  • 11. Data: 2006-03-02 22:24:03
    Temat: Re: ciag dalszy...
    Od: "aandula" <a...@p...onet.pl>

    ale dał mi PIT za 2 miesiące pracy z tego roku a w nim zarobki za 1
    miesiąc.......
    to chyba go mam

    Isia

  • 12. Data: 2006-03-03 11:16:07
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    aandula wrote:

    > i tak to wygląda......
    > idę do pracodwacy a on mi kazał podpisać zaległy urlop bezpłatny
    > inaczej nie wyda mi świadectwa pracy ........

    I podpisałeś?????
    Nie podpisywać. Świadectwo pracy ma obowiązek wydać.
    Idź do PIP. To w tej chwili jedyna metoda. Chyba, że będziesz mieć
    pecha. Było już kilka wypadków, że PIP odmawiał interwencji w sprawie
    byłego pracownika. Uznawali, że mogą się zajmować tylko tymi którzy
    pracują aktualnie.

  • 13. Data: 2006-03-03 11:28:07
    Od: "aandula" <a...@p...onet.pl>

    nic nie podpisałem
    ale dzwoniłem próbując się dogadać o ZUS
    grozi mi w tej chwili dyscyplinarką

    Isia

  • 14. Data: 2006-03-03 11:50:28
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    aandula wrote:

    > nic nie podpisałem
    > ale dzwoniłem próbując się dogadać o ZUS
    > grozi mi w tej chwili dyscyplinarką

    Pisałem wcześniej, że jeśli nie wypłacił wynagrodzenia to nie ma
    obowiązku płacić żadnego ZUS-u. Idź lub zadzwoń do tej PIP. Oni powinni
    pomóc.

  • 15. Data: 2006-03-08 20:41:33
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    aandula wrote:
    > ale dał mi PIT za 2 miesišce pracy z tego roku a w nim zarobki za 1
    > miesiąc.......

    A przypadkiem nie ma w tym wynagrodzenia za grudzień wypłaconego w
    styczniu?