  • 11. Data: 2007-08-01 22:18:45
    Temat: Re: cesarskie cięcie nielegalne?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Granada" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:f8q1cn$k1c$1@inews.gazeta.pl...

    Przede wszystkim było by to oszustwo na rzecz NFZ. Cesarskie ciecie bez
    wskazań lekarskich jest wyłudzeniem należnego świadczenia.

  • 12. Data: 2007-08-01 22:37:11
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 01.08.2007 ER <e...@p...onet.pl> napisał/a:
    > Hmmm a slyszales o czyms takim jak znieczulenie?

    A to nie będzie sprzeczne z "ideą porodu"?

    --
    Marcin

  • 13. Data: 2007-08-01 23:37:49
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Robert Tomasik napisał(a):
    > Użytkownik "Granada" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Przede wszystkim było by to oszustwo na rzecz NFZ. Cesarskie ciecie bez
    > wskazań lekarskich jest wyłudzeniem należnego świadczenia.

    Bez żartów...

    Kto odnosi korzyść majątkową z takiego "oszustwa"?

  • 14. Data: 2007-08-02 01:57:37
    Od: "Verizon Newsgroups" <z...@v...net>

    > Przede wszystkim było by to oszustwo na rzecz NFZ. Cesarskie ciecie bez
    > wskazań lekarskich jest wyłudzeniem należnego świadczenia.

    To nalezne swiadczenia sie wyludza?
    I jakby to nalezalo interprzetowac w druga strone,
    ze nie otrzymuje sie naleznych swiadczen?

    veri

  • 15. Data: 2007-08-02 04:37:28
    Od: Piotr <p...@w...pl>

    Andrzej Lawa pisze:
    > Bez żartów...
    >
    > Kto odnosi korzyść majątkową z takiego "oszustwa"?

    sam lekarz??

  • 16. Data: 2007-08-02 05:52:02
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Piotr napisał(a):

    > sam lekarz??

    A jaką? Pomijając taki detal, że to pacjentka się domaga, a lekarz się
    opiera.

  • 17. Data: 2007-08-02 07:30:36
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Thu, 02 Aug 2007 01:57:37 GMT, Verizon Newsgroups napisał(a):

    > To nalezne swiadczenia sie wyludza?

    A jest należne?

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 18. Data: 2007-08-02 08:55:33
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 2 Aug 2007, Henry (k) wrote:

    > A jest należne?

    Wyciąłeś cytat - poprzednik tak napisał.

    pzdr, Gotfryd

  • 19. Data: 2007-08-02 09:38:44
    Od: Sebcio <s...@n...com>

    Angie pisze:

    > porodowce powinnam byc raczej sceptyczna do rodzenia sn:-) Fascynuje mnie
    > jedynie co wg ciebie jest "ideą porodu" i dlaczego to cos stoi w
    > sprzecznosci z interesem rodzacej:)

    Nie napisałem że stoi w sprzeczności. Chodzi mi o to, że należy
    preferować interes dziecka a nie rodzącej.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebcio

  • 20. Data: 2007-08-02 09:45:23
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Thu, 2 Aug 2007 10:55:33 +0200, Gotfryd Smolik news napisał(a):

    > Wyciąłeś cytat - poprzednik tak napisał.

    Racja. Przepraszam.
    Wydaje mi sie że Robert chciał napisać "nienależnego",
    bo teraz to faktycznie jakoś mało sensownie :-)

    Pozdrawiam,
    Henry