  • 1. Data: 2002-10-08 13:05:09
    Temat: co zrobic aby wykupic grunt od spoldzielni?
    Od: sohan <s...@h...pl>

    witam
    prosze o informacje, co powinienem zrobic, aby wykupic grunt j/w?
    slyszalem od znajomego, ze gdy to zrobie do konca roku to wiekszosc
    kosztow postepowania pokryje budzet panstwa. czy to prawda?
    mam mieszkanie wlasnosciowe, ksiege wieczysta.
    i co dalej?

    z gory dziekuje!
    Piotr

  • 2. Data: 2002-10-09 23:10:46
    Temat: Re: co zrobic aby wykupic grunt od spoldzielni?
    Od: "dudu" <d...@n...poczta.onet.pl>

    Uzytkownik "sohan" <s...@h...pl> napisal
> [...]
    > kosztow postepowania pokryje budzet panstwa. czy to prawda?
    > mam mieszkanie wlasnosciowe, ksiege wieczysta.

    Zdaje sie ze to jest tak, ze musisz zlozyc do swojej spoldzielni wniosek o
    zawarcie z toba przez spoldzielnie umowy notarialnej, dzieki ktorej uzyskasz
    prawo wlasnosci lokalu mieszkalnego oraz staniesz sie wspolwlascicielem
    gruntu na ktorym stoi budynek.
    Natomiast spoldzielnia musi do konca roku zalatwic (lub przynajmniej zaczac
    zalatwiac) sprawy wlasnosci gruntow (jesli sa nieuregulowane). Jesli tego
    nie zrobi do konca roku to sama bedzie musiala pokryc koszty tegoz. Jesli
    zrobi to do konca roku to dostanie zwrot kosztow od skarbu panstwa.
    Jesli sie myle to niech ktos mnie poprawi.
    Pozdrawiam
    dudu

  • 3. Data: 2002-10-14 14:37:56
    Od: sohan <s...@h...pl>