  • 61. Data: 2006-08-30 10:24:23
    Temat: Re: cisza nocna ?czy dzienna?
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    pl> napisal/a:

    > Masz coś do kotów kmiocie?

    uderz w stol ... :)

    Tak swoja droga masz dosc cieakwy sposob wyciagania wnioskow..

    P.

    --
    Czy Zbigniew Ziobro dokonał makabrycznego morderstwa?
    Czy Zbigniew Ziobro oskarzył niewinnego człowieka?

  • 62. Data: 2006-08-30 10:25:21
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > No? Co wypisuję? I jakich "innych grupach"? Może takich, co trzymają
    > władzę? ;->
    >
    > Ech, macierewisz...

    nie macierewicz, juz kiedys id podawalem, bylo na grupach regionalnych,
    chyba ze istnieje drugi Andrzej Lawa ale watpie w to

    > W każdym? Bezczelnie kłamiesz, szeniaku...

    jak nie w kazdym to w zdecydowanej wiekszosci

    P.

  • 63. Data: 2006-08-30 10:26:19
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Piotrek Roczniak napisał(a):

    > Przemuś nie zrozumie bo już się nakręcił i choćby nie wiem co to będzie
    > obstawał przy, najgłupszym nawet, SWOIM.
    > Gdy jakiś czas temu prezentował na usenecie treści pedofilskie - też
    > walczył z całym światem że to inni a nie on.

    oj doigrasz sie gowniarzy, myslisz ze jestes anonimowy w sieci?

    P.

  • 64. Data: 2006-08-30 10:51:40
    Od: Piotrek Roczniak <p...@r...net>

    Dnia 30.08.2006 Przemek R. <p...@t...gazeta.
    pl> napisal/a:

    > oj doigrasz sie gowniarzy, myslisz ze jestes anonimowy w sieci?

    Przecież ja się podpisuję. Masz problemy z interpretacją słowa czytanego?

    --
    Piotrek
    [...] Czytanie prla to jak paranoja na zamowienie [...]

  • 65. Data: 2006-08-30 11:14:14
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    pl> napisal/a:

    > Przecież ja się podpisuję. Masz problemy z interpretacją słowa czytanego?

    kazdy sie jakos podpisuje.

  • 66. Data: 2006-08-30 13:19:01
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Przemek R. napisał(a):

    Zdecydowanie nie traktuję zwierząt jak

    > no trudno bys pytala sie co zje na obiad.

    Ale juz ty powinieneś, skoro traktujesz psa jak pełnoprawnego członka
    rodziny. :-P

    > rozumiesz o co mi chodzi w rownym traktowaniu, nie wiem po co teraz
    > 'przekrecasz fakty'.

    Nie rozumiem, zerojedynkowa jestem. Albo sie traktuje jak członka
    rodziny ze wszystkimi konsekwencjami, albo jak psa/kota. Behawiorysci
    twierdzą, ze zdrowsza zarówno dla pupila, jak i własciciela jest ta
    druga opcja.

    > oczywiscie potarfisz podac rzetelne statystyki z okreslonego dnia w
    > ktory bedzie
    > 1. liczba osob poruszajacych sie samochodem w stanie nietrzezwym
    > 2. liczba wypadkow spowodawnych przez te osoby (spowodowanych przez a
    > nie bioracych w nich udzial)
    > 3. liczba kierowcow jadaca na trzezwo
    > 4. liczba kierowcow trzezwych ktorzy spowodowali wypadek,
    > i w tedy mozemy rozmawiac o realnym niebzpieczenstwie

    Oczywiście jesteś w stanie podać rzetelne statystyki z określonego dnia,
    w którym groźba: "otruję tego Twojego wyjącego kundla" została
    zrealizowana?
    Jak teraz powiem : "uduszę Cię", to tak, jakbym już zaciskała palce na
    Twojej szyi, nie?

    Na tej zasadzie mój pies dawno i wielkorotnie powinien być "zakopany w
    ogródku", bo co drugi dzień słyszy, że jeszcze jedno sadzenie chlebka
    na rabatkach z kwiatkami i sam będzie "zasadzony".
    Jak Ci się chce zrozumieć, to przeczytaj co na temat gróźb w tym stylu
    napisał A. Lawa.
    Justyna

  • 67. Data: 2006-08-30 13:25:16
    Od: Piotrek Roczniak <p...@r...net>

    Dnia 30.08.2006 Przemek R. <p...@t...gazeta.
    pl> napisal/a:

    [...]

    > kazdy sie jakos podpisuje.

    Doskonale wiesz że ja to ja. Nie trzęsę dupą na każdym kroku, jak nie
    przymierzając Rokicki.

  • 68. Data: 2006-08-30 13:25:52
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Przemek R. wrote:
    [ciach wielki cytat]

    > oj doigrasz sie gowniarzy, myslisz ze jestes anonimowy w sieci?

    Pomijając taki detal, że cytujesz jak ostatnia lama, głupi trollu, to
    pamiętaj: był tu taki jeden, co groził "doigraniem się". I co? Sam się
    doigrał ;->

  • 69. Data: 2006-08-30 13:26:06
    Od: Piotrek Roczniak <p...@r...net>

    Dnia 30.08.2006 Przemek R. <p...@t...gazeta.
    pl> napisal/a:

    [...]

    > uderz w stol ... :)
    >
    > Tak swoja droga masz dosc cieakwy sposob wyciagania wnioskow..

    Twój natomiast jest wyjątkowo prostacki.

  • 70. Data: 2006-08-30 13:28:31
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Przemyslaw Osmanski napisał(a):

    >Wiec mozna założyć z dużą doza prawdopodobieństwa, że to sąsiad
    > prowokuje takowe zachowanie psa.

    E no, chyba nie można. Przecież w pierwszym poście była mowa o tym, że
    sąsiadowi psy _spać _ nie dają, bo szczekają od 7. do 11. Znaczy co -
    sąsiad chrapie i psy wkurza? A może jednak te psy to dziamgacze
    pospolite, a własciciel powinien dołozyć wszelkich starań, żeby okolica
    nie musiała znosić hałasu spowodowanego przez piesuńcie?

    Justyna, sąsiadka berneńczyka, któremu wystarczy powiedzieć: "nie
    wygłupiaj się", żeby przestał szczekać.