-
1. Data: 2011-04-08 09:45:06
Temat: brak internetu - co dalej? (kary, ulgi itd).
Od: "butterfly" <b...@w...pl>
Witam
Dostawca usług internetowych od 24 marca (czyli juz ponad 14 dni) nie jest w
stanie zapewnic wykonywanie usługi w jakości o jakiej mowa w umowie. Z
tytułu braku interntu przyługuje mi ulga w abonamencie w wysokości 1/30
abonamentu. Umowa w zasadnie nie przewiduje żadnych kar umownych za
wyjatkiem sytuacji kiedy jedna ze stron wypowiada umowę. W takim przypadku
kara umowna wynosi wysokośc wartości abonamntowych jakie byłyby płacone w
przypadku gdyby umowa nie była rozwiazana.
Co zrobic bo satysfakcja z ulgi w wysokości 1/30 mnie nie satysfakcjonuje.
Tzn czy mozna coś "wywalczyc" na podstawie innych przepisów?
Pozdrawiam
-
2. Data: 2011-04-08 09:50:53
Temat: Re: brak internetu - co dalej? (kary, ulgi itd).
Od: "mz" <2...@w...pl>
Tzn. jak to cie nie satysfakcjonuje ? Podpisałeś taką umowę i co ?
Doprowadz do podpisania aneksu do umowy, w którym będzie napisane, że za każdy
dzień ba każda minutę bez interenu oni płacą ci 999999999999999999999999999,98
zł. Wtedy otrzymasz jakieś pieniądze.
-
3. Data: 2011-04-08 10:07:56
Temat: Re: brak internetu - co dalej? (kary, ulgi itd).
Od: "butterfly" <b...@w...pl>
Użytkownik "mz" <2...@w...pl> napisał w wiadomości
news:4d9eda82$0$2458$65785112@news.neostrada.pl...
> Tzn. jak to cie nie satysfakcjonuje ? Podpisałeś taką umowę i co ?
> Doprowadz do podpisania aneksu do umowy, w którym będzie napisane, że za
> każdy dzień ba każda minutę bez interenu oni płacą ci
> 999999999999999999999999999,98 zł. Wtedy otrzymasz jakieś pieniądze.
Dzieki za odpowiedź choc zapewne zdajesz sobie sprawę z jej idiotycznego
wydźwieku.
A doprowadzić to zapewne mozesz zdecydowanie szybciej do oragazmu
(jednoczesnego) kilkudzieięciu osobniczek niż podpisania indywidulnego
aneksu z bardzo duzym opertorem.
Bardziej spodziewałem się odpowiedzi jak ich zmusic do wypowiedzenia mnie
umowy tak aby oni byli zmuszeniu zapłacic kare umowna.
Powód - np wzgledy techniczne (brak mozliwosci zapewnienia usługi na
poziomie wynikajacym z umowy).
-
4. Data: 2011-04-08 10:13:19
Temat: Re: brak internetu - co dalej? (kary, ulgi itd).
Od: Kamil <a...@a...com>
Dnia Fri, 8 Apr 2011 12:07:56 +0200, butterfly napisał(a):
> Bardziej spodziewałem się odpowiedzi jak ich zmusic do wypowiedzenia mnie
> umowy tak aby oni byli zmuszeniu zapłacic kare umowna.
> Powód - np wzgledy techniczne (brak mozliwosci zapewnienia usługi na
> poziomie wynikajacym z umowy).
A nie możesz wypowiedzieć tej umowy Ty ze względu na brak działania usługi
z winy operatora?
-
5. Data: 2011-04-08 10:21:14
Temat: Re: brak internetu - co dalej? (kary, ulgi itd).
Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>
butterfly pisze:
> Witam
> Dostawca usług internetowych od 24 marca (czyli juz ponad 14 dni) nie
> jest w stanie zapewnic wykonywanie usługi w jakości o jakiej mowa w
> umowie. Z tytułu braku interntu przyługuje mi ulga w abonamencie w
> wysokości 1/30 abonamentu. Umowa w zasadnie nie przewiduje żadnych kar
> umownych za wyjatkiem sytuacji kiedy jedna ze stron wypowiada umowę. W
> takim przypadku kara umowna wynosi wysokośc wartości abonamntowych
> jakie byłyby płacone w przypadku gdyby umowa nie była rozwiazana.
> Co zrobic bo satysfakcja z ulgi w wysokości 1/30 mnie nie
> satysfakcjonuje. Tzn czy mozna coś "wywalczyc" na podstawie innych
> przepisów?
