pisze:
    > E, jakiś drogi ten oferent. Ja to zrobię za 10 zł + VAT + dojazd
    > pociągiem osobowym 2 kl.

    zgaduje (a moze nawet o tym mowil) ze mial przygotowany wzorzec crm'a i
    mogl naniesc ewentualne poprawki nakierowane na dana branze

    --
    Pozdrawiam!
    Łukasz