  • 121. Data: 2022-01-09 21:28:13
    Temat: Re: bezprececensowy zamach na wolność
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 09.01.2022 o 20:31, Kviat pisze:

    > Doszliśmy (my?) do wniosku, że jak tylko udowodnisz, że chipy są, to ja
    > udowodnię, że ich nie ma :P

    Czyli nie udowodniłeś że ich nie ma. To na jakiej podstawie bez dowodu
    chcesz kogoś skazać? :P

    > Coś tam się dzieje, na szybko znalazłem:
    > https://cyfrowa.rp.pl/it/art18097861-cios-w-klamstwa
    -o-covid-19-i-szczepionkach-portale-w-opalach

    Pożyjemy zobaczymy. Na dzień dzisiejszy podstaw raczej nie ma. A w
    przyszłości - no można cenzurę wprowadzać - nie pierwszy raz...

    > I z naszego podwórka (ale chyba nie do końca o to chodziło ;)):
    > https://www.rynekzdrowia.pl/Prawo/Wraca-kara-za-klam
    stwo-covidowe-Nowe-przepisy-w-projekcie-nowelizacji-
    ustawy,228362,2.html

    "kłamstwo kowidowe". Szybko poszło... No dobra - ale najpierw szumi,
    niedzielski i horban?

    > Zaraz tam kiepska.
    > Sprawdzona. Ścieżka przetarta.

    I potem wychodzi szur w wyrokiem, że jest niewinny (a więc miał rację)
    cały na biało. Super plan!

    > Przypomnij mi proszę, kto tu pisał, że nie jest od rozstrzygania, że
    > najwyżej się obywatelowi postawi zarzuty i niech sąd rozstrzyga?
    > ;)

    Zdaje się że o tej osobie mamy zbieżne stanowisko. Poważnie - chcesz się
    jako argumentu użyć opinii kulsona, którego wszystkie w zasadzie
    dyskusje (no może z wyjątkiem strzelectwa, bo na tym akurat chyba nikt
    na sali się nie zna więc nie nam oceniać) można podsumować słowem
    "sasinada"?

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 122. Data: 2022-01-09 21:30:29
    Temat: Re: bezprecedensowy zamach na wolność [Amerykański FB złamał Konstytucje RP cenzurą prewencyjną?]
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    kurczak ;-)

  • 123. Data: 2022-01-09 21:36:35
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 09.01.2022 o 20:30, _Master_ pisze:

    > Akurat dokładnie słucham co mówi Konfederacja.
    >
    > Znowu lewackie umysły nie potrafią zrozumieć 3 zdań?
    >
    > Nigdy nie mówili że szczepionki nie zapewniają żadnej odporności
    >
    > Mówili za to że ich efektywność jest mniejsza niż obiecały firmy
    > farmaceutyczne

    Co nie jest argumentem żeby ich nie szczepić. A wręcz przeciwnie.

    > a w walce z pandemią mogą być mniej efektywne niż
    > naturalna odporność

    A są?
    I dodali skąd się ta naturalna odporność bierze?

    https://konkret24.tvn24.pl/zdrowie,110/odpornosc-po-
    zachorowaniu-lepsza-niz-po-szczepieniu-uwaga-na-tezy
    -tego-filmu,1082528.html

    A dodali, że to, że są (rzekomo) mniej efektywne nie jest argumentem
    żeby się nie szczepić w ogóle, a wręcz przeciwnie?

    > mając na uwadze polskie realia (stan ochrony
    > zdrowia) i ilość zgonów nadmiarowych przy zmniejszonej ilości łóżkodniówek.

    I co dalej mówią?
    Powiedzieli, że lepiej się nie szczepić i zrobić covid patry na
    sylwestrze marzeń i nabyć naturalną odporność po przechorowaniu pod
    respiratorem, czy może, że lepiej się zaszczepić?
    Z ciekawości pytam.

    > Na tej zasadzie zawsze można przekręcić słowo i wypierdolić kogo tylko
    > się zechce.

    Właśnie.

    No to już nie wiem... zachęcają do szczepień, czy wręcz przeciwnie?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 124. Data: 2022-01-09 21:58:12
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 09.01.2022 o 20:32, _Master_ pisze:

    > Chodziło o krytykę postępowania Izraelskich polityków.

    Oczywiście...

    a ,,treści bezpośrednio atakujące inne osoby na podstawie tzw. cech
    chronionych, takich jak narodowość czy orientacja seksualna", to sobie
    wymyślili.
    Jakbym nie wiedział co to jest konfederacja, kto to reprezentuje i nie
    znał ich dotychczasowego dorobku, nadal dostępnego w internecie
    chociażby na ich własnych stronach, oraz co wypisują w sieci ich
    zwolennicy to bym uwierzył.
    Ale wiem, znam i nie dam się oszukać :)

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 125. Data: 2022-01-09 22:05:58
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 09.01.2022 o 20:30, _Master_ pisze:

    > Mówili za to że ich efektywność jest mniejsza niż obiecały firmy
    > farmaceutyczne a w walce z pandemią mogą być mniej efektywne niż
    > naturalna odporność

    Czyli nabywanie naturalnej odporności poprzez zachorowanie jest bardziej
    efektywną walką z pandemią...
    To logiczne.

