  • 11. Data: 2008-01-07 17:30:05
    Temat: Re: chory komornik
    Od: " " <m...@g...pl>

    Liwiusz <l...@w...poczta.onet.pl> napisał(a):

    > Trudno jest dyskutować właściwie niewiadomo o czym.

    Aaaaaa!
    Proste pytanie brzmi: czy można gdzieś, poza sądem, złożyć skargę na
    komornika. Dla ułatwienia dodaję, że mogą być dwie odpowiedzi:
    TAK- w tym przypadku proszę o informację.
    NIE- mówi się trudno i żyje się dalej w poczuciu bezsilności.
    Pozdrawiam. M

  • 12. Data: 2008-01-07 17:34:40
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    m...@g...pl wrote:

    > Aaaaaa!
    > Proste pytanie brzmi: czy można gdzieś, poza sądem, złożyć skargę na
    > komornika.

    To zależy jaką.
    na czynności komornika: nie.
    na to że chodzi pijany i mowi jak wam k.. pokaże: tak.

  • 13. Data: 2008-01-07 17:36:54
    Od: Liwiusz <l...@w...poczta.onet.pl>

    m...@g...pl napisał(a):

> [...]
    > TAK- w tym przypadku proszę o informację.
    > NIE- mówi się trudno i żyje się dalej w poczuciu bezsilności.

    Poza sądem może być jeszcze to:
    art. 6 ustawy o komornikach sądowych i egzekucji.
    Skargi na postępowanie komornika nie dotyczące czynności egzekucyjnych i
    nie objęte nadzorem prezesa sądu rejonowego rozpatrują organy samorządu
    komorniczego.

    Niektórzy skarżą się do UWAGI, niekiedy z dobrym skutkiem ;)

    A tak poważnie ponawiam pytanie: faktycznie w tej sprawie nie można
    wybrać innego komornika ze stolicy?

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 14. Data: 2008-01-07 17:43:13
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    m...@g...pl pisze:

    > Proste pytanie brzmi: czy można gdzieś, poza sądem, złożyć skargę na
    > komornika.

    Jak praktyka wskazuje można, np tu :)

    --
    @2008 Johnson

    "Koniec świata się zbliża ..."

  • 15. Data: 2008-01-07 17:52:51
    Od: " " <m...@g...pl>

> [...]
    > Skargi na postępowanie komornika nie dotyczące czynności egzekucyjnych i
    > nie objęte nadzorem prezesa sądu rejonowego rozpatrują organy samorządu
    Dzięki za konkret.

    > Niektórzy skarżą się do UWAGI, niekiedy z dobrym skutkiem ;)
    Uważnie przemyślę ;)

    > A tak poważnie ponawiam pytanie: faktycznie w tej sprawie nie można
    > wybrać innego komornika ze stolicy?
    Już zakończyłam ten etap, sprawa dotyczyła spisu inwentarza masy spadkowej.
    Sama znalazłam potrzebne informacje, które miał zebrać komornik.
    Później może będzie dalszy ciąg w ramach egzekwowania należnej części spadku.
    Pewnie znów będę szukać pomocy na tym forum. Pozdrawiam. M

  • 16. Data: 2008-01-07 19:24:10
    Od: Qbek <q...@w...pl>

    Jak chcesz to prześle Tobie kawałek mojej pracy magisterskiej-
    "Sytuacja prawna dłużnika zobowiązań cywilnych oraz podatkowych
    (pieniężnych) w postępowaniu egzekucyjnym". Porównuję tam oba
    postępowania egzekucyjne tj. administracyjne i sądowe. Pozdrawiam

  • 17. Data: 2008-01-08 19:35:15
    Temat: Do Qbek

    Qbek <q...@w...pl> napisał(a):

    > Jak chcesz to prze=B6le Tobie kawa=B3ek mojej pracy magisterskiej-
    > "Sytuacja prawna d=B3u=BFnika zobowi=B1za=F1 cywilnych oraz podatkowych
    > (pieni=EA=BFnych) w post=EApowaniu egzekucyjnym". Por=F3wnuj=EA tam oba
    > post=EApowania egzekucyjne tj. administracyjne i s=B1dowe. Pozdrawiam

    Pewnie, że chcę! Proszę na gazetowego. Z góry dzięki, Pozdrawiam.M