  • 1. Data: 2004-02-10 09:33:27
    Temat: cena wypisu aktu notarialnego
    Od: " valdi" <v...@N...gazeta.pl>

    Witam,

    Mam pytanie, ile kosztuje jedna strona wypisu aktu notarialnego. Gdzieś na
    niusach czytałem, że 7,32zł (z VAT'em).

    Czy to prawda, a może notariusze mają jakieś widełki, normalna cena i
    maksymalna i zawsze biora tą maksymalną.

    Znajomy podpisywał akt notarialny i w sumie zapłacił za 7 kopii, akt 11
    stron, 672 zł + VAT = 819 zł.

    Dziękuje za info.
    Pozdrawiam
    Valdi

  • 2. Data: 2004-02-10 11:43:08
    Temat: Re: cena wypisu aktu notarialnego
    Od: Azazell <j...@g...pl>

    valdi wrote:

    >Znajomy podpisywał akt notarialny i w sumie zapłacił za 7 kopii, akt 11
    >stron, 672 zł + VAT = 819 zł.
    >Valdi

    ja cztery lata temu płaciłem po piętnaście złotych od jednego wypisu.

    --
    z pozdrowieniami
    Azazell

    - Na litość boską, królowo - zachrypiał - czyż ośmieliłbym się nalać damie wódki?
    To czysty spirytus.

  • 3. Data: 2004-02-10 12:47:52
    Od: "Lesio5" <I...@w...pI>

    Użytkownik " valdi" <v...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    >
    > Mam pytanie, ile kosztuje jedna strona wypisu aktu notarialnego. Gdzieś na
    > niusach czytałem, że 7,32zł (z VAT'em).

    prawda

> [...]

    prawda

    > Znajomy podpisywał akt notarialny i w sumie zapłacił za 7 kopii, akt 11

    tyle zapewnie wynika z mnożenia

    --
    Leszek Grelak - Lesio5
    Winietu jest poPOLdolony