  • 11. Data: 2006-10-04 19:01:26
    Temat: Re: bron Was Bog oddawac znalezione nielegalne przedmioty policji ;-/
    Od: "damian" <d...@a...pl>

    [...]
    > Ale nie - jak mi bandzior wtargnął do mieszkania, to umorzyli, mimo że
    > jego zeznania były sprzeczne z zeznaniami świadków. "Brak znamion czyny
    > zabronionego".

    taiaaa, ech, najlepiej jest się przyp******* do zwyczajnego obywatela,
    bandyta przecież może się np. zemścić ....
    ależ, jaki bandyta, co ja mówię, przecież on pewnie tylko pomylił drzwi...

    trzymam kciuki za znalezienie gazety, która wyśmieje panią wielce
    praworządną prokurator

    pozdro
    Damian

  • 12. Data: 2006-10-04 21:11:21
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Osoba przedstawiająca się jako *Andrzej Lawa* stuknęła w klawisze i
    oto co powstało:

    > Art. 263 par. 2 KK.

    No to skończyło się trollowanie na grupach ;-))))))))))))

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    || JID:o...@j...org || http://olgierd.wordpress.com ||

  • 13. Data: 2006-10-04 21:16:47
    Od: "rezist.com" <r...@s...us>

    > No to skończyło się trollowanie na grupach ;-))))))))))))

    bedzie wychodzil na spacery z Aztekiem, czy jak mu tam :P

    :))

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 14. Data: 2006-10-04 21:39:23
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    rezist.com wrote:

    > bedzie wychodzil na spacery z Aztekiem, czy jak mu tam :P

    Pfff... Myślisz, że w sądzie to przejdzie?

  • 15. Data: 2006-10-04 21:48:16
    Od: "rezist.com" <r...@s...us>

    > Pfff... Myślisz, że w sądzie to przejdzie?

    Myle ze bedzie wesolo :)

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 16. Data: 2006-10-04 22:22:33
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    rezist.com wrote:

    > Myle ze bedzie wesolo :)

    W sensie, że pani prokurator zrobi z siebie idiotkę? ;->

  • 17. Data: 2006-10-04 22:27:22
    Od: "Verizon Newsgroups" <z...@v...net>

    > Pfff... Myślisz, że w sądzie to przejdzie?

    Postaraj sie znalezc dziennikarza, ktory bylby z Toba na sprawie w sadzie.
    veri

  • 18. Data: 2006-10-05 05:25:49
    Od: "Szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "rezist.com" <r...@s...us> napisał w wiadomości

    > bedzie wychodzil na spacery z Aztekiem, czy jak mu tam :P

    chyba arnolda miales na mysli buzdyganem z domu zwanym ;)

    mysle ze az tak zle nie bedzie

  • 19. Data: 2006-10-05 05:27:15
    Od: "Szerszen" <s...@t...pl>

    wiadomości news:s4bdv3-878.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > Samą prawdę, całą prawdę i tylko prawdę.

    no i spawdz sie stare polskie przyslowie, ze kto ma miekkie serce ten ma
    twarda dupe

    no nic to, powodzenia i relacjonuj, jak sie przestaniesz odzywac to
    przynajmniej bedziemy wiedzieli dlaczego ;)

  • 20. Data: 2006-10-05 06:41:36
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Osoba przedstawiająca się jako *Andrzej Lawa* stuknęła w klawisze i
    oto co powstało:

    > Pfff... Myślisz, że w sądzie to przejdzie?

    Myślę, że jak prokuratura się opamięta to umorzy.