  • 1. Data: 2004-04-06 11:52:13
    Temat: bezzwlocznie
    Od: "Jarek" <j...@w...pl>

    Witam,

    mam pytanie czy istnieje jakis "hak" w wyrazeniu "zaplata bezzwloczna". Czy
    bezzwlocznie oznacza takze, regulowac natychmiast.?

    pozdrawiam
    Jarek

  • 2. Data: 2004-04-06 11:53:12
    Temat: Re: bezzwlocznie
    Od: "szerszen" <w...@s...pl>

    Użytkownik "Jarek" <j...@w...pl> napisał w wiadomości

    > mam pytanie czy istnieje jakis "hak" w wyrazeniu "zaplata bezzwloczna".
    Czy
    > bezzwlocznie oznacza takze, regulowac natychmiast.?

    google twoim przyjacielem, ostatnio bylo wielokrotnie

    bezzwlocznie = bez zbednej zwloki, czyli tak szybko jak tylko mozesz

  • 3. Data: 2004-04-06 21:07:21
    Od: "Psychik" <p...@Z...pl>

    Użytkownik "Jarek" <j...@w...pl> napisał:

    > mam pytanie czy istnieje jakis "hak" w wyrazeniu "zaplata
    > bezzwloczna". Czy bezzwlocznie oznacza takze, regulowac natychmiast.?

    hmm... "bilet nalezy skasowac bezzwlocznie po wejsciu do pojazdu" ;-)

    --
    Psychik
    howuser&userid=360448

  • 4. Data: 2004-04-07 11:26:16
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Psychik" <p...@Z...pl> napisał w wiadomości

    > hmm... "bilet nalezy skasowac bezzwlocznie po wejsciu do pojazdu"
    ;-)

    Czyli natychmiast, ale niekoniecznie, bo jeśli ktoś inny w tym czasie
    kasuje, to nie masz obowiązku dania mu po pysku i wyrzucenia go z
    autobusu - możesz tę chwilę poczekać. :-))

  • 5. Data: 2004-04-07 13:59:40
    Od: Drwal <w...@s...com>

    Psychik 6 kwietnia 2004, 23:07:21, szrajbnął:
    > hmm... "bilet nalezy skasowac bezzwlocznie po wejsciu do pojazdu" ;-)

    Raczej: "Kasowac niezwlocznie po ruszeniu pojazdu" :)

    --
    Drwal GG:2006587 [ROT13!]q...@b...cy
    zdjecie.moje.prv.pl /\ drwal.ws.prv.pl