  • 31. Data: 2009-08-23 15:02:51
    Temat: Re: co zrobic aby polskie drogie byly super bezpieczne
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:h6ri1u$u64$1@news.vectranet.pl R.M. <f...@g...com>
    pisze:

    > nie masz zielonego pojecie o obliczaniu predkosci obiektu na filmie, to
    > sie nie wypowiadaj,
    Będę sie wypowiadał o czym zechce i jak zechcę. Nic ci do tego.
    Ty robisz z siebie idiotę i ja ci nie zbraniam.

    > wystarczy do tego dosc prosty program,
    Podaj nazwę tego programu, chcę sprawdzić czy pieprzysz czy masz rację.

    > po za tym tu nie chodzi o super dokladnosc i atesty/legalizacje,
    Właśnie o to chodzi. Urządzenie _pomiarowe_ musi mieć atest i legalizację.
    Jak inaczej chciałbyś, aby miało to wartość dowodową?
    Aparatem z komórki to sobie możesz cyknąć jak ktoś na trawniku zaparkował.
    A i tak niewiele z tego.

    > przeciez ludzie nie bede nagrywac jak ktos przekroczy 10km/h, zobacza
    > wariata a jadacego 150 wtedy wyjma telefon i dokonaja zapisu,
    A skąd ty wiesz co będą robić ludzie?

    > a to ze przekroczyl predkosc bedzie widac golym okiem
    Jesteś dziecinny. Widziałeś kiedyś aby ukarano kierowcę za przekroczenie
    prędkości, którą policjanci(!) zarejestrowali gołym okiem?

    FUTa zostawiam, chociaż po chamsku jest o nim nie uprzedzić.

    --
    Jotte

  • 32. Data: 2009-08-23 15:08:14
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    ["Followup-To:" header set to pl.rec.rowery.]
    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Tomasz Pyra"
    >Zasadniczo celem powołania takich instytucji jak policja czy sądy jest
    >właśnie to, żeby to nie obywatele musieli ganiać za łamiącymi prawo.
    >Żeby to policja dbała o bezpieczeństwo, a sądy karały przestępców.

    Mam rozumieć, że jak dostaniesz w pysk w ciemnej uliczce, to nie
    pójdziesz zgłosić tego faktu na komendzie, bo przecież policja jest po
    to, żeby uganiać się za łamiącymi prawo, a nie Ty, tak?
    Ja rozumiem, że mamy pierdyliard lat podziału na Nas i Onych jako
    dziedzictwo po poprzednim systemie, ale czas się kiedyś opamiętać i
    samemu zacząć zwracać uwagę na to, co się wokół nas dzieje.

    --
    \------------------------/ Microsoft Office 2000: Współużytkowanie kodu
    | http://epsilon.eu.org/ |
    /------------------------\

  • 33. Data: 2009-08-23 15:13:07
    Od: to <t...@a...xyz>

    Jotte wrote:

    > POZA tym niektórzy są tak tępi, że NIE DAJĄ rady posłużyć się prawidłowo
    > ojczystym językiem.
    > Może dlatego, że policji jest ZA MAŁO??

    Powinien dostać za to mandat. I od razu awansem jakieś punkty, skoro nie
    umie pisać to pewnie i czytać, więc jak czyta znaki? Pewnie nie czyta i
    popełnia wykroczenia. Więc punkty jak znalazł.

    --
    cokolwiek

  • 34. Data: 2009-08-23 15:19:13
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:4a915c83$1@news.home.net.pl to <t...@a...xyz> pisze:

    > Powinien dostać za to mandat.
    Dlatego porobiłem screeeny oraz zachowałem pełne message source - w celach
    dowodowych

    > I od razu awansem jakieś punkty, skoro nie
    > umie pisać to pewnie i czytać, więc jak czyta znaki?
    Tak jak dawniej milicjanci, a dziś policjanci. Chodzą parami, bo jeden umie
    trochę czytać, a drugi nieco pisać.

    > Pewnie nie czyta i
    > popełnia wykroczenia. Więc punkty jak znalazł.
    A jak przekroczy oczko to odciąć vectraneta.

