  • 11. Data: 2011-08-11 14:48:11
    Temat: Re: bucowaty dentysta ----- troll woning!!!
    Od: g...@p...onet.pl

> [...]

    > ich wyrwanie)

    > prawnie to może zebrać 300 tyś podpisów i zgłosić odpowiednią inicjatywę

    > ustawodawczą, itd...

    > a z pieniędzmi to po prostu wybiera prywatnego miłego i mu płaci

    > odpowiednio za jego miłość i fachowość

    > ps. zawsze jak masz uwagi co do postawy etycznej lekarza to możesz

    > napisać skargę do izb lekarskim lub/i nfz, a jak uważasz że popełnia

    > błąd w sztuce to wytaczasz mu proces cywilny o odszkodowanie, cała

    > reszta jest tylko pojękiwaniem i pobożnymi życzeniami a to nie ta grupa

    czyli co twierdzisz ze 'hamowa rzadzi' i nic nie mozna zrobic? that is
    the question

    jak wspomnialem zauwazylem kiedys pewna prawidlowoosc polegajaca na tym
    ze ludzie niezbyt madrzy z reguly wlasnie tak twierdza jak ty (co
    ponikad zgadza sie z chamowatym zarcikiem lapsusem jaki ci sie wczesniej
    trafil) - bez urazy ale po takich rzeczach trudno mi zachowac dobre mniemanie
    o inteligencji rozmowcy (nie bez powodu wspominam ze wiem o bucowatosci to
    i owo)

    madrzejsi ludzie natomiast mowia zwykle cos innego (poznalem
    ostatnia jedna kobiete w inspektoracie w starostwie0 lub przynajmniej
    buntuja przeciwko temu co dla ludzi waszego pokroju jest jakby 'akceptowalne'

    ( jak prawda i faktyczne mozliwosci ocalenia prawej dolnej szostki
    sie maja do tego wszystkiego sam nie wiem )

    dlatego tez, w zwiazku z ta 'roznica zdan', pozwolisz, ze zaznacze ze twoje i
    pokrewnych kolegow wypowiedzi mz nie powinny byc drukowane nawet na papierze
    toaletowym,

    czy jest tu ktos madrzejszy kto mi doradzi co jednak mozna zrobic z
    'bucujacymi dentystami' i 'lecacymi w wala urzednikami i lekarzami'
    (pisze w skrocie ale mam nadzieje ze wiadomo o co mi chodzi - o prawo
    do zaplombowani a nie wyrwania mojego (jak i bliznich) zeba)?

  • 12. Data: 2011-08-11 15:15:13
    Od: cyklista <c...@k...pl>

    Użytkownik g...@p...onet.pl napisał:
    > czyli co twierdzisz ze 'hamowa rzadzi' i nic nie mozna zrobic? that is
    > the question

    twierzę dokładnie to co napisałem

> [...]
    > o inteligencji rozmowcy (nie bez powodu wspominam ze wiem o bucowatosci to

    i z powodu takich twoich twierdzeń większość już nie chce z tobą dyskutować

> [...]
    > (pisze w skrocie ale mam nadzieje ze wiadomo o co mi chodzi - o prawo
    > do zaplombowani a nie wyrwania mojego (jak i bliznich) zeba)?

    skoro nie rozumiesz 3 prostych zdań to nic więcej nie poradzę oprócz
    powtórzenia w punktach:

    1. skarga do izb lekarskich i/lub NFZ na zachowanie lekarza
    2. złożenie zawiadomienia o popełnieniu przestępstwa/ błędu w sztuce
    lekarza który ci zrobił krzywdę lub uważasz że ją może zrobić przez
    zaniechanie właściwego leczenia
    3. cywilny proces z lekarzem o odszkodowanie lub cokolwiek sobie zażyczysz
    4. chamowi to się daje w twarz a nie użala na niego na grupie, skoro sam
    nic z nimi nie robisz to nie licz na to że ktokolwiek za ciebie będzie
    walczył

  • 13. Data: 2011-08-11 15:24:19
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    p...@p...onet.pl wrote:

    > to ze ciag ten jest 'nieskonczony' pisze dlatego ze zasoby glabow
    > (ludzi na niskim poziomie niezbyt w szczegolnosci wiedzacymi jak
    > przeprowadzic logiczne rozumowanie) sa praktycznie niewyczerpane

    Czyli jesteś na etapie "prawie wszyscy dookoła to głąby, tylko ja
    jestem mądry".

    Widać za wcześnie jeszcze.

    No cóż, pozostaje tylko współczuć.

    --
    Pozdro
    Massai

  • 14. Data: 2011-08-11 16:02:32
    Od: " general profesor kinbote keno" <f...@g...pl>

    cyklista <c...@k...pl> napisał(a):

> [...]
    > 2. z=B3o=BFenie zawiadomienia o pope=B3nieniu przest=EApstwa/ b=B3=EAdu w=
    > sztuce=20
    > lekarza kt=F3ry ci zrobi=B3 krzywd=EA lub uwa=BFasz =BFe j=B1 mo=BFe zrob=
    > i=E6 przez=20
    > zaniechanie w=B3a=B6ciwego leczenia
    > 3. cywilny proces z lekarzem o odszkodowanie lub cokolwiek sobie za=BFycz=
    > ysz
    > 4. chamowi to si=EA daje w twarz a nie u=BFala na niego na grupie, skoro =
    > sam=20
    > nic z nimi nie robisz to nie licz na to =BFe ktokolwiek za ciebie b=EAdzi=

    nie bije sie z chamami bo bym szybko skonczyl polamany w kostke i
    przejechany walcem (a i tak juz ledwo pikam bo mam jakas wyjatkowo niska
    odpornosc na ich wszechobecna nie dajaca zyc glupote)

    nie chce powiedziec ze facet jest wcieleniem zla, po prostu 'mu zwisam
    wiec moze sobie mnie kompletnie olac' (a wszystkie zasady etyczne
    puszcza mimo uszu - jak to lekarze) i pytanie czy nie mam mozliwosci
    by go jakos 'zdopingowac' ('zwrocic uwage') ze ew mam jednak jakies
    prawo do tego by mi ta plombe zrobil

    pojade do nfztu tak czy owak bo musze tez zrobic tego rentgena, nigdy
    u nich nie bylem ale po nich jakos szczerze mowiac nie spodziewam sie
    realnej pomocy - dobrze by bylo gdybym sie mylil

  • 15. Data: 2011-08-11 16:13:49
    Od: " " <f...@g...pl>

    Massai <t...@w...pl> napisał(a):

    > Czyli jesteś na etapie "prawie wszyscy dookoła to głąby, tylko ja
    > jestem mądry".
    >
    > Widać za wcześnie jeszcze.
    >
    > No cóż, pozostaje tylko współczuć.

    heh, w takie glupoty mozecie z kumplami brnac wtedy gdy nie stac
    was na to zapomniane przez was cos co nazywa sie 'rozumowaniem'
    - ale wtedy lepiej mz byloby gdybyscie powstrzymywali sie od
    wypowiedzi bo siciagacie (ty z kumplami) swiat jeszce bardziej
    w dol - a rozum jest i tak w gigantycznym deficycie - mi az zal
    ze nie ma tu jakichs normalnych glosow i musze sie babrac w gadkach
    na tym poziomie