  • 1. Data: 2011-05-21 17:44:11
    Temat: [cd] Straż Miejska - wezwanie za złe parkowanie.
    Od: xxxyz <x...@g...pl>

    Oryginalny MID: ibe5g3$5tc$...@i...gazeta.pl

    xxxyz pisze:
> [...]
    > parkowania na zakazie. I tak się składa, że mam ochotę nie płacić
    > mandatu za to wykroczenie. Okolica "biurowa. Samochód na samochodzie, a
    > miasto zamiast próbować rozwiązać problem braku miejsc parkingowych,
    > codziennie wysyła zastępy strażników miejskich celem kasowania mandatów
    > i zasilenia swojej kasy.
    >
    > Co myślicie o następującym podejściu: Samochód ma dwóch
    > współwłaścicieli. Idę do straży i oznajmiam, iż samochodu nikomu w
    > tamtym czasie nie użyczałem. Na pytanie, czy to ja zaparkowałem samochód
    > odpowiadam - nie pamiętam. Straż wzywa drugiego współwłaściciela, który

    Na przesłuchaniu w SM zeznałem, że nikomu pojazdu nie użyczałem. Nie
    pamiętam czy to ja samochód tam zaparkowałem. Dodałem że samochód ma
    dwóch właścicieli i to drugi właściciel mógł zaparkować lub użyczyć go
    komuś innemu. Wszystko to znalazło się w protokole z przesłuchania

    Właśnie dostałem wyrok w trybie nakazowym. Ofkors będzie sprzeciw.
    Obaczym co z tego będzie ;)

  • 2. Data: 2011-05-21 18:07:11
    Temat: Re: [cd] Straż Miejska - wezwanie za złe parkowanie.
    Od: Mruk <t...@g...pl>

    W dniu 2011-05-21 19:44, xxxyz pisze:
> [...]
    > komuś innemu. Wszystko to znalazło się w protokole z przesłuchania
    >
    > Właśnie dostałem wyrok w trybie nakazowym. Ofkors będzie sprzeciw.

    Da radę się obronić z taką taktyką.