  • 11. Data: 2009-10-04 21:12:18
    Temat: Re: co daje meldunek?
    Od: games <g...@g...home.pl>

    Jesli nie jestes wyjety z pod prawa to meldunek ulatwi np znalezienie
    danego osobnika przez Czerwony krzyz albo instytucje podobne, o
    komorniku nie wspomne.

  • 12. Data: 2009-10-04 21:24:15
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    games pisze:
    > Meldunek jest po to zeby wladza mogla cie znalezc i zaszufladnowac pod
    > tym adresem pod ktorym jestes zameldowany tak ciezko to zrozumiec.

    Jak będę chciał się ukryć, to się tam nie zamelduję, tak ciezko to
    zrozumiec?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 13. Data: 2009-10-04 21:24:57
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    games pisze:
    > Jesli nie jestes wyjety z pod prawa to meldunek ulatwi np znalezienie
    > danego osobnika przez Czerwony krzyz albo instytucje podobne, o
    > komorniku nie wspomne.

    Nie potrzebuję pomocy CK ani instytucji podobnych. Zaś odnośnie
    komornika, to jak w poprzednim liście.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 14. Data: 2009-10-04 21:59:18
    Od: Roman Rumpel <r...@s...gazeta.pl>

    Przemysław Adam Śmiejek pisze:
    > Witam,
    >
    > właśnie się swoje odstałem pod okienkiem meldunkowym w UM i tak się
    > zastanawiam, po co to komu? Do statystyki? Jaką konkretną korzyść daje
    > meldunek Władzy?

    Władzy ułatwia pewne rzeczy. Wiadomo mniej więcej ile dzieci pójdzie do
    rejonowej podstawówki, ile osób do rejonowej przychodni, ile potrzeba
    obwodów głosowań, jak przydzielać dotacje, rozdzielać fundusze NFZ i
    wiele innych takich.

    Dla mnie często ważne jest np. domniemanie doręczenia pozwu per awizo.

  • 15. Data: 2009-10-04 22:37:26
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    > Uważasz, że ktoś prowadzi jakiekolwiek statystyki, które mają
    > jakąkolwiek wartość, na podstawie meldunków?

    > A co na przykład?

    Rejestracja samochodu.
    Ile ty masz lat?

    zyga
    --
    A fe, A psik, A ha

  • 16. Data: 2009-10-04 23:41:33
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > Jaki sąd? Przecie pytałem jakiej korespondencji. Mówisz, że meldunki są
    > li tylko wyłącznie dla sądów? No to po co meldunki? Nie prościej zapodać
    > sądom właśnie adresu korespondencyjnego?

    Bo to trzeba chcieć. A niektórzy wolą, żeby ich sąd nie znalazł.
    Więc sąd sobie weźmie meldunek i uzna korespondencje za doręczoną.
    Zresztą jak podasz adres do korespondencji, to gwarancja tego, że sąd
    wyśle cos na adres do korespondencji jest bliska zeru.

  • 17. Data: 2009-10-05 00:27:09
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > Uważasz, że ktoś prowadzi jakiekolwiek statystyki, które mają
    > jakąkolwiek wartość, na podstawie meldunków?

    A uwazasz, ze skad pochodza dane, ze np. w czerwcu 2008 roku ludnosc
    Warszawa liczyla 1 709 781 osob?
    Z sufitu? Z kosmosu? Z generatora liczb pseudolosowych?

    Pozdrawiam
    SDD

  • 18. Data: 2009-10-05 00:36:02
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 05-10-2009 o 02:27:09 SDD <s...@t...pl> napisał(a):

> [...]
    > Warszawa liczyla 1 709 781 osob?
    > Z sufitu? Z kosmosu? Z generatora liczb pseudolosowych?

    Z sufitu - czytałem gdzieś że milion się nie zameldowało,
    a ci wyskakują z liczbą ludności wyliczoną co do jednostki

    --
    Tomek

  • 19. Data: 2009-10-05 05:28:05
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    Roman Rumpel pisze:
    > Władzy ułatwia pewne rzeczy. Wiadomo mniej więcej ile dzieci pójdzie do
    > rejonowej podstawówki,

    No ale to można rozwiązać inaczej.

    > ile osób do rejonowej przychodni,

    Nie ma już rejonowych przychodni od wieluuuuuuuuuuuu lat.

    > ile potrzeba
    > obwodów głosowań,

    No tak, to jest owszem problem....

    > jak przydzielać dotacje, rozdzielać fundusze NFZ i
    > wiele innych takich.

    Czyli statystyka...

    > Dla mnie często ważne jest np. domniemanie doręczenia pozwu per awizo.

    No ale wg mnie wystarczyłoby podawanie adresu korespondencyjnego. Tzn
    coś ala meldunek owszem, ale bez obowiązku przemeldowywania się. Znaczy
    się, to jest moja sprawa, czy mieszkam czy nie mieszkam, po prostu mam
    stamtąd odbierać i już.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 20. Data: 2009-10-05 05:57:38
    Od: spp <s...@o...pl>

    Przemysław Adam Śmiejek pisze:

    > Jak będę chciał się ukryć, to się tam nie zamelduję, tak ciezko to
    > zrozumiec?

    Czyli dorzucisz kolejne wykroczenie. :)

    --
    spp