  • 11. Data: 2006-01-04 19:36:31
    Temat: Re: ciaża- czy pracodawca ma prawo?
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Dnia 3 sty o godzinie 22:56, na pl.soc.prawo, Marta Wieszczycka
    napisał(a):

    > Kodeks nie przewiduje określenia "widoczna ciąża". To nie kolejka na
    > poczcie ;-)

    Wziąłem celowo w cudzysłów "widocznej" - tak obrazowo chciałem ;)

    Bo w sumie to widoczna, jeżeli chodzi o wzrokowość, może być dopiero w np.
    ósmym miesiącu ;)
    Bardzo bliska koleżanka miała przypadek że nie wiedziała nawet o ciąży do
    ok. 6 miesiąca ciąży - nie miała ......... itd itp. Ni e było po niej widać
    niczego szczególnego ;)
    No i potem wszyscy byli w lekkim szoku ;)

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany