  • 1. Data: 2006-01-24 13:04:14
    Temat: cisza nocna
    Od: jacq<j...@o...pl>

    mam pytanie dotyczące tego gdzie (chodzi mi o konkretny przepis prawa) jest
    uregulowana cisza nocna....?
    z góry dzięki za odpowiedź
    schacunek całemu forum

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2006-01-24 13:24:46
    Temat: Re: cisza nocna
    Od: scream <n...@p...pl>

    jacq napisał(a):
    > mam pytanie dotyczące tego gdzie (chodzi mi o konkretny przepis prawa) jest
    > uregulowana cisza nocna....?

    W regulaminie spółdzielni mieszkaniowej, i nigdzie więcej; w żadnym
    kodeksie, ustawie nie ma takiego tworu jak "cisza nocna", jest natomiast
    w kodeksie wykroczeń jest:

    Art. 51. § 1. (56) Kto krzykiem, hałasem, alarmem lub innym wybrykiem
    zakłóca spokój, porządek publiczny, spoczynek nocny albo wywołuje
    zgorszenie w miejscu publicznym,

    podlega karze aresztu, ograniczenia wolności albo grzywny.

    § 2. Jeżeli czyn określony w § 1 ma charakter chuligański lub sprawca
    dopuszcza się go, będąc pod wpływem alkoholu,

    podlega karze aresztu, ograniczenia wolności albo grzywny.

    § 3. Podżeganie i pomocnictwo są karalne.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 3. Data: 2006-01-24 13:38:11
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > W regulaminie spółdzielni mieszkaniowej, i nigdzie więcej; w żadnym
    > kodeksie, ustawie nie ma takiego tworu jak "cisza nocna",

    jest, ale czego innego dotyczy (w KpK przy przeszukaniu)

  • 4. Data: 2006-01-24 13:48:17
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Przemek R... napisał(a):
    > jest, ale czego innego dotyczy (w KpK przy przeszukaniu)

    cisza nocna czy pora nocna? bo to drugie jest określane też w innych
    miejscach

    KG

  • 5. Data: 2006-01-24 14:07:59
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > cisza nocna czy pora nocna? bo to drugie jest określane też w innych
    > miejscach

    faktycznie, pora nocna.