  • 631. Data: 2022-01-26 12:50:58
    Temat: Re: bezprececensowy zamach na wolność
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 26 Jan 2022 06:57:57 +0100, Shrek napisał(a):

    > A mało to ludzi, którzy szczepili się pół roku temu i jeszcze trzeciej
    > dawki nie wzięli?

    Publikowałeś kiedyś cokolwiek?
    Recenzje bez żadnych uwag to cud, a nie pamiętam, żebym je dostał wcześniej
    niż po kwartale, ale ja cienki jestem.
    No ale przede wszystkim najprzód trzeba cos zmierzyć albo policzyć, a potem
    to jeszcze opisać.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    żeby rozpalić grilla."
    autor nieznany

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 632. Data: 2022-01-26 12:54:31
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 25 Jan 2022 19:25:23 +0100, Shrek napisał(a):

    > A u nas ja teraz - jakiś czas temu 25%. Not great, not terrible. No i
    > nie to co nam mówiono, zachęcając do szczepień.

    Nasze MSZ złośliwie publikuje tylko zakażenia i zgony, więc nie sprawdzę.

    RMF pisze o mateczniku suterena następująco:

    <<Jak Podkarpacie radzi sobie z kolejną falą pandemii koronawirusa? ,,Na
    dziś mamy 1635 łóżek dla pacjentów z Covid-19 i 176 respiratorów. Zajęte
    jest 1376 łóżek zwykłych i 141 miejsc respiratorowych" - powiedziała w
    rozmowie z RMF FM wojewoda podkarpacka Ewa Leniart. ,,95 proc. osób
    hospitalizowanych to osoby niezaszczepione. Do wsparcia respiratorowego są
    kierowane tylko osoby niezaszczepione. To jest wyraźne wskazanie i zachęta
    do tego, żeby się chronić" - dodała.>>

    https://www.rmf24.pl/raporty/raport-koronawirus-z-ch
    in/polska/news-pod-respiratorami-sa-tylko-niezaszcze
    pieni-sytuacja-covidowa,nId,5665544#crp_state=1

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Niestety, jest to rząd."
    Woody Allen

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 633. Data: 2022-01-26 13:02:28
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 25 Jan 2022 19:39:30 +0100, Shrek napisał(a):

    > No i w porównaniu z poprzednimi falami worków do przypadków mają mniej -
    > już dwa tygodnie minęły i powinno być widać.

    Chyba patrzymy na inne wykresy, bo w Bułgarii od końca sierpnia narósł
    wielki i rozlazły pik. 8.11 mieli tygodniowy rekord 1236 zgonów i jakoś
    skrzydło po prawej niespiesznie opada, a w styczniu jakby znowu narasta.

    W Rumunii za to bardzo ładnie, ale fala z jesieni 2021 bije na głowę
    poprzednie, a zaszczepionych 40%.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Stefan Kisielewski

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 634. Data: 2022-01-26 13:08:28
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 25 Jan 2022 20:41:07 +0100, Shrek napisał(a):

    > Nie zgadzam się po prostu na manipulację i
    > zaprzeczanie faktom. Oraz bezprawną dyskryminację za nie przyjęcie
    > "dobrowolnej" szczepionki. Rząd chce zmusić obywateli - ma do tego
    > legalne narzędzia. Nie ma jaj.

    Wszystko jasne, tylko że ja nie jestem w rządzie.
    W zaufaniu wyznam, że ja tam na nich nie głosowałem, więc tym bardziej nie
    rozumiem, dlaczego obrywam.

  • 635. Data: 2022-01-26 13:17:30
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 26 Jan 2022 10:59:35 +0100, Kviat napisał(a):

    > Ponieważ to jest publikacja naukowa, a nie szurski tłit, tam nie ma
    > prostej odpowiedzi na woje trudne pytanie, a ty domagasz się odpowiedzi
    > na poziomie szurskiego tłita.

