-
21. Data: 2016-09-08 13:57:37
Temat: Re: biuro turystyczne nie chce przesłać rachunku
Od: Olin <k...@a...w.stopce>
Dnia Thu, 8 Sep 2016 13:12:17 +0200, cef napisał(a):
> A pytałeś pisemnie w PZU czy to będzie uwzględnione czy też nie?
> (z opisem całej sytuacji co jest
> przyczyna takiej a nie innej formułki na fakturze)
Do tego się nie posunąłem. Napisałem tylko, że jeszcze czekam na jeden
rachunek bez podawania szczegółów. Odpisali, że mam dwa lata na
przedstawienie roszczeń, więc przestałem drążyć temat.
Faktury nie mam i dlatego się awanturuję. Nie mogę się nawet powołać na
formułkę.
--
uzdrawiam
Grzesiek
adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl
"Dzięki Radiu Maryja wiadomo, jak wiele pieniędzy potrzeba do życia w
ubóstwie."
autor nieznany
https://get.google.com/albumarchive/1156220875144747
57554
-
22. Data: 2016-09-10 14:55:01
Temat: Re: biuro turystyczne nie chce przesłać rachunku
Od: Marek <f...@f...com>
On Wed, 7 Sep 2016 21:41:13 +0200, Liwiusz
<l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:
> Jednakże z tego co czytam, to wygląda na to, że przekazali tylko
część,
> a resztę "zachowali dla siebie".
a prowizja za fatygę? Można się jedynie przyczepić, że nie
uprzedziili oficjalnie, choć to wydaję się naturalne że każdemu dola
się należy. Ja bym się nie czepiał.
--
Marek
-
23. Data: 2016-09-10 15:43:20
Temat: Re: biuro turystyczne nie chce przesłać rachunku
Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
W dniu 2016-09-10 o 14:55, Marek pisze:
> On Wed, 7 Sep 2016 21:41:13 +0200, Liwiusz
> <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:
>> Jednakże z tego co czytam, to wygląda na to, że przekazali tylko
> część,
>> a resztę "zachowali dla siebie".
>
> a prowizja za fatygę?
A była taka umowa?
--
Liwiusz
-
24. Data: 2016-09-10 16:24:03
Temat: Re: biuro turystyczne nie chce przesłać rachunku
Od: Marek <f...@f...com>
On Thu, 8 Sep 2016 09:41:47 +0200, Olin <k...@a...w.stopce> wrote:
> "Rachunek na brakującą kwotę 587 USD ma Panu wystawić firma z Peru,
która
> realizowała dodatkowy serwis, wciąż na niego czekamy. Powinniśmy go
mieć do
> końca września. Przyjęliśmy założenie (być może błędnie), że zależy
Panu na
> odzyskaniu poniesionych wydatków i rachunek ma stanowić podstawę
zwrotu
> kosztów dla ubezpieczyciela, dlatego sprawa trwa tak długo.
Zatem radzę cierpliwie czekać do końca września.
--
Marek