  • 91. Data: 2004-01-13 20:54:50
    Temat: Re: brak biletu
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > Bo?

    Bo nie uprawniają do ulgowego przejazdu, w przeciwienstwie do aktualnie
    prolonogowanej legitymacji studenckiej.

    (Tak mi przeszło przez mysl ile jeszcze razy to bede zmuszony powtórzyc).

    pdr
    Olo

  • 92. Data: 2004-01-13 21:12:50
    Od: kam <k...@p...onet.plX>

    Olo Kwasniak wrote:
    > Bo nie uprawniają do ulgowego przejazdu, w przeciwienstwie do aktualnie
    > prolonogowanej legitymacji studenckiej.
    >
    > (Tak mi przeszło przez mysl ile jeszcze razy to bede zmuszony powtórzyc).

    dopóki nie podasz konkretnej podstawy takiego twierdzenia

    KG

  • 93. Data: 2004-01-13 21:15:50
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > dopóki nie podasz konkretnej podstawy takiego twierdzenia

    Ustawa o szkolnictwie wyzszym (bo Prawo przewozowe ztcw nie reguluje kwestii
    ulg)

    pdr
    Olo

  • 94. Data: 2004-01-13 21:28:18
    Od: kam <k...@p...onet.plX>

    Olo Kwasniak wrote:
    > Ustawa o szkolnictwie wyzszym (bo Prawo przewozowe ztcw nie reguluje kwestii
    > ulg)

    i gdzie w tej ustawie to napisano?

    KG

  • 95. Data: 2004-01-14 06:54:35
    Od: w...@p...onet.pl

    > Oprócz prawa przewozowego są inne ustawy...
    > I rzeczywiście ulga przysługuje raczej z powodu posiadania określonych
    > cech, a nie dokumentu.

    Wiesz, to jest bez sensu. Do niego nic nie trafia. Ja daje sobie spokój. Ile
    razy trzeba mówic, że prawo przewozowe to nie jest jedyna ustawa w RP, że jest
    jakiś system prawa, że nie wszystko jest uregulowane w jednym akcie prawnym
    itd. itp. Nie dziwię się opinią o kanarach - po prostu beton.

    Paweł

  • 96. Data: 2004-01-14 10:26:08
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

> [...]
    prawnym
    > itd. itp. Nie dziwię się opinią o kanarach - po prostu beton.

    Plonk

  • 97. Data: 2004-01-14 13:32:30
    Od: maHo <l...@m...com.pl>

    On Wed, 07 Jan 2004 21:04:58 +0100, Olo Kwasniak wrote:

> [...]

    a co z osobami uczciwymi które po prostu mają pecha?. i z osobami
    nieuczciwymi które mają szczęście?. mój kumpel (ten z nieuczciwych)
    przez 3 lata jeździł PKP bez biletu zanim go złapali.

    pozdrav

    maHo

    --
    lukasz shift-2 mach.com.pl,http://www.lukasz.mach.com.pl gg://1612670
    jabber://m...@j...org jabber://m...@j...org icq://136281200

  • 98. Data: 2004-01-14 13:42:28
    Od: maHo <l...@m...com.pl>

    On Wed, 07 Jan 2004 22:08:12 +0100, Olo Kwasniak wrote:
    [ciach]
    > No przepraszam bardzo ale wydawało mi się ze w cywilizowanych
    > komunikacjach kolektura przybija date sprzedazy biletu. Godziny owszem nie
    > ma, dlatego tez bilet musi byc zakupiony najdalej w dniu poprzedzajacym
    > kontrole by mogl stanowic podstawe do anulowania oplaty.

    w Lublinie, kiedy jeszcze MPK było jako tako cywilizywane, czyli
    posiadało bilety miesięczne, była także odznaczana godzina zakupu.

    pozdrav

    maHo

    --
    lukasz shift-2 mach.com.pl,http://www.lukasz.mach.com.pl gg://1612670
    jabber://m...@j...org jabber://m...@j...org icq://136281200
    -->U mnie system działa stabilnie, jest to stacja robocza i nic na niej robię.
    - Witold Filipczyk @ pld-users-pl

  • 99. Data: 2004-01-16 23:54:54
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 13 Jan 2004, kam wrote:

    >+ Olo Kwasniak wrote:
    >+ > Niestety to Ty sie mylisz. Przejazd ulgowy może mieć miejsce na podstawie
    >+ > posiadania np. legitymacji studenckiej a nie bycia studentem. Podstawą do
    >+ > odbycia znizkowego badz bezplatnego przejazdu zasadniczno nie jest
    >+ > zaliczanie sie do takiej czy innej grupy pasazerow, lecz posiadanie
    >+ > konkretnego dokumentu na to.
    >+
    >+ myslisz się, jeszcze raz polecam te inne ustawy
    >+ Przejazd ulgowy należy się z racji bycia studentem.

    <dywagacja>
    Czy na pewno ulga o której mowa wynika z *ustawy* ?
    <\dywagacja>
    Tak sobie myślę, że mogą być inne podstawy prawne udzielania
    ulgi np. na PKP a inne w autobusie KZK. W tym drugim - wynikłe
    z uchwały Rady Miejskiej [1] która postanowiła płacić KZK
    za ulgi (z czego jak wiemy budżet wobec PKP średnio się
    wywiązywał lat ileś). I co jeśli ta uchwała stanowi że
    "na podstawie legitymacji" ?
    [1] KZK ma upoważnienia od iluś-tam gmin które podpisały
    porozumienie w tej sprawie. Samo KZK AFAIR podpisało porozumienie
    z MZKP i nie wiem czy kimś jeszcze, co to ma upoważnienie
    od innych gmin z kolei... :)

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 100. Data: 2004-01-16 23:58:34
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 14 Jan 2004 w...@p...onet.pl wrote:

> [...]
    >+
    >+ Wiesz, to jest bez sensu. Do niego nic nie trafia. Ja daje sobie spokój.

    Postaw pytanie w drugą stronę: czy nie jest tak, że skoro nikt
    nie zacytował owych "innych ustaw" (chyba że nie zauważyłem)
    to ich w odniesieniu do komunikacji MIEJSKIEJ po prostu nie ma
    - a dokładniej te istniejące przekazują prawo ustalania zasad gminom ?
    "Ten kto płaci ten wymaga" ?
    Nie wiem czy na kolekturach wiszą jeszcze objaśnienia dlaczego
    nauczycielom nie przysługują ulgi biletowe - kiedyś wisiały, może
    tam będzie punkt zaczepienia podany :)

    >+ Ile
    >+ razy trzeba mówic, że prawo przewozowe to nie jest jedyna ustawa w RP,

    "syndrom trawnika", powiadasz ? :)

    pozdrowienia, Gotfryd