  • 11. Data: 2008-06-04 18:00:34
    Temat: Re: biuro rachunkowe bez uprawnień
    Od: Mariusz <m...@b...pl>

    Tristan pisze:
    > W odpowiedzi na pismo z środa 04 czerwiec 2008 12:44
    > (autor Herald
    > publikowane na pl.soc.prawo,
    > wasz znak: <i...@4...net>):

    oczywiście, trzeba znać cenniki swoich usług i trochę fantazji do
    prowadzenia negocjacji. Nutka hazardzisty w niektórych przypadkach tez
    się przydaje

    klientami będą tylko i wyłącznie sp z o.o. prowadzone przez
    obcokrajowców. Bardzo zawężone usługi, nie będzie o czym dyskutować

    > No jak chce pozyskać klienta, to zapewne jednak trzeba.
    trzeba, ale bardzo ogólnikowo - co i za ile na przestrzeni x czasu...

    > Ano nie. Można władać przedsiębiorstwem nie znając się na na niczym, są
    > takie przypadki. Ale raczej rzadkie w MSP, bo wtedy pracownicy uznają, że
    > mają w dupie nic-nie-robiącego krwiopijcę.

    znajomość podstaw tego w czym ma sie udział przydaje sie przy
    nieuczciwych podwykonawcach.
    Nie zamierzam zatrudniać pracowników. IMHO żyjemy w wolnym kraju, jeśli
    pracownik nie darzy sympatią swojego przełożonego lub zazdrości mu
    pierdzenia w stołek to już tylko i wyłącznie jego sprawa. Warunki pracy
    zazwyczaj są jasne-przynajmniej wynagrodzenie.
    Jeśli na początku skonstruujemy poprawnie umowę z klientem jak i
    podwykonawcą to możemy sobie oszczędzić nie przyjemności w przyszłości
    tj, przejście klientów bezpośrednio do podwykonawcy...

    Kwestie wciągania, wąchania kleju czy składania długopisów pozostawmy
    dla grupy pl.listserv.chomor-l,
    Prosiłbym o skupienie sie na pytaniu:
    Czy polskie prawo zezwala lub nie zabrana na takie praktyki -oferowanie
    usług rachunkowych z wykorzystaniem podwykonawcy,
    Na jakich warunkach powinno zawrzeć sie taką umowę z podwykonawcą.
    Co z US u klienta, do kogo US zgłosi sie na kontrole?
    Czy PKD "82.11.Z - Działalność usługowa związana z administracyjną
    obsługą biura," umożliwia prowadzenie ww usług?

    dziekuje,
    pozdrawiam,

  • 12. Data: 2008-06-04 18:10:01
    Od: Mariusz <m...@b...pl>

    januszek pisze:

    > Sugerujesz, że i to byłoby zbyt trudne dla Ciebie? ;P
    >
    > j.

    januszek chwile się zastanowiłem i stwierdzam że składanie długopisów
    prawdopodobnie jest dla mnie za trudne... czy ta sugestia rozwiała twoją
    ciekawość?

    ambicje i chęć rywalizacji najczęściej doprowadzają do bezcelowych dyskusji,

    w niektórych przypadkach problemy emocjonalne... ;P

    pozdrawiam zrównoważonych jak i niezrównoważonych,
    m,

  • 13. Data: 2008-06-06 08:16:17
    Od: usz <m...@b...pl>

    Mariusz pisze:

> [...]
    > Czy PKD "82.11.Z - Działalność usługowa związana z administracyjną
    > obsługą biura," umożliwia prowadzenie ww usług?

    jestem zdany tylko i wyłącznie na płatne usługi,
    pomóżcie,

    pozdrawiam, wciąż niedoinformowany

  • 14. Data: 2008-06-12 21:41:23
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>