  • 21. Data: 2012-09-06 21:05:17
    Temat: Re: błędna informacja na opakowaniu urządzenia.
    Od: cyklista <c...@i...pl>

    W dniu 06.09.2012 19:47, 1...@1...invalid pisze:

    > Najpierw niech autor wątku poda co tez takiego wyciął przy pomocy znaków
    > (...). Obstawiam, że coś w stylu: "na łączach &TP"
    Proszę bardzo:
    cytat:
    idealny do każdego łącza internetowego, wsparcie dla dwóch typów
    podłączenia:
    ADSL (annex A) Neostrada /Netia /Dialog
    łącza kablowe
    Aster/UPC/Vectra/Multimedia Polska
    Koniec cytatu.
    Czy więc twoim zdaniem informacja jest prawdziwa, cz nie?
    Gdyby było napisane "dla większości łączy" albo "Dialog (na łączach
    TPSA), to nie byłoby sprawy.

  • 22. Data: 2012-09-06 21:05:34
    Od: cyklista <c...@i...pl>

  • 23. Data: 2012-09-06 21:20:25
    Od: cyklista <c...@i...pl>

    W dniu 06.09.2012 20:06, Iksiński pisze:

    > Użytkownik "cyklista" <c...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Zdradzisz jaki producent tak się podłożył?
    Tak:
    Urządzenie to Pentagram Cerberus P6343
    Jak już pisałem próbowałem skontaktować się z ich pomocą techniczną, ale
    po 1,5 godz. naciskania na klawisz "redial" dałem za wygraną.
    Albo zajęte, albo nikt nie odpowiada.

    > Możesz podesłać link, z którego kupiłeś ten router?
    > IMHO istotne jest co było napisane w opisie tego routera.
    Opis na stronie sprzedawcy był bardzo ogólny, po dokładniejsze dane
    odsyłali na stronę producenta. A tam przeczytałem to, co przeczytałem.

    W międzyczasie (po założeniu tego wątku) rozmawiałem ze sprzedawcą.
    Obiecał przesłać jutro ofertę wymiany na inny model ze zwrotem i
    wysyłką na jego koszt. Zobaczymy, co z tego wyjdzie.

  • 24. Data: 2012-09-06 21:23:13
    Od: cyklista <c...@i...pl>

    W dniu 06.09.2012 20:12, cef pisze:

    > ..., że pytał po zakupie.
    Pytał po zakupie, ale chyba ma prawo oczekiwać od producenta
    umieszczania rzetelnych informacji na stronie/na opakowaniu?

  • 25. Data: 2012-09-06 21:28:18
    Od: <1...@2...invalid>

    cyklista w <news:k2as5p$qq8$1@news.dialog.net.pl>:

> [...]
    > Aster/UPC/Vectra/Multimedia Polska
    > Koniec cytatu.
    > Czy więc twoim zdaniem informacja jest prawdziwa, cz nie?

    Jest prawdziwa.

    > Gdyby było napisane "dla większości łączy" albo "Dialog (na łączach
    > TPSA), to nie byłoby sprawy.

    Ale to każde łącze, które jest wymienione po dwukropku -- ADSL (annex A)
    itd.

    Dialog też informuje (czujnie wyciąłeś to co poprzednio zacytowałem z:
    <http://dialog.pl/faq/107#t107n1124>), jakie annexy są potrzebne przy jakiej
    usłudze

    --
    'Tom N'

  • 26. Data: 2012-09-06 21:30:11
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2012-09-06 21:23, cyklista pisze:

    > Pytał po zakupie, ale chyba ma prawo oczekiwać od producenta
    > umieszczania rzetelnych informacji na stronie/na opakowaniu?

    Przecież informacja jest prawdziwa ... dla drugiego anexu ;)

    Dwa - trza być niespełna rozumu by pchać się w towar "do
    wszystkiego".

    Pamiętajmy - co jest do wszystkiego - jest do niczego.

    Każdy manager Ci powie "skoncentrujmy się na wszystkim" :)

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

  • 27. Data: 2012-09-06 21:31:07
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    > Pamiętajmy - co jest do wszystkiego - jest do niczego.

    2 - strzelam, że po poprawnym doprowadzeniu sygnału do routera -
    router ten jest w stanie routować sygnał z każdego dostawcy
    netu, w tym z tepsy,dialogu,etc ;)

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

  • 28. Data: 2012-09-06 21:50:35
    Od: <1...@2...invalid>

    cyklista w <news:k2at1l$rdb$1@news.dialog.net.pl>:

    > Opis na stronie sprzedawcy był bardzo ogólny, po dokładniejsze dane
    > odsyłali na stronę producenta. A tam przeczytałem to, co przeczytałem.

    Podasz link? Bo do tej pory twierdziłeś, że na pudełku przeczytałeś...

    --
    'Tom N'

  • 29. Data: 2012-09-06 21:51:23
    Od: "Irokez" <n...@w...pl>

    Użytkownik "cyklista" <c...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Tak:
    > Urządzenie to Pentagram Cerberus P6343

    http://www.pentagram.pl/produkty/sieci_i_komunikacja
    /routery/pentagram_cerberus_dsl_adsl_wi_fi_802_11n_3
    00mb_p_6343

    Pisze Annex A

> [...]
    > Obiecał przesłać jutro ofertę wymiany na inny model ze zwrotem i wysyłką
    > na jego koszt. Zobaczymy, co z tego wyjdzie.

    Fotę pudełka znalazłem na aledrogo i przynajmniej z jednej strony nie pisze
    nic o annexie i jest wlepka faktycznie że "idealny..."
    Powinien wymienić, nie ma obowiązku aby czytać net przed kupnem w markecie.
    A ta wlepa zdecydowanie wprowadza w błąd.

    Podobnie kupiłem kierownicę Manty do PC'ta.
    Pisało na pudle kierownica i pedały analogowe a okazało się że pedały są
    cyfrowe (włącz-wyłącz). Na stronie internetowej pisało już że cyfrowe.
    Oddałem w diabły z racji niezgodności z informacją (swoją drogą ostatni raz
    skusiłem się na cokolwiek Manty i nigdy nic więcej) i kupiłem porządną
    Logitecha z FF.

    --
    Irokez

  • 30. Data: 2012-09-06 21:55:03
    Od: cyklista <c...@i...pl>

    W dniu 06.09.2012 21:31, "Rafał \"SP\" Gil" pisze:

    > 2 - strzelam, że po poprawnym doprowadzeniu sygnału do routera - router
    > ten jest w stanie routować sygnał z każdego dostawcy netu, w tym z
    > tepsy,dialogu,etc ;)

    Dokładnie tak!
    Podobnie jak to kiedyś było z pewnym modelem samochodu: Mogłeś otrzymać
    samochód w dowolnym wybranym przez siebie kolorze, pod warunkiem że
    wybrałeś kolor czarny.