  • 21. Data: 2004-11-23 14:23:13
    Temat: Re: chcą mnie wymeldować!
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Tue, 23 Nov 2004 14:01:37 +0100, Mithos naskrobał(a):

    > W jaki sposob miszczu dedukcji, doszedles do czegos takiego ?

    musisz być naprawdę zdesperowany że szukasz przez internet lokum.

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 22. Data: 2004-11-23 15:00:10
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Użytkownik Sebol napisał:

    > musisz być naprawdę zdesperowany że szukasz przez internet lokum.

    Nic mnie o tym niewiadomo, zebym szukal lokum.

    Kiedys szukalem ale to i tak nie dla siebie.

    pozdrawiam
    --
    Mithos

  • 23. Data: 2004-11-23 20:26:31
    Od: "demaskator" <k...@i...pl>

    Użytkownik "oko wielkiego brata" <m...@W...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:cnv51t$qtp$1@inews.gazeta.pl...

    > czy "majątek odrębny" to intercyza? Bo nie podpisywałem niczego. Ale też i
    > nie jest to dorobek wspólny. Dom został na nią przepisany przez Matkę po
    > naszym ślubie.
    >
    > --
    http://www.gazeta.pl/usenet/

    Z grubsza rzecz biorąc wygląda to tak:
    Ona składa wniosek do sądu administracyjnego, poprzez wydział meldunkowy o
    wymeldowanie i niestetety w przypadku, kiedy udowodni że to majątek odrębny,
    to tracisz meldunek. Mało tego. Jeżeli jeszcze udowodni że nie było cię tam
    określony czas to odbędzie się to automatycznie. W zasadzie żadna
    argumentacja nie pomoże. Nawet to że cię tam nie wpuszczała czy np. dobro
    małoletnich dzieci. A co do majątku odrębnego to nie masz szans czegokolwiek
    ugryść. Wierz praktykowi
    Papa

  • 24. Data: 2004-11-23 20:34:30
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    demaskator wrote:
> [...]
    > wymeldowanie i niestetety w przypadku, kiedy udowodni że to majątek odrębny,

    Z grubsza to wymeldowanie następuje w drodze decyzji administracyjnej
    odpowiedniego organu, a nie orzeczenia sądu.

    KG

  • 25. Data: 2004-11-23 21:16:58
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "oko Wielkiego Brata" <mareksol@[wytnij]tlen.pl> napisał w
    wiadomości news:cnv5a7$7ql$1@news.onet.pl...

    > przebywam w gościach raz u jednego a potem u drugiego kolegi... ile razy
    > będę się meldował??????

    To się melduj tymczasowo. Do trzech miesięcy nie trzeba dowodu wymieniać. I
    w zasadzie nikogo nie interesuje przyczyna.

  • 26. Data: 2004-11-23 22:20:04
    Od: "oko Wielkiego Brata" <mareksol@[wytnij]tlen.pl>

    > To się melduj tymczasowo. Do trzech miesięcy nie trzeba dowodu wymieniać.
    > w zasadzie nikogo nie interesuje przyczyna.

    generalnie, to nie martwi mnie brak meldunku, bo mam się gdzie zameldować..
    ale chiałem kur...e dokopać.. ale już widzę, że nic z tego.. :(

  • 27. Data: 2004-11-23 22:42:58
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    oko Wielkiego Brata wrote:

    > generalnie, to nie martwi mnie brak meldunku, bo mam się gdzie zameldować..
    > ale chiałem kur...e dokopać.. ale już widzę, że nic z tego.. :(

    Zemsta jest rozkoszą bogów... A Ty chyba nie jesteś bogiem, więc wyluzuj :)

    Zresztą pozostając zameldowanym tam, gdzie już nie przebywasz, raczej
    sobie gola strzelasz - wystarczy złożyć donos i już dostajesz grzywnę
    ;-P (OK, teoretycznie - przepis raczej martwy ;)

  • 28. Data: 2004-11-23 23:19:28
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    wiadomości news:co0edj$1la1$2@news2.ipartners.pl...

    > Zresztą pozostając zameldowanym tam, gdzie już nie przebywasz, raczej
    > sobie gola strzelasz - wystarczy złożyć donos i już dostajesz grzywnę
    > ;-P (OK, teoretycznie - przepis raczej martwy ;)

    No właśnie, przepis raczej martwy. Ale co będzie jak przyjdzie
    zawiadomienie, ze wygrał 1.000.000 zł, na adres zameldowania, a żona
    wyrzuci? Generalnie, to z mojego doświadczenia wynika, ze lepiej stan
    prawny sprowadzać jak najbliżej faktycznego. Wówczas wiele rzeczy jest
    łatwiejsze. Bo wszelkie naciągania później niejednokrotnie bokiem wychodzą.
    I jest to dygresja ogólna, a nie akurat ściśle związana z zameldowaniem.

  • 29. Data: 2004-11-24 12:09:14
    Od: "demaskator" <k...@i...pl>

    > demaskator wrote:
    > Z grubsza to wymeldowanie następuje w drodze decyzji administracyjnej
    > odpowiedniego organu, a nie orzeczenia sądu.
    >
    > KG

    Czepiasz się. Wydział meldunkowy przekazuje sprawę do sądu
    administracyjnego. Decyzja administracyjna nie jest tworem wirtualnym i ktoś
    przecież ją wydaje. Jak masz jakieś inne informacje na temat tego "organu"
    to chętnie przeczytam
    Narazencja

  • 30. Data: 2004-11-24 16:24:25
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    demaskator wrote:
    > Czepiasz się. Wydział meldunkowy przekazuje sprawę do sądu
    > administracyjnego. Decyzja administracyjna nie jest tworem wirtualnym i ktoś
    > przecież ją wydaje.

    Na pewno nie sąd.

    > Jak masz jakieś inne informacje na temat tego "organu"
    > to chętnie przeczytam

    ustawa o ewidencji ludności i dowodach osobistych, art.15

    KG