    Na tym polega problem. Suteren chce prostych i krótkich odpowiedzi. Nie
    będzie czytał 15 stron trudnego artykułu. W zasadzie można od razu przejść
    do konkluzji, ale tam też tuzin zastrzeżeń, że "wydaje się", "być może",
    więc lepiej iść do znachora albo wróżki, bo mówią przystępnym językiem.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Nikołaj Gogol

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 636. Data: 2022-01-26 13:36:07
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 26.01.2022 o 13:17, Olin pisze:

> [...]
    > do konkluzji, ale tam też tuzin zastrzeżeń, że "wydaje się", "być może",

    "wszystkie dane wskazują na", "dane potwierdzają, że", "dane są na
    bieżąco analizowane i mogą ulec zmianie",

    > więc lepiej iść do znachora albo wróżki, bo mówią przystępnym językiem.

    Naukowcy też podają konkluzje przystępnym językiem, że szczepionki
    działają i dają skuteczną ochronę. To jest prosta i krótka odpowiedź. Da
    się jeszcze prościej?

    Od naukowców domagają się podania skuteczności do trzeciego miejsca po
    przecinku na tu i teraz i na wieki wieków amen, choć skuteczność jest
    różna w różnym czasie, różna dla różnych grup wiekowych itd. i nie ma
    prostej odpowiedzi. A od wróżów otrzymują odpowiedź "nie działa i chuj"
    i to im jakoś wystarcza. Na tym polega problem.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 637. Data: 2022-01-26 16:27:24
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > Skoro tak twierdzisz.

    https://oko.press/omikron-atakuje-naukowcy-rzad-mora
    wieckiego/

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 638. Data: 2022-01-26 17:36:09
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 26.01.2022 o 11:44, n...@o...pl pisze:

    > Ale to twoje zdanie niczym nie poparte.
    > Takie "uwarzam, rze".

    Poza danymi. Zarówno z poski gdzie odsetek zaszczepionych wśród
    zarażonych przekracza odsetek zasczepionych w populacji jak i wszyskich
    wysoko wyszczepionych krajów, gdzie ilość zakażeń wyjebała w kosmos
    zupełenie bez powodu, mimo że szczepionka zapobiega w stopniu więcej niż
    zadowalającym;) Twoje "uwarzam, rze działa" jest jeszcze mniej
    uzasadnione. Nie dość że nie ma żadnej poważnej pracy naukowej na ten
    temat, to gołym okiem widać że jebło.

    Przypomnę ciężar dowodu że szczepienie działa, leży po stronie
    twierdzącego że działa.

    > Skoro zapobiega ciężkiemu przebiegowi, to logiczne że układ odpornościowy
    > szybciej reaguje.

    Skąd pomysł, że akurat "szybciej"?

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 639. Data: 2022-01-26 17:38:51
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 26.01.2022 o 10:59, Kviat pisze:

    > Dostajesz cały czas arty na temat.

    Dobra - ja już kończę. Bądź dalej przekonany że szczepionka skutecznie
    zapoobiea zachorowaniu a to że właśnie wyjebało w kosmos i prognozy że w
    ciągu trzech miesięcy omikrona przejdą wszyscy to spiseg antyszczepów.
    Tylko się nie zdziw jak za trzy miechy znów okaże się że rację miały szury.

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 640. Data: 2022-01-26 17:47:32
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 26.01.2022 o 12:54, Olin pisze:

    > Nasze MSZ złośliwie publikuje tylko zakażenia i zgony, więc nie sprawdzę.

    Możesz spokojnie założyć, że skoro jest 25% wśród trafiających ddo
    szpitali i 25% wsród trafiających do worka to również około 25% będzie
    pod respiratorami. Albo możesz schować głowę w piasek i powiedzieć, że
    nie wiadomo. bo może zaszczepionych nie podłączają.

> [...]
    > rozmowie z RMF FM wojewoda podkarpacka Ewa Leniart. ,,95 proc. osób
    > hospitalizowanych to osoby niezaszczepione.

    Więc albo dziennikarz kłamie albo wojewoda. Albo wojewoda liczy osoby
    hospitalizowane od początku pandemii.

    > Do wsparcia respiratorowego są
    > kierowane tylko osoby niezaszczepione. To jest wyraźne wskazanie i zachęta
    > do tego, żeby się chronić" - dodała.>>

    Znaczy co - jak ktoś zaszczepiony to go nie podłączą tylko czekają aż
    się udusi? To chyba rzeczywiście nie warto się szczepić. Przecież to są
    takie bzdury, że wystarczy trochę zdrowego rozsądku, żeby wiedzieć że to
    kłamstwo.

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.