    Bo wiesz, że pandemia jest wtedy, gdy ludzie chorują?
    Genialne... walczmy z pandemią pandemią.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 126. Data: 2022-01-09 22:09:51
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu niedziela-09-stycznia-2022 o 21:36, Kviat pisze:

    > Co nie jest argumentem żeby ich nie szczepić. A wręcz przeciwnie.

    Jeśli szczepionka jest dobrowolna to chyba wolno się nie zaszczepić.
    Chyba wolno też mówić o tym że każdy ma wybór a segregacja i WYMUSZANIE
    szczepienia może się komuś NIE PODOBAĆ.
    WOLNO CZY NIE WOLNO?

    > A są?
    > I dodali skąd się ta naturalna odporność bierze?

    Z bezobjawowego przechorowania. Łotsonie.
    Już wiadomo że po 2 dawkach szczepionki i zakażeniu nabiera się SUPER
    odporności

    > A dodali, że to, że są (rzekomo) mniej efektywne nie jest argumentem
    > żeby się nie szczepić w ogóle, a wręcz przeciwnie?
    Po pierwsze czy musieli coś dodawać? DLACZEGO?

    Podają dane rządowe i wykazują głupotę w walce z pandemią.
    NIE WOLNO?

    Publikowane dane statystycznie nic nie mówią kto ile razy już się
    zakaził i przechorował i czy miał naturalną odporność komórkową. O
    błędach w testowaniu nie wspominając.

    Kopernika też by fejsbuk ZBANOWAŁ? ;-)

> [...]
    > sylwestrze marzeń i nabyć naturalną odporność po przechorowaniu pod
    > respiratorem, czy może, że lepiej się zaszczepić?

    Ty chyba jesteś pierdolnięty. Mieszasz groch z kapustą i jeszcze Ci się
    partie merdają. Co Ty w tym necie oglądasz? te same memy którymi
    karmiony jest automat fejsbuka?
    W skrócie krytykują podejście walki z pandemią konkretnie w Polsce.

    Lokdałny nie działają na pandemię, maseczki nie działają na pandemię,
    paszporty nie działają na pandemię.

    Za to mamy nadmiarowe zgodny w domach bo łóżkodniówek mniej i inflację z
    drożyzną.

    To jest leczenie dżumy cholerą

    Nie wolno mówić O FAKTACH?

    > No to już nie wiem... zachęcają do szczepień, czy wręcz przeciwnie?

    Pozostawiają to wyborowi każdego obywatela.

    Za to są za szczepieniami obowiązkowymi na choroby których szczepionki
    są przetestowane latami i są WPISANE JAKO OBOWIĄZKOWE.

    Czy trudno takie podejście zrozumieć?

    Trzeba zaraz je naginać do antyszczepionkowstwa i foliarstwa?

    PS. A wiesz że fejsbuk miał miał zastrzeżenia za to że umieścili
    POPRAWNY podpis pod zdjęciem?
    TAK ONI MIELI POPRAWNY. I tłumacz się. Pisz na Berdyczów

  • 127. Data: 2022-01-09 22:10:03
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 09.01.2022 o 21:28, Shrek pisze:

    > Czyli nie udowodniłeś że ich nie ma. To na jakiej podstawie bez dowodu
    > chcesz kogoś skazać? :P

    Na podstawie dowodu, że nie przedstawiłeś dowodu na twierdzenie o dużej
    szkodliwości społecznej :P

    Przyłapałeś mnie :)

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 128. Data: 2022-01-09 22:20:03
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu niedziela-09-stycznia-2022 o 22:05, Kviat pisze:
    > Czyli nabywanie naturalnej odporności poprzez zachorowanie jest bardziej
    > efektywną walką z pandemią...

    Naukowcy udowodnili że 2 szczepionki + zakażenie = SUPER ODPORNOŚĆ.

    Ale mejstrimy o tym nie mówią i można sobie podciągnąć jedno zdanie pod
    wprowadzanie w błąd.

    Tak działa bezmyślny automat podjudzany ;-) lewacką ideologią:
    Konfederacja TO ZŁO.

  • 129. Data: 2022-01-09 22:25:13
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu niedziela-09-stycznia-2022 o 21:58, Kviat pisze:
    > a ,,treści bezpośrednio atakujące inne osoby na podstawie tzw. cech
    > chronionych, takich jak narodowość czy orientacja seksualna", to sobie
    > wymyślili.

    I teraz udowodnij że chodziło o cechę i chęć dyskryminacji i poniżenia
    grupy a nie o wytknięcie paranoicznego zachowania się polityków Izraela
    na wieść o polskiej ustawie.

    Patrz. Tablice z napisem "strefa wolna od LGBT"

    Tu pewnie też nie wiesz że to był wyraz artystycznego wzmożenia
    lewackiego działacza a nie PRAWO przegłosowane przez samorząd?

    Ech... szkoda gadać

  • 130. Data: 2022-01-09 22:27:18
    Od: _Master_ <M...@...pl>

> [...]
    > znał ich dotychczasowego dorobku, nadal dostępnego w internecie
    > chociażby na ich własnych stronach, oraz co wypisują w sieci ich

    Opierasz się na memach. Nie powinieneś mieć prawa wyborczego ;-)