> Pozdrawiam
>
Zajrzyj do prawa telekomunikacyjnego - w art 105 masz opisane jakie
odszkodowanie Ci przysługuje.
--
Kaczus
http://kaczus.republika.pl
-
6. Data: 2011-04-08 10:23:48
Temat: Re: brak internetu - co dalej? (kary, ulgi itd).
Od: "Kondi" <k...@p...onet.pl>
Użytkownik "butterfly" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
news:inmlf3$22e$1@inews.gazeta.pl...
> Witam
> Dostawca usług internetowych od 24 marca (czyli juz ponad 14 dni) nie jest
> w stanie zapewnic wykonywanie usługi w jakości o jakiej mowa w umowie.
A precyzyjniej? Co jest zagwarantowane w umowie a co dostajesz?
Kondi
-
7. Data: 2011-04-08 11:25:00
Temat: Re: brak internetu - co dalej? (kary, ulgi itd).
Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>
Dnia Fri, 08 Apr 2011 12:07:56 +0200, butterfly napisał(a):
> Użytkownik "mz" <2...@w...pl> napisał w wiadomości
> news:4d9eda82$0$2458$65785112@news.neostrada.pl...
>> Tzn. jak to cie nie satysfakcjonuje ? Podpisałeś taką umowę i co ?
>> Doprowadz do podpisania aneksu do umowy, w którym będzie napisane, że
>> za każdy dzień ba każda minutę bez interenu oni płacą ci
>> 999999999999999999999999999,98 zł. Wtedy otrzymasz jakieś pieniądze.
>
> Dzieki za odpowiedź choc zapewne zdajesz sobie sprawę z jej idiotycznego
> wydźwieku.
Co za dostawca?
-
8. Data: 2011-04-08 11:25:18
Temat: Re: brak internetu - co dalej? (kary, ulgi itd).
Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>
Dnia Fri, 08 Apr 2011 12:13:19 +0200, Kamil napisał(a):
> Dnia Fri, 8 Apr 2011 12:07:56 +0200, butterfly napisał(a):
>
>> Bardziej spodziewałem się odpowiedzi jak ich zmusic do wypowiedzenia
>> mnie umowy tak aby oni byli zmuszeniu zapłacic kare umowna. Powód - np
>> wzgledy techniczne (brak mozliwosci zapewnienia usługi na poziomie
>> wynikajacym z umowy).
>
> A nie możesz wypowiedzieć tej umowy Ty ze względu na brak działania
> usługi z winy operatora?
Przecież działa.
-
9. Data: 2011-04-08 11:28:36
Temat: Re: brak internetu - co dalej? (kary, ulgi itd).
Od: "qwerty" <q...@p...fm>
Użytkownik "Smok Eustachy" napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:inmrac$gt0$...@n...net.icm.edu.pl...
> Co za dostawca?
NNTP-Posting-Host: ip-94-42-152-178.ibd.gtsenergis.pl
-
10. Data: 2011-04-08 11:31:48
Temat: Re: brak internetu - co dalej? (kary, ulgi itd).
Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>
Dnia Fri, 08 Apr 2011 12:21:14 +0200, Tomasz Kaczanowski napisał(a):
> butterfly pisze:
>> Witam
>> Dostawca usług internetowych od 24 marca (czyli juz ponad 14 dni) nie
>> jest w stanie zapewnic wykonywanie usługi w jakości o jakiej mowa w
>> umowie. Z tytułu braku interntu przyługuje mi ulga w abonamencie w
>> wysokości 1/30 abonamentu. Umowa w zasadnie nie przewiduje żadnych kar
>> umownych za wyjatkiem sytuacji kiedy jedna ze stron wypowiada umowę. W
>> takim przypadku kara umowna wynosi wysokośc wartości abonamntowych
>> jakie byłyby płacone w przypadku gdyby umowa nie była rozwiazana. Co
>> zrobic bo satysfakcja z ulgi w wysokości 1/30 mnie nie satysfakcjonuje.
>> Tzn czy mozna coś "wywalczyc" na podstawie innych przepisów?
>> Pozdrawiam
>>
>>
> Zajrzyj do prawa telekomunikacyjnego - w art 105 masz opisane jakie
> odszkodowanie Ci przysługuje.
A nie dotyczy to tylko TP (pewne) i tylko telefonów (mniej pewne)?
http://www.rp.pl/artykul/100254.html