  • 1. Data: 2003-02-19 12:35:38
    Temat: co może komornik?
    Od: "Darek" <d...@j...spoko.pl>

    Witam

    Chciałbym dowiedzieć się co może zrobić komornik jeżeli przyszedłby do domu
    dłużnika a sam dłużnik nie jest właścicielem lecz mieszka razem np rodzicami
    co może w tej sytuacji zrobić komornik, czy może coś zając jeżeli nie jest
    to własnością dłużnika tylko właściciela domu. Jak na to może lub powinien
    zareagować właściciel domu?
    Pozdrawiam
    Darek

  • 2. Data: 2003-02-19 20:25:42
    Temat: Re: co może komornik?
    Od: "Grzes" <g...@...com>

    ...Jak na to może lub powinien
    ....zareagować właściciel domu?

    Moze udowodnic ( rachunkiem, faktura) ze na przyklad telewizor na ktory
    ostrzy sobie zeby komornk, jest faktycznie jego wlasnoscia.

  • 3. Data: 2003-02-22 07:08:46
    Od: "Marcin Surowiec" <s...@f...id.pl>

    Użytkownik "Grzes" <g...@...com> napisał w wiadomości
    > ...Jak na to może lub powinien
    > ....zareagować właściciel domu?
    >

    > Moze udowodnic ( rachunkiem, faktura) ze na przyklad telewizor na ktory
    > ostrzy sobie zeby komornk, jest faktycznie jego wlasnoscia.

    grzesiu a przechowujesz rachunki za sprzęt (zwłaszcza paroletni),
    imho wystarczy gdy właściciel powie "to jest moje".

  • 4. Data: 2003-02-22 08:11:20
    Od: "Tomek" <b...@o...pl>

    > grzesiu a przechowujesz rachunki za sprzęt (zwłaszcza paroletni),
    > imho wystarczy gdy właściciel powie "to jest moje".

    Nie wystarczy. Nie ma obowiązku przechowywania rachunków, ale spróbuj
    później cokolwiek udowodnić

    Tomek