    --
    Jotte

  • 35. Data: 2009-08-23 15:29:06
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 23 Sie, 15:33, "Robert Tomasik" <r...@g...pl> wrote:

    > nagranie Policji, gdyby się jakiś szczególnie niebezpieczny kierujący
    > załapał. Aż dziwię się, że jeszcze ktoś na to nie wpadł.

    Wpadl wpadl, jak opcja w niektorych modelach Forda w USA. Sam tam 3
    kamery - jedna do przodu, po jednej w lewo i prawo. Zapisuje chyba
    ostatnie 10h, i w razie przeciazenia (nagle hamowanie, wypadek)
    zachowuje ta konkretna czesc nagrania dluzej. Zbiera tez dane o
    predkosci.
    Moim zdaniem to swietny pomysl.

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 36. Data: 2009-08-23 15:57:17
    Od: "R.M." <f...@g...com>

    Robert Tomasik wrote:
    > U nas nie ma nagród, ale nagrywać i przesyłać do Policji możesz.
    > Prędkość mimo wszystko na takim filmie trudno dokładnie określić, ale
    > jakieś niebezpieczne wyprzedzania czy inne wykroczenia spokojnie
    > przejdą. Tylko, ze musisz się liczyć z koniecznością stawienia się w
    > sądzie, gdyby kierujący kwestionował nagranie i nie poddał się
    > dobrowolnie karze.

    tak, ale bez prowizji/nagrody bedzie tak robila bardzo niewielka liczba
    osob i efekt bedzie znikomy lub zaden

    prowizje/nagrody zachecilo by cale grupy

  • 37. Data: 2009-08-23 16:01:16
    Od: to <t...@a...xyz>

    Rafal M wrote:

> [...]
    > ostatnie 10h, i w razie przeciazenia (nagle hamowanie, wypadek)
    > zachowuje ta konkretna czesc nagrania dluzej. Zbiera tez dane o

    Kamerkę nad sedesem już zamontowałeś?

    --
    cokolwiek

  • 38. Data: 2009-08-23 16:17:20
    Od: Rem <r...@v...pl>

    Remek wymodził:

    > Zasadniczo celem powołania takich instytucji jak policja czy sądy jest
    > właśnie to, żeby to nie obywatele musieli ganiać za łamiącymi prawo.

    W krajach o wyżej rozwiniętej cywilizacji niż Polska ludzie robią coś w
    tym rodzaju i to za darmo.
    Gdy w Holandii postawisz krzywo samochód pod domem że na jakąś tam linię
    wejdzie to siąsiad dzwoni po policję. Nie zwraca tobie uwagi (jak np. w
    Niemczech) tylko od razu dzwoni.

  • 39. Data: 2009-08-23 16:32:26
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:h6rq2f$qhv$1@news.onet.pl Rem <r...@v...pl> pisze:

> [...]
    > Gdy w Holandii postawisz krzywo samochód pod domem że na jakąś tam linię
    > wejdzie to siąsiad dzwoni po policję. Nie zwraca tobie uwagi (jak np. w
    Może to i nie dziwne?
    Niektóre kraje o dziś tzw. "wyżej rozwiniętej cywilizacji" (Holandia, Dania,
    Norwegia, Belgia) nie tylko nie stawiły hitlerowskiemu najźdźcy oporu, ale
    były podczas II WŚ dużym zapleczem _ochotników_ do jednostek Waffen SS.
    Rzeczona Holandia dorobiła się także jednej z przodujących lokat
    (proporcjonalnie do zaludnienia) co do liczby volksdeutschów.
    Tradycja jest tradycją...

    --
    Jotte

  • 40. Data: 2009-08-23 17:05:07
    Od: to <t...@a...xyz>

    Rem wrote:

    > W krajach o wyżej rozwiniętej cywilizacji niż Polska ludzie robią coś w
    > tym rodzaju i to za darmo.

    Zależy w których.

    > Gdy w Holandii postawisz krzywo samochód pod domem że na jakąś tam linię
    > wejdzie to siąsiad dzwoni po policję. Nie zwraca tobie uwagi (jak np. w
    > Niemczech) tylko od razu dzwoni.

    A potem przypalając trawkę jedzie ze swoim homoseksualnym partnerem
    odebrać adoptowane dziecko z przedszkola.

    --
    cokolwiek