eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawobrak internetu - co dalej? (kary, ulgi itd).
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 29

  • 11. Data: 2011-04-08 11:40:36
    Temat: Re: brak internetu - co dalej? (kary, ulgi itd).
    Od: "butterfly" <b...@w...pl>


    Użytkownik "Kamil" <a...@a...com> napisał w wiadomości
    news:3hwt9dung85i.cdv5iwga64mh.dlg@40tude.net...
    > Dnia Fri, 8 Apr 2011 12:07:56 +0200, butterfly napisał(a):

    > A nie możesz wypowiedzieć tej umowy Ty ze względu na brak działania usługi
    > z winy operatora?

    Mogę .. ale co dalej. Nie mam w zanadrzu drugiego do którego mogłbym przejśc
    w miarę bez dodatkowych kosztów. Kara mogłaby mi pomóc "przełknąć" te
    nadprogramowe koszty.


  • 12. Data: 2011-04-08 11:41:14
    Temat: Re: brak internetu - co dalej? (kary, ulgi itd).
    Od: "butterfly" <b...@w...pl>


    Użytkownik "Smok Eustachy" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:inmrac$gt0$1@news.net.icm.edu.pl...
    > Dnia Fri, 08 Apr 2011 12:07:56 +0200, butterfly napisał(a):

    > Co za dostawca?
    Hyperion.


  • 13. Data: 2011-04-08 11:42:36
    Temat: Re: brak internetu - co dalej? (kary, ulgi itd).
    Od: "butterfly" <b...@w...pl>


    Użytkownik "Tomasz Kaczanowski" <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:inmniq$n2h$1@news.onet.pl...

    > Zajrzyj do prawa telekomunikacyjnego - w art 105 masz opisane jakie
    > odszkodowanie Ci przysługuje.
    >
    > --
    > Kaczus
    > http://kaczus.republika.pl

    Dziękuję bardzo. podobnej odpowiedzi oczekiwałem.


  • 14. Data: 2011-04-08 11:43:58
    Temat: Re: brak internetu - co dalej? (kary, ulgi itd).
    Od: "butterfly" <b...@w...pl>


    Użytkownik "Kondi" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:inmo6m$l6a$1@mx1.internetia.pl...

    > A precyzyjniej? Co jest zagwarantowane w umowie a co dostajesz?
    >
    >
    > Kondi

    Łacze mam miec 6 Megabitowe a mam ... wg wczora\jszego pomiaru Down. -45 -
    60 kilobitowe.
    Niby jest a tak naprawde go niema.


  • 15. Data: 2011-04-08 11:45:12
    Temat: Re: brak internetu - co dalej? (kary, ulgi itd).
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    Smok Eustachy pisze:
    > Dnia Fri, 08 Apr 2011 12:21:14 +0200, Tomasz Kaczanowski napisał(a):
    >
    >> butterfly pisze:
    >>> Witam
    >>> Dostawca usług internetowych od 24 marca (czyli juz ponad 14 dni) nie
    >>> jest w stanie zapewnic wykonywanie usługi w jakości o jakiej mowa w
    >>> umowie. Z tytułu braku interntu przyługuje mi ulga w abonamencie w
    >>> wysokości 1/30 abonamentu. Umowa w zasadnie nie przewiduje żadnych kar
    >>> umownych za wyjatkiem sytuacji kiedy jedna ze stron wypowiada umowę. W
    >>> takim przypadku kara umowna wynosi wysokośc wartości abonamntowych
    >>> jakie byłyby płacone w przypadku gdyby umowa nie była rozwiazana. Co
    >>> zrobic bo satysfakcja z ulgi w wysokości 1/30 mnie nie satysfakcjonuje.
    >>> Tzn czy mozna coś "wywalczyc" na podstawie innych przepisów?
    >>> Pozdrawiam
    >>>
    >>>
    >> Zajrzyj do prawa telekomunikacyjnego - w art 105 masz opisane jakie
    >> odszkodowanie Ci przysługuje.
    >
    > A nie dotyczy to tylko TP (pewne) i tylko telefonów (mniej pewne)?
    > http://www.rp.pl/artykul/100254.html


    1) Ustawa dotyczy wszystkich świadczących usługi telekomunikacyjne.
    2) rozdział tego artykułu dotyczy odpowiedzialność za niewykonanie lub
    nienależyte wykonanie usług telekomunikacyjnych.

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl


  • 16. Data: 2011-04-08 11:52:32
    Temat: Re: brak internetu - co dalej? (kary, ulgi itd).
    Od: Kamil <a...@a...com>

    Dnia Fri, 8 Apr 2011 11:25:18 +0000 (UTC), Smok Eustachy napisał(a):


    >>> Bardziej spodziewałem się odpowiedzi jak ich zmusic do wypowiedzenia
    >>> mnie umowy tak aby oni byli zmuszeniu zapłacic kare umowna. Powód - np
    >>> wzgledy techniczne (brak mozliwosci zapewnienia usługi na poziomie
    >>> wynikajacym z umowy).
    >>
    >> A nie możesz wypowiedzieć tej umowy Ty ze względu na brak działania
    >> usługi z winy operatora?
    >
    > Przecież działa.

    Gdzie to przeczytałeś?

    >>>>>> Dostawca usług internetowych od 24 marca (czyli juz ponad 14 dni) nie jest w
    >>>>>> stanie zapewnic wykonywanie usługi w jakości o jakiej mowa w umowie. Z
    >>>>>> tytułu braku interntu


  • 17. Data: 2011-04-08 11:55:28
    Temat: Re: brak internetu - co dalej? (kary, ulgi itd).
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    Tomasz Kaczanowski pisze:
    > Smok Eustachy pisze:
    >> Dnia Fri, 08 Apr 2011 12:21:14 +0200, Tomasz Kaczanowski napisał(a):
    >>
    >>> butterfly pisze:
    >>>> Witam
    >>>> Dostawca usług internetowych od 24 marca (czyli juz ponad 14 dni) nie
    >>>> jest w stanie zapewnic wykonywanie usługi w jakości o jakiej mowa w
    >>>> umowie. Z tytułu braku interntu przyługuje mi ulga w abonamencie w
    >>>> wysokości 1/30 abonamentu. Umowa w zasadnie nie przewiduje żadnych kar
    >>>> umownych za wyjatkiem sytuacji kiedy jedna ze stron wypowiada umowę. W
    >>>> takim przypadku kara umowna wynosi wysokośc wartości abonamntowych
    >>>> jakie byłyby płacone w przypadku gdyby umowa nie była rozwiazana. Co
    >>>> zrobic bo satysfakcja z ulgi w wysokości 1/30 mnie nie satysfakcjonuje.
    >>>> Tzn czy mozna coś "wywalczyc" na podstawie innych przepisów?
    >>>> Pozdrawiam
    >>>>
    >>>>
    >>> Zajrzyj do prawa telekomunikacyjnego - w art 105 masz opisane jakie
    >>> odszkodowanie Ci przysługuje.
    >>
    >> A nie dotyczy to tylko TP (pewne) i tylko telefonów (mniej pewne)?
    >> http://www.rp.pl/artykul/100254.html
    >
    >
    > 1) Ustawa dotyczy wszystkich świadczących usługi telekomunikacyjne.
    > 2) rozdział tego artykułu dotyczy odpowiedzialność za niewykonanie lub
    > nienależyte wykonanie usług telekomunikacyjnych.
    >

    I jeszcze odnośnie artykułu - jest on stary, prawo telekomunikacyjne od
    tamtego czasu zmieniało się kilkukrotnie...

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl


  • 18. Data: 2011-04-08 11:57:15
    Temat: Re: brak internetu - co dalej? (kary, ulgi itd).
    Od: Kamil <a...@a...com>

    Dnia Fri, 8 Apr 2011 13:43:58 +0200, butterfly napisał(a):

    > Użytkownik "Kondi" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > news:inmo6m$l6a$1@mx1.internetia.pl...
    >
    >> A precyzyjniej? Co jest zagwarantowane w umowie a co dostajesz?
    >>
    >>
    >> Kondi
    >
    > Łacze mam miec 6 Megabitowe a mam ... wg wczora\jszego pomiaru Down. -45 -
    > 60 kilobitowe.
    > Niby jest a tak naprawde go niema.

    Aaaa - to nie wskórasz za wiele :)
    Nie masz NA PEWNO w umowie CIRu :))
    Zresztą, na 6M CIR to by na pewno nie było stać :))

    Zawsze Opy podają "do 6M", "do 1M", "do 512k".. :)
    Te Twoje 60k mieście się w owych 6M bo jest "do" - więc możesz Opowi
    skoczyć :)
    i pogwizdać :)


  • 19. Data: 2011-04-08 12:01:33
    Temat: Re: brak internetu - co dalej? (kary, ulgi itd).
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    Kamil pisze:
    > Dnia Fri, 8 Apr 2011 13:43:58 +0200, butterfly napisał(a):
    >
    >> Użytkownik "Kondi" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >> news:inmo6m$l6a$1@mx1.internetia.pl...
    >>
    >>> A precyzyjniej? Co jest zagwarantowane w umowie a co dostajesz?
    >>>
    >>>
    >>> Kondi
    >> Łacze mam miec 6 Megabitowe a mam ... wg wczora\jszego pomiaru Down. -45 -
    >> 60 kilobitowe.
    >> Niby jest a tak naprawde go niema.
    >
    > Aaaa - to nie wskórasz za wiele :)
    > Nie masz NA PEWNO w umowie CIRu :))
    > Zresztą, na 6M CIR to by na pewno nie było stać :))
    >
    > Zawsze Opy podają "do 6M", "do 1M", "do 512k".. :)
    > Te Twoje 60k mieście się w owych 6M bo jest "do" - więc możesz Opowi
    > skoczyć :)
    > i pogwizdać :)

    Znaczy się może złożyć skargę do UKE w takiej sytuacji.
    Zresztą może też szczegółów się dowiedzieć na forum, gdzie odpowiadają
    pracownicy UKE: http://forum.gazeta.pl/forum/f,1115,Telekcewazeni.ht
    ml
    Niestety większość odpowiedzi, to - złóż skargę, ale przynajmniej
    będziesz wiedział, w jakich okolicznościach możesz to zrobić. Oczywiście
    wyczerpana musi byc droga reklamacyjna.


    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl


  • 20. Data: 2011-04-08 12:01:37
    Temat: Re: brak internetu - co dalej? (kary, ulgi itd).
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "butterfly" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:inmsbg$p3j$1@inews.gazeta.pl...
    >
    > Użytkownik "Tomasz Kaczanowski" <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>
    > napisał w wiadomości news:inmniq$n2h$1@news.onet.pl...
    >
    >> Zajrzyj do prawa telekomunikacyjnego - w art 105 masz opisane jakie
    >> odszkodowanie Ci przysługuje.
    >>
    >> --
    >> Kaczus
    >> http://kaczus.republika.pl
    >
    > Dziękuję bardzo. podobnej odpowiedzi oczekiwałem.
    >

    Dodam tylko, że już na podstawie przepisów ogólnych masz prawo wezwać tego
    dostawcę do wznowienia świadczenia usług zastrzegając, ze po upływie
    terminu po prostu zawrzesz umowę z innym dostawcą i MOIM ZDANIEM nie tylko
    nie będzie to zerwanie umowy z Twojej strony, ale jeszcze masz szansę
    wygrać w sądzie taką kwotę, którą będziesz musiał nadpłacić ponad ten
    płacony jemu abonament.

strony : 1 . [ 2 ] . 